Първи прегледи на Фиеста след закупуване
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
Първи прегледи на Фиеста след закупуване
Здравейте,
нов съм, едва от вчера купих бяла Фиеста 1.25 Техно 1996...
Утре (събота) сменям масло, филтър, възд. филтър, свещи, филър за бензина, двата ремъка, ще погледнат климатика как е. С чисто нови гуми е...направиха и пълна проверка за окачването на стенд, направиха и центровка на предница и задница (макар че нямало толкова какво да нагласят, но то си влиза в цената за гумите)ще проверят и компресията как е, също и ауспусите.
Колата е на 101000км, карана е внимателно...има някои забележки по боята и малко вътре...но мисля, че ще изкара колкото съм планирал.
Въпросът ми е: Какво още да прегледат? Съединителя е добър...какво да се гледа още?
нов съм, едва от вчера купих бяла Фиеста 1.25 Техно 1996...
Утре (събота) сменям масло, филтър, възд. филтър, свещи, филър за бензина, двата ремъка, ще погледнат климатика как е. С чисто нови гуми е...направиха и пълна проверка за окачването на стенд, направиха и центровка на предница и задница (макар че нямало толкова какво да нагласят, но то си влиза в цената за гумите)ще проверят и компресията как е, също и ауспусите.
Колата е на 101000км, карана е внимателно...има някои забележки по боята и малко вътре...но мисля, че ще изкара колкото съм планирал.
Въпросът ми е: Какво още да прегледат? Съединителя е добър...какво да се гледа още?
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
Явно никой не иска да ми каже...та днес 08.09 смених маслото с 10W40, филтри за маслото, въздушния филтър и за горивото, майстора имаше много работа...другата седмица ще смени ремъците...по неговия дневник, на същата кола са сменени ремъците преди 29000км, той казва имало още поне 20000км...но аз ще ги сменя. Ходя на същия майстор, който гледа колата от поне 30000км насам.
Иначе ще трябва да се сменят маншоните на полуоските...тези гумените...единия е спукан и е излязла греста...другия и той ще тръгне...майстора каза, ще ги смени.
Най-големия проблем при каране: счупена е топката на скоростния лост и малко трудно сменям с тази гола пръчка, дето стърчи...но и това ще сменя тия дни.
Ако някой се сети да каже какво да проверя още, климатика е добре, сервизиран е скоро, акумулатора има добър заряд все още, спирачките са добре за момента.
Иначе ще трябва да се сменят маншоните на полуоските...тези гумените...единия е спукан и е излязла греста...другия и той ще тръгне...майстора каза, ще ги смени.
Най-големия проблем при каране: счупена е топката на скоростния лост и малко трудно сменям с тази гола пръчка, дето стърчи...но и това ще сменя тия дни.
Ако някой се сети да каже какво да проверя още, климатика е добре, сервизиран е скоро, акумулатора има добър заряд все още, спирачките са добре за момента.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Кво толкоз си мислиш, че трябва да се прави? 
Я вземи карай.
Моята като я взех нема лев за обслужване и минах 1100 км. някъде.
Айде задължителните ремък, ролка, масло и филтри.
Оказа се, че ремъка, ролката и маслото и баха сменени ама няма нищо аз пак да си знам.
Айде след няколко дена ходих да и видят ходовата част и се оказа в доста добро здраве.
Сменихме 2-та тампона на стабилизиращата щанга защото почнаха да скърцат и на кой носач забравих вече големия тампон че нещо не беше много добре.
Тва и беше!
Дам ама после нали не съм добре с главата и все нещо не ми харесва, не питай още какви пари съм налял в нея

Я вземи карай.
Моята като я взех нема лев за обслужване и минах 1100 км. някъде.
Айде задължителните ремък, ролка, масло и филтри.
Оказа се, че ремъка, ролката и маслото и баха сменени ама няма нищо аз пак да си знам.
Айде след няколко дена ходих да и видят ходовата част и се оказа в доста добро здраве.

Тва и беше!
Дам ама после нали не съм добре с главата и все нещо не ми харесва, не питай още какви пари съм налял в нея

-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
Еми добре, като сменя ролката, ремъка и маншоните на полуоските, после само реглаж, нали е задължителен и карам.
Не съм в България и затова питам...все пак в чужда обстановка е друго...иначе си е горе-долу цените като в БГ, само че в Евро...
Видях темата за маслото, сега сложиха 10W40 масло, полусинтетика, не е известна марка, след 9000км слагам 5W30 както си трябва, иначе свещите са с платинов подавател на искрата...японски са.
Ще карам малко, докато не оправят маншоните на полуоските, и ремъците и после излизам на магистралата, 1.35 евро е за 21км...ама да пробвам как е при 100-120км/ч искам.
Не съм в България и затова питам...все пак в чужда обстановка е друго...иначе си е горе-долу цените като в БГ, само че в Евро...
Видях темата за маслото, сега сложиха 10W40 масло, полусинтетика, не е известна марка, след 9000км слагам 5W30 както си трябва, иначе свещите са с платинов подавател на искрата...японски са.
Ще карам малко, докато не оправят маншоните на полуоските, и ремъците и после излизам на магистралата, 1.35 евро е за 21км...ама да пробвам как е при 100-120км/ч искам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта