Гасне и не пали докато е топъл
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
- Модел на автомобила: Mondeo MK2
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Гасне и не пали докато е топъл
Привет,
Търся сервиз на форд за mondeo mk2, 97 г., 2000 см2, бензин/газ,
Проблема: както си върви 5-6 км и изведнъж гасне и повече не иска да запали (само върти стартера и не се и опитва) и на газ и на бензин. Като изстине пали без проблем. Карах я на един сервиз, но не успяха да я оправят.
Търся сервиз на форд за mondeo mk2, 97 г., 2000 см2, бензин/газ,
Проблема: както си върви 5-6 км и изведнъж гасне и повече не иска да запали (само върти стартера и не се и опитва) и на газ и на бензин. Като изстине пали без проблем. Карах я на един сервиз, но не успяха да я оправят.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
- Модел на автомобила: Mondeo MK2
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
За месец напред няма свободни места, а колата ми трябва.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Сервиз "Том форд" в Хаджи Димитър.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Подкрепям Ялта за сервиз "Том-Форд", ул"Брод" 19(или 18 беше?). Там поддържам добичето и засега нямам оплаквания.
Последно там оправяха бакиите на "Дунев-мотор спорт", за които писах. Имат и добра клим. машина и там ми направиха профилактика на климатика и смениха маслото във фреона-колкото можа да се източи, де.
Последно там оправяха бакиите на "Дунев-мотор спорт", за които писах. Имат и добра клим. машина и там ми направиха профилактика на климатика и смениха маслото във фреона-колкото можа да се източи, де.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
- Модел на автомобила: Mondeo MK2
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Благодаря Ви.
Преди седмица я закарах на сервиз "Оги Княжево", и уж я бяха оправили, но нищо подобно нямаше.
Преди седмица я закарах на сервиз "Оги Княжево", и уж я бяха оправили, но нищо подобно нямаше.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Датчикът на коляновия вал ми правеше същите проблеми на предишната кола.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
- Модел на автомобила: Mondeo MK2
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
A някой знае ли къде точно се намира този датчик? Търсих по документации, гледах в нета, но не открих. Ясно е че е на маховика, но на двигател Екотек 2000 бензин 1997 къде е не намерих.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Ако не съм объркал модела - Мондео МК2, двигател 2000 Зетек (щото Екотек не намирам в каталога), на схемата по-долу ще видиш къде се намира датчикът на коляновия вал.
https://ford.7zap.com/en/car/98/6.21046 ... 187/65934/
https://ford.7zap.com/en/car/98/6.21046 ... 187/65934/
Знам всички вицове за Форд 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
- Модел на автомобила: Mondeo MK2
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Благодаря Ви.
Двигател 2000 Зетек - да, моя грешка.
Двигател 2000 Зетек - да, моя грешка.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Ами в такъв случай би трябвало чаркът под номер 11 в линка по-горе да е датчикът на коляновия вал.
Знам всички вицове за Форд 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
- Модел на автомобила: Mondeo MK2
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Сензорът е под двигателя по средата на ширината на колата, болта е от горната страна, така че като се легне под колата, да е максимално трудно за демонтаж.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Ми той Форд направил колата за да им се еме бамата на шофьорите
На Фиата ми се сменяше с не по-голяма чупка в кръста от тази за доливане на течност за чистачките.



На Фиата ми се сменяше с не по-голяма чупка в кръста от тази за доливане на течност за чистачките.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Не съм съгласен-Форд прави така колите, за да развият високи знания и умения по поддръжката у собствениците, и ако не успеят да отидат във фирмен сервиз, където дерат кожи, но пък дават гаранция!
А, някои операции направо отказват-регулиране на клапани, например...

Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
- Модел на автомобила: Mondeo MK2
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Датчика трябва да е 900 ома, но след демонтажа, уреда показа 1800 ома.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Ами сменяй го, де. И кажи има ли проблеми след това.
Знам всички вицове за Форд 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Гасне и не пали докато е топъл
Не е само при Форд, на всички съвременни коли има неща навряни "на кучето в гъза". Няма вече коли с хидравлични повдигачи на клапаните а вече повечето не са със пулове а с чашки и реглажа е тегав. При новите модели на Субару дори за да се проверят хлабините се сваля мотора. За А класата на Мерцедес пък да не говорим, там ако ръцете ти са по-големи даже и пистовия ремък не може да се смени без да се свали мотора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта