Да дам ли 200 лв. за труд?
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не че нещо но и аз съм чувал за правилото, че водна помпа е хубаво да се сменя с ремъците. Така или иначе ще се работи около ангренажа и не е нещо непосилно скъпо защо да не се застрахова. Това правило като цяло не важи само за форд
Взимаш си една водна помпичка на DOLZ примерно и пей сърце 
Има ли протекли симерини се сменят задължително! Дизеловите модели на форд от 1988 до 1999 имат една шибана симерина дето доста често цъфти и трува 35 лв ... е по-добре 35 кинта от колкото да се чудиш къде ти отива маслото и кво става
Другите симерини поне са на нормални цени ...
Понятието "квартален" майстор е много общо. Познавам такива "квартални" които разни "майстори" от МП до края на живота си няма да се научат да работят като тях. Важно е човекът който ти прави колата да не вижда за първи път такова чудо. Тва, че някойси бачка в МП не значи, че са го взели понеже цял живот фордове е правил ... просто е имал връзки или просто така се е случило


Има ли протекли симерини се сменят задължително! Дизеловите модели на форд от 1988 до 1999 имат една шибана симерина дето доста често цъфти и трува 35 лв ... е по-добре 35 кинта от колкото да се чудиш къде ти отива маслото и кво става

Понятието "квартален" майстор е много общо. Познавам такива "квартални" които разни "майстори" от МП до края на живота си няма да се научат да работят като тях. Важно е човекът който ти прави колата да не вижда за първи път такова чудо. Тва, че някойси бачка в МП не значи, че са го взели понеже цял живот фордове е правил ... просто е имал връзки или просто така се е случило

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
arabiata, не говоря на теб, даже съм bold-нал ника на този, за който става въпрос, може би и в червено трябваше да го напиша.
Svetlix, ами дали да не сменя и термостата? А водната помпа е около 100 лв., що да не ги дам профилактично. Или викаш да сменя хубавата помпа, дето не прави проблем с някое ново менте
Не че се заяждам, ама наистина не мога да разбера задължително ли е точно тя да се развали след смяна на антифриз. Досега съм имал проблем само с водна помпа на автомобил, дето е каран на вода, та всичко се наблъскало с варовик и от там се беше пукнала.
Svetlix, ами дали да не сменя и термостата? А водната помпа е около 100 лв., що да не ги дам профилактично. Или викаш да сменя хубавата помпа, дето не прави проблем с някое ново менте

Не че се заяждам, ама наистина не мога да разбера задължително ли е точно тя да се развали след смяна на антифриз. Досега съм имал проблем само с водна помпа на автомобил, дето е каран на вода, та всичко се наблъскало с варовик и от там се беше пукнала.
- beos
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 31 яну 2007, 17:51
- Модел на автомобила: Opel Astra F '97 X14XE Caravan Club
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Незнам дали си свършил тази процедура с ремъци ролки, масла, филтри и т.н. Препоръчвам ти едно малко сервизче с добро име, по пътя за Виница като в ляво се вижда една голяма табела "Мобил" немога да го обесня добре, нямам и телефон ама от страната където има автокъщи вгледай се като направиш първия лек завой при изкачване се пада в ляво ..
Преди 9 месеца сменях две паразитни, една зацепваща, 2 ремъка - климатичен ( разкача се тампона на мотора за да излезе/влезе) ангренажен .. масло, филтри- бензино, маслен, кабинен, въздушен и масло - всичко това за 60лв.
Дано да съм ти бил полезен. Има и нещо друго, хубаво е когато си решил да ги смениш да отидеш да ти дадат час, че аз като ходих чаках около 2 дни .. а преди седмица минах към Аладжата и пред сервиза имаше поне 15 коли които незнам за какво чакаха ..
Преди 9 месеца сменях две паразитни, една зацепваща, 2 ремъка - климатичен ( разкача се тампона на мотора за да излезе/влезе) ангренажен .. масло, филтри- бензино, маслен, кабинен, въздушен и масло - всичко това за 60лв.
Дано да съм ти бил полезен. Има и нещо друго, хубаво е когато си решил да ги смениш да отидеш да ти дадат час, че аз като ходих чаках около 2 дни .. а преди седмица минах към Аладжата и пред сервиза имаше поне 15 коли които незнам за какво чакаха ..
Последна промяна от beos на 16 сеп 2007, 01:34, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
Re: Да дам ли 200 лв. за труд?
това е безумно висока цена разтурси се по други сервизи но мисля че повече от 100лв е грехотаAX!S написа:В Мото-Пфое ми искат 200 лв. за труд - смяна на ангренажен ремък, ролки и пистов ремък на Zetec 16V. Сега, въпроса е, че аз тези пари ги имам, мога да ги дам, но не съм убеден, че си струва. Ако някой има наблюдения по въпроса, моля да сподели, искам нещата да станат като хората, дори и 200 лв. да е труда. В същото време не съм сигурен, че като дам 200 лв. няма да я свършат като кварталните майстори, просто защото досега не съм ползвал услуги в МП.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много благодаря за съвета, не съм отишъл, защото още се чудя да купувам ли водна помпа и термостатbeos написа:Незнам дали си свършил тази процедура с ремъци ролки, масла, филтри и т.н. Препоръчвам ти едно малко сервизче с добро име, по пътя за Виница като в ляво се вижда една голяма табела "Мобил" немога да го обесня добре, нямам и телефон ама от странта където има автокъщи вгледай се като направиш първия лек завой при изкачване се пада в ляво ..
Преди 9 месеца сменях две паразитни, една зацепваща, 2 ремъка - климатичен ( разкача се тампона на мотора за да излезе/влезе) ангренажен .. масло, филтри- бензино, маслен, кабинен, въздушен и масло - всичко това за 60лв.
Дано да съм ти бил полезен. Има и нещо друго, хубаво е когато си решил да ги смениш да отидеш да ти дадат час, че аз като ходих чаках около 2 дни .. а преди седмица минах към Аладжата и пред сервиза имаше поне 15 коли които незнам за какво чакаха ..

Аз вече писах, ама пак да кажа - 60 лв. е ниска цена (което не е лошо), даже доста ниска, но аз не търся непременно най-ниската цена. Искам работата да се свърши 1 път и като хората. Накупих си филтри, свещи, масла - всичко от МП. Не защото имам много пари (иначе нямаше да пускам тази тема), а защото не искам да имам проблеми (иначе щях да отида в някой гараж да мина за без пари).
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
100 лева?!AX!S написа: Svetlix, ами дали да не сменя и термостата? А водната помпа е около 100 лв., що да не ги дам профилактично. Или викаш да сменя хубавата помпа, дето не прави проблем с някое ново менте![]()
Не че се заяждам, ама наистина не мога да разбера задължително ли е точно тя да се развали след смяна на антифриз. Досега съм имал проблем само с водна помпа на автомобил, дето е каран на вода, та всичко се наблъскало с варовик и от там се беше пукнала.




Точно с кофти антифриз и неправилно разреждане се такова мамата на помпата! Не забравяй, че антифриза има и смазваща функция! Като се има в предвид концентратите които се продават колко са разредени ... не ми се мисли разредените антифризи ква гола вода са.
Колкото до термостата ... не виждам смисъл. На фАстрите като се сменят ремъците сменят и термостата защото е на шибано място и като се сваля всичко там е много удобен случай за целта.
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе що говорите глупости , консуматив била "едно ла..но,колкото повече се човърка толко повече смърди"Смени си ремъци и ролки и си свиркай,може и да протече след 2 дни помпата може и никога!Ви не сте ли виждали коли на 20г.с оригиналните си помпи?Да сложи човека някоя дето после ще я сменя всяка година,аз за 9 години един път съм я сменял , като се има в предвид,че колата е карана с вода,стояла е без да се кара и тн. Ако е експоатиран нормално двг.-то може и никога да не се смени!Подръжката на автомобил в България е "голям смях"за джоба!Като почнеш и няма спиране,дори и при новите автомобили



- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Gate, той Svetlix се шегува, не усещаш ли. Човека просто търси удобен случай да се изфука, че кара Nissan. Между другото вече въпроса да дам ли 200 лв. за труд не стои, защото тази сутрин оставих колата в сервиз (не МП), да се трудят хората върху нея, довечера като я взема ще кажа какво е станало и колко е струвалоGate написа:Абе що говорите глупости , консуматив била "едно ла..но,колкото повече се човърка толко повече смърди"Смени си ремъци и ролки и си свиркай,може и да протече след 2 дни помпата може и никога!Ви не сте ли виждали коли на 20г.с оригиналните си помпи?Да сложи човека някоя дето после ще я сменя всяка година,аз за 9 години един път съм я сменял , като се има в предвид,че колата е карана с вода,стояла е без да се кара и тн. Ако е експоатиран нормално двг.-то може и никога да не се смени!Подръжката на автомобил в България е "голям смях"за джоба!Като почнеш и няма спиране,дори и при новите автомобили![]()

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Мисля че хич не се шегува.AX!S написа:Gate, той Svetlix се шегува, не усещаш ли. Човека просто търси удобен случай да се изфука, че кара Nissan.
Преди 2 седмици ли беше един познат смени на Хонда Сивик 2001 година тези неща и труда беше в тези граници които Svetlix описва. Той ни препоръча мястото. Майстора до колко разбрах кара Митсубиши.
Моя ангренажен ремък, маслото и всички филтри също ми ги смениха за цена до 70 лв. по спомени. Цената е само за труд.
Човека който ги смени се биеше в гърдите че познава мотора но като си взех колата беше се попотил горкия.
Незнам каква работа е свършил и как, но за малко над 8000 км вече няма издънка.
Сигурно съм послендния на който е взел тези пари за смяна на ремък на такава Фиеста и щастливеца на чиято фиеста са се учили.
Дано да нямам ядове щото иначе пък човека е грамотен и е запознат с Фордовете.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не, paci, става въпрос за това дали да се сменят работещи части заедно с консумативите. Защото лично според мен помпата не е консуматив, и щом работи не се пипа, особено като е оригиналната. А да кажеш, че помпата е консуматив, това е или шега или глупост, щото по тая логика целия автомобил е консуматив.
Като казах, е тая помпа струва 100 лв. го написах ей така, не зная колко струва такава от МП. Ама няма значение, четох, рових разни ръководства, е никъде не пише профилактично да се сменя помпата, дори в сервизната книжка на колата ми не пише да е сменяна. Затова или някой се ШЕГУВА или в сервиза на Форд в Германия не разбират от коли.

Като казах, е тая помпа струва 100 лв. го написах ей така, не зная колко струва такава от МП. Ама няма значение, четох, рових разни ръководства, е никъде не пише профилактично да се сменя помпата, дори в сервизната книжка на колата ми не пише да е сменяна. Затова или някой се ШЕГУВА или в сервиза на Форд в Германия не разбират от коли.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Когато написах своето мнение, го написах от личен опит. Просто дадох мнение така, както аз съм преживял нещата и както на мен са ми се случили. Определено не съм човек, който ще кара някого и ще убеждава някого да дава пари за нещо, което и в момента си работи.AX!S написа: Като казах, е тая помпа струва 100 лв. го написах ей така, не зная колко струва такава от МП. Ама няма значение, четох, рових разни ръководства, е никъде не пише профилактично да се сменя помпата, дори в сервизната книжка на колата ми не пише да е сменяна. Затова или някой се ШЕГУВА или в сервиза на Форд в Германия не разбират от коли.
Дерзай и дано колицата никога не ти прави проблеми

П.П. Тая помпа на Dolz струва 75 лева

Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Аз пък не те виждам що палиш от 4твърт сегаAX!S написа:Не, paci ...

Щото така си искаш ?

Разбрах 4 автомобила вече са ти минали през ръцете.
При мен е същата работа - почи, че и други покрай тях. Ама все пак съм си новобранец.

Кога ме видиш у форума че казвам на някой да даде пари ей така щото нали ... ела ме заплюй и утрепи с камъни.
Ако имам такъв случай до момента те моля да ми го посочиш.
Имаш си глава на раменете и не си малък преценявай си сам.
В МП верно са си по-скъпи услугите независимо от качеството.
По-скоро можем да рискуваме отколкото да извадим пари за техните услуги.
От доста време вече не са ми виждали физиономията но ако са отпаднали вече отстъпките, за съжаление ще трябва се лиша от техните услуги.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не паля. Аз рядко паля, ама като запаля хвърчи пяна
Вече може да се каже, че всички консумативи са сменени - филтрите, ремъците, ролките, антифриз, хидравлична течност, спирачна течност, масло, свещи... доволен съм. Смениха и селенови втулки, направиха ми и реглаж на преден мост. Всичко ми излезе 295 лв., ама в това влиза реглажа, смяната на всичко изброено, антифриз, вода, спирачна и хидравлична течности, както и 4 втулки. Ако някой се интересува, мога да кажа детайлно кое колко струва и къде се намира сервиза. Още с излизането забелязах, че колата стои по-добре на пътя и двигателя работи по-спокойно, явно Motorcraft свещите и маслото си казват своето
Направи ми впечатление, че хората, дето работят там са доста възпитани и работят грамотно. Иначе кафето е ужасно, втора цедка за 50 ст.
Сега на дневен ред са гърнета и катализатор, но свърших парите, пък и трябва пак да давате акъл, ще пусна отделна тема по въпроса.

Вече може да се каже, че всички консумативи са сменени - филтрите, ремъците, ролките, антифриз, хидравлична течност, спирачна течност, масло, свещи... доволен съм. Смениха и селенови втулки, направиха ми и реглаж на преден мост. Всичко ми излезе 295 лв., ама в това влиза реглажа, смяната на всичко изброено, антифриз, вода, спирачна и хидравлична течности, както и 4 втулки. Ако някой се интересува, мога да кажа детайлно кое колко струва и къде се намира сервиза. Още с излизането забелязах, че колата стои по-добре на пътя и двигателя работи по-спокойно, явно Motorcraft свещите и маслото си казват своето

Направи ми впечатление, че хората, дето работят там са доста възпитани и работят грамотно. Иначе кафето е ужасно, втора цедка за 50 ст.

Сега на дневен ред са гърнета и катализатор, но свърших парите, пък и трябва пак да давате акъл, ще пусна отделна тема по въпроса.
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Баш па на теб ще се фукам ... е питай Паци като си взех ролките и ремъците за моя личен автомобил (независимо какъв е) дали не си взех и помпа? Марката дали не е DOLZ? В момента се опитвам да ти бъда полезен, а ти се държиш тъпо. Ми оправяй се. Не я сменяй никой не те кара на сила. Като протече обаче вярвай ми ще залегна да се смеяAX!S написа:...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта