Страница 1 от 1
Ниво на маслото....
Публикувано: 19 юни 2006, 20:11
от cossy
...гледам, че пише на доста места да не се кара с масло над максимума. Какви последствия може да има това (омаслени свещи, избиване на гарнитура... )и разбира се разлика има ли при ниско и високо оборотните или и за двете важи с еднаква сила?
Публикувано: 19 юни 2006, 20:17
от greek
Последствия най Вече за катализатора който се задръства и евентуално за ламбдата която най вероятно също се зацапва .
Публикувано: 19 юни 2006, 20:17
от shmitc
при каране с масло над максимума има вероятност от избиване на масло от семеринга на вала
Публикувано: 19 юни 2006, 21:23
от kEFi
по-високо ниво - по-големи центробежни сили, натоварване, налягане.... важи особено за високите обороти!
П.П. А защо питаш?
Публикувано: 20 юни 2006, 00:51
от _SLiThER_
зависи колко над максимума ако не е много ще изгори

Публикувано: 20 юни 2006, 09:31
от petkoff_pl
И при мен се получи при смяната на маслото 2 мм над чертичката Max. А сложих 3,5 литра масло, но майстора изчака само 10 минути да се изтече.
Re: Ниво на маслото....
Публикувано: 20 юни 2006, 19:30
от 1.8d
cossy написа:...гледам, че пише на доста места да не се кара с масло над максимума. Какви последствия може да има това (омаслени свещи, избиване на гарнитура...
Едно време като карах шоьорските курсове и там ни споменаха и за това нещо,но от всички приказки помня единствено че от високо ниво на маслото има опастност да ти блокира двигателя.Как и защо не помня.Все пак беше преди 12 год.
Публикувано: 24 юни 2006, 16:31
от веден
И на мен при смяната ми го бяха оставили два милиметра над горния белег , но го "изсмуках" през гърловината на масломерната пръчка с една спринцовка с дълга шлаухка.
Публикувано: 13 юли 2006, 15:54
от fiestaracing
Аз пък винаги си карам с 2мм над максимума и нямам никакви проблеми,нито тече,нито хвърля от някъде
Публикувано: 13 юли 2006, 18:22
от cotecna
Братле ако е малко над макс. 2-3мм са около 100 гр няма проблем ако ти е по "хлабаво двигателчето ще го изгори" , а ако не е ще си стои така н.п. Прпблем се появява ако е много над макс. т.е. грубо казано повече от 100 гр. но колкото и да слушаш приказки никой не може да познае кво ще стане карай си смело.
Публикувано: 16 юли 2006, 18:41
от веден
За какво изобщо са необходими всичките тези коментари. Нали конструкторите са казали ясно в какви граници да бъде нивото на маслото - между двата белега на масломерната пръчка .
Публикувано: 20 юли 2006, 14:48
от nbaynov
Аз имах проблем от този род. Карах с масло малко над максимума и веднъж се наложи да понатисна колата и изби семеринга на вала. Интересното беше че при следващата смяна на масло пак ми сложиха над макс. въпреки че сипаха точно по-книшката. Иавно трябва да се чака доста време да изтече старото масло.
maslo
Публикувано: 20 юли 2006, 15:58
от TIN
Ходих до един сервиз почивните дни...и ми направи впечетление, че майстора там ми каза че ми е ниско нивото на маслото, трявбало двигателя да е работил и след като се изгаси след минута две се гледало.....!??
До колкото аз знам е точно обратното, трябва по дълго да не е работил за да се мери ниво на маслото...
Та, какво ще ме посъветвате ?
Публикувано: 22 юли 2006, 11:36
от веден
Разбира се , че колкото по-дълго време маслото се е утичало в картера - толкова по-вярно ще е това което виждаш на пръчката. Има обаче една друга подробност, която всички разбират , но не и обръщат достатъчно внимание - И НАЙ-МАЛКИЯ наклон на колата променя нивото на маслото в зоната на пръчката и показанието става невярно.