Трудно пали когато е топла
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Трудно пали когато е топла
Става въпрос за колата от профила ми.
Когато е студена няма никакви проблеми и пали от „четвърт“, без значение на газ или на бензин. Но когато е топла и я оставя за 5-30мин, не мога да я запаля. Пали, бръмва за момент и веднага угасва. Продължавам да въртя докато запали. Поведението е като на задавена - като натисна малко газта пали по-бързо. Едно и също е на газ или бензин, пак стои като задавена. Експериментирах много, но никакъв ефект.
Май така си прецаках и акумулатора. И за него писах наскоро.
Свалих стъпковото моторче за оборотите на празен ход, помислих, че е от него, но оборотите са стабилни. Почерняло е от мръсната газ, но работи нормално.
Другото, което ми идва на ума е т.нар. „вентилация на резервоара“ или еко системите за рецирцулация на изгорелите газове (EGR). Мисля, че някъде от там се дави, но не мога да намеря достатъчно литература.
Моля помогнете! Споделете мнение и опит!
Дюзите са чисти, върви еднакво добре на газ и бензин. С обикновено АГУ съм с емулатор на инжекторите. Незнам какво друго ви интересува - питайте.
Гледам да не прецакам и новия акумулатор.
Когато е студена няма никакви проблеми и пали от „четвърт“, без значение на газ или на бензин. Но когато е топла и я оставя за 5-30мин, не мога да я запаля. Пали, бръмва за момент и веднага угасва. Продължавам да въртя докато запали. Поведението е като на задавена - като натисна малко газта пали по-бързо. Едно и също е на газ или бензин, пак стои като задавена. Експериментирах много, но никакъв ефект.
Май така си прецаках и акумулатора. И за него писах наскоро.
Свалих стъпковото моторче за оборотите на празен ход, помислих, че е от него, но оборотите са стабилни. Почерняло е от мръсната газ, но работи нормално.
Другото, което ми идва на ума е т.нар. „вентилация на резервоара“ или еко системите за рецирцулация на изгорелите газове (EGR). Мисля, че някъде от там се дави, но не мога да намеря достатъчно литература.
Моля помогнете! Споделете мнение и опит!
Дюзите са чисти, върви еднакво добре на газ и бензин. С обикновено АГУ съм с емулатор на инжекторите. Незнам какво друго ви интересува - питайте.
Гледам да не прецакам и новия акумулатор.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали когато е топла
Я пробвай това:


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта