как засичате разхода на гориво?
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
как засичате разхода на гориво?
как засичате разхода на гориво?
със Шкодилака - свършва бенза, наливах
с Фиестата - свърши бенза , щраквах на газ и обратното
но с Ескорта не знам , говори се ако се остави бензиновата помпа без гориво се скапвала. пък резервоара е 55 л х 1.75лв/л
и после пак да го допълвам догоре... 

със Шкодилака - свършва бенза, наливах
с Фиестата - свърши бенза , щраквах на газ и обратното
но с Ескорта не знам , говори се ако се остави бензиновата помпа без гориво се скапвала. пък резервоара е 55 л х 1.75лв/л



Последна промяна от Warren-G на 25 фев 2007, 17:38, променено общо 1 път.
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз с лампата на горивото мога да си следя разхода на гориво. Като светне постоянно сипвам 5-6 литра и гледам колко ще изкарам до следващото светване.
Другия вариант е да сипеш до горе, изминаваш 100 км и доливаш. Трети вариант - сипваш до горе и караш докато изгасне като преди това си си оставил в една тубичка от минерална вода гориво което да долееш
Другия вариант е да сипеш до горе, изминаваш 100 км и доливаш. Трети вариант - сипваш до горе и караш докато изгасне като преди това си си оставил в една тубичка от минерална вода гориво което да долееш

- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
с най-голяма инвестицияpepy1 написа:най добрия вариантSvetlix написа:.....Другия вариант е да сипеш до горе, изминаваш 100 км и доливаш.

е, па аз нямам такава...Svetlix: Аз с лампата на горивото мога да си следя разхода на гориво. Като светне постоянно сипвам 5-6 литра и гледам колко ще изкарам до следващото светване.

аз си мисля че проблема не е че бензиновата помпа остава без бензин, ами че засмуква накрая утайките и се запушва?
а дали има пробка на резервоара да го промия ?
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз веднъж съм сменял бензинова помпа по тази причина. Така се беше запекла, че едвам я измъкнах от държача. А резервоара не беше съвсем празен. От тогава това е най-важната лампа в колата.Warren-G написа:искаш да кажеш че няма опасност да попаднат утайки в бензиновата помпа и не е проблем да остане суха помпата?megaCom написа:резервоара по принцип си има утайник...действай смело
DigiPro бил чувал че четките на бензиновата помпа се охлаждали от бензина...?


- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Абе аз така си карах до скоро само на лампа и изведнтж колата ми изгасна както си потеглях малко по-рязко
... беше близко до нас, до дърпахме я до нас вкарах я в гаража и почнах разучаване от какво изгасна и накрая стигнах до бензиновата помпа, свалих я, зазглобих, за да стигна точно до нея и като и подадох 12V и първо изобщо не иска да тръгне
ама изведнъж тръгна
и се оправи, била е запушена точно от тези утаячни боклуци по резервоара и от тогава не карам на лампа, щом светне и зареждам.
Та поуката ми е, не карайте с малко бензин, защото после помпите струват майка си и баща си
Или ако имате малко бензин не ръчкайте колата, защото тогава точно всмуква май-много бензин, а като е малко той почва да свършва и всмуква и боклуците по дъното
Иначе преди си мерих по лампата и не се мери губаво, всеки път различно... веднъж премерих до горе,минах 100км. и пак от същата бензиностанция пак до горе и тогава ми хареса средния рзхор... попдинцип като мерих по лампата ми излизаше 9-10-11 а на пълен резервоар и после пак пълен ми излезна 7,5
.
А пък и лично на ескорта стрелката като прекрачи последната четвърт и не показва никак вярно... ако е по на горе, тогава що горе показва, ама в края не може да й се вярва, така е и при пежото де




Та поуката ми е, не карайте с малко бензин, защото после помпите струват майка си и баща си



Иначе преди си мерих по лампата и не се мери губаво, всеки път различно... веднъж премерих до горе,минах 100км. и пак от същата бензиностанция пак до горе и тогава ми хареса средния рзхор... попдинцип като мерих по лампата ми излизаше 9-10-11 а на пълен резервоар и после пак пълен ми излезна 7,5

А пък и лично на ескорта стрелката като прекрачи последната четвърт и не показва никак вярно... ако е по на горе, тогава що горе показва, ама в края не може да й се вярва, така е и при пежото де


-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Хе хе хе точно това е че в германия знаеш че сипваш каквото е написано, а не приятел бензинджия да ти казва ти си луд що сипваш А95 сипвай А92 от една една и съща цистерна пълним и двете колонки. Така че не се знае с какви боклуци е натъпкан вече резервоара ти.licho написа:проверете в книжките, там е написано как се кара. моята е на немски и не мога да разбера точно какво е. но предполагам е обяснено на западните потребители с колко най-малко бензин да карат. (причините са ясни предполагам)
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Наистина,най-добрия метод за засичане на разхода е от пълно до пълно,защото всеки друг метод е много неточен,заради това,че резервоара е много широк и плосък и горивото се движи наляво и надясно в големи граници.А малка промяна на нивото,при голямата площ на резервоара,прави доста голям обем течност,която води до по-голяма грешка.Ако резервоарът беше висок и тесен,тогава можеше да се отчита точно,но при повечето автомобили не е така.А колкото до отчитането със свършване на горивото,мисля че процентът на грешка остава същият,защото никой не знае кога точно и при какъв наклон на автомобила, помпата е засмукала въздух.Така,че по-добре е да не стигате до дъното на резервоара,защото там не е много чисто и всеки знае какви са рисковете.Вярно е също и че помпата се охлажда от горивото,но това важи за цялата помпа,а не за четките,защото тя е херметична и те нямат контакт с горивото(иначе би станало много интересно,ако преискрят
Основният проблем е засмукването на боклуците от дъното на резервоара,които водят до запушване и евентуална подмяна на помпата.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост