Страница 1 от 1
датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 27 юли 2010, 22:46
от danielkar
някой може ли ми каже що така,понякога се оправя от само себеси......а друг път кат сложа бензин пада под 4ервеното.Това е на Форд Ескорт 95 година 1.4 бензин
Re: датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 30 юли 2010, 13:09
от dr. Svetlyo
Развален поплавък, боклуци и тиня в резервоара - това ми идва на прима виста.
Решението на горните проблеми е сваляне, разглобяване и почистване с ПАРОструйка.
Re: датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 01 авг 2010, 00:34
от ludavoda
Как се почиства резервоар с пароструйка?
А и откъде могат да се получат тия наноси? Сондата не смуче ли винаги от дъното?
Re: датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 05 авг 2010, 23:49
от dr. Svetlyo
Съседа ми имаше Orion 1.6 D от 87г.
Мога да опиша процедурата за тази кола:
Разкачат се горивопроводите, датчика за нивото на гориво и тръбите на наливане и въздух. Сваля се резервоара. Той е изграден от 2 черупки - горна и долна. Развиват се болтовете свързващи черупките.
И като отворите резервоара се открива страшната картина на българската нафта - кал, тиня, и всичко това е лепкаво и мърляво.
После се разглобява механизма на поплавъка и барабар с черупките - на пароструйка.
Следва сглобяване.
За сведение - горивопроводите не смучат от дъното, където остават утайките. Затова не е хубаво да караме колите си с малко гориво - засмукват се боклуци и задръстват горивния филтър.
Това правило изключително се отнася за новите Common Rail дизели. Техните кристални, магнитни и незнам си какви пиезо инжектори са изключително нетолерантни към сярата и мръсотията в горивото...
За съжаление блъснаха Ориона на комшията и човека не можа да се нарадва на чистия си резервоар...
Re: датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 09 авг 2010, 01:48
от ludavoda
dr. Svetlyo написа:За сведение - горивопроводите не смучат от дъното, където остават утайките. Затова не е хубаво да караме колите си с малко гориво - засмукват се боклуци и задръстват горивния филтър.
Може и да си прав - аз поне досега сонда, която да не смуче от дъното не съм виждал... Сигурно има...
За мен проблема е прецакан поплавък - или спукан или прецакана намотка... Може и да е нещо друго - не мога да кажа 100%
Re: датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 09 авг 2010, 11:50
от nikolovvd
Може и да е прекъснат проводник от резервоара до таблото.
Re: датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 10 авг 2010, 01:08
от dr. Svetlyo
ludavoda написа:dr. Svetlyo написа:За сведение - горивопроводите не смучат от дъното, където остават утайките. Затова не е хубаво да караме колите си с малко гориво - засмукват се боклуци и задръстват горивния филтър.
Може и да си прав - аз поне досега сонда, която да не смуче от дъното не съм виждал... Сигурно има...
Погледни точно твоя Ескорт Мк3/4. Горивопроводите излизат от резервоара не от дъното му, все едно като от сифон, а странично, на 1 см над дъното. Това имам предвид, като казвам, че горивото се засмуква не от дъното.
Re: датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 21 авг 2010, 22:54
от ludavoda
Е, точно при мен (xr3i - мех. инжекцион) "дърпа" баш от дъното. Тръбата е заварена за най-ниската точка на резервоара. По-дълбоко няма накъде

На другите сигурно е така - не знам, но пак баснята, че ако караме с малко бензин ни се вдигат утайките ми се струва доста пресилена. Не съм виждал утайки в бензинов резервоар, може и да има

Re: датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 10 окт 2010, 15:09
от turbo669
здр колега.тоя проблем го имам и аз,но само като заредя на една определена бенз-станция и то ако слагам над 30л на един път.засилвам повечко и забивам спирачка,но без да блокирам колелата и се оправя.ако не втори път.сори за закъснялото споделяне.
Re: датчика ми за горивото отчита обратно на Форд Ескорт
Публикувано: 22 окт 2010, 21:08
от kEFi
ludavoda написа:Е, точно при мен (xr3i - мех. инжекцион) "дърпа" баш от дъното. Тръбата е заварена за най-ниската точка на резервоара. По-дълбоко няма накъде

На другите сигурно е така - не знам, но пак баснята, че ако караме с малко бензин ни се вдигат утайките ми се струва доста пресилена. Не съм виждал утайки в бензинов резервоар, може и да има

...виждаш от къде излиза, но не и от къде смуче!
Колкото до проблема на колегата
danielkar, за начало можеш да огледаш под задната седалка кабеляците за цялост и добър контакт...