препоръчам ел. техник за Форд
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
препоръчам ел. техник за Форд
Здравейте,
Искам да ви похваля и препоръчам ел. техник за Форд. Казва се Митко и работи в СБА Велико Търново. Дълго време имах проблем (не точно), но труден за диагностициране, който никой не се нае да диагностицира, а обикалях дълго по сервизи в София и Варна (вкл. МП София и Форд Ескпрес Триъгълника-има тема в "Не ходете там") София. Човекът само по симптоми ми обясни, къде точно е проблема, а после и ми показа точното място. Само за ваша информация познава кабелите по цветове и знае кой за къде води и какво захранва, а разбрах, че 6-7 години е бил във МП Варна. Докато бях там за 1 час на върволица минаха Фокуси и Мондеота и разни други марки.
p.s. Не ми никакъв и преди два дена си взех отпуск и си вдигнах задника от София да ходя специално до там само за това.
Искам да ви похваля и препоръчам ел. техник за Форд. Казва се Митко и работи в СБА Велико Търново. Дълго време имах проблем (не точно), но труден за диагностициране, който никой не се нае да диагностицира, а обикалях дълго по сервизи в София и Варна (вкл. МП София и Форд Ескпрес Триъгълника-има тема в "Не ходете там") София. Човекът само по симптоми ми обясни, къде точно е проблема, а после и ми показа точното място. Само за ваша информация познава кабелите по цветове и знае кой за къде води и какво захранва, а разбрах, че 6-7 години е бил във МП Варна. Докато бях там за 1 час на върволица минаха Фокуси и Мондеота и разни други марки.
p.s. Не ми никакъв и преди два дена си взех отпуск и си вдигнах задника от София да ходя специално до там само за това.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
На Наско другото му име е Митко.ewgeny написа:....................
Извод: Като ходите на ел. техник първо го питайте как се казва - не е ли Митко, не става![]()
![]()
![]()
![]()
ПП: Наско, да не се обидиш
P.S. Между другото тук в Красна поляна има един сервиз на СБА или е бил на СБА, та там има един карбураторджия и се казва Митко- мнооо го хвалеха.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Re: Не мога да се сдържа да не похваля!
Ти за това ли търсеше карта да стигнеш до СБАтоgeo_g написа:Здравейте,
Искам да ви похваля и препоръчам ел. техник за Форд. Казва се Митко и работи в СБА Велико Търново. .........
p.s. Не ми никакъв и преди два дена си взех отпуск и си вдигнах задника от София да ходя специално до там само за това.


Гледай тоя Митко,как ми помогна на мен с труден за диагностика проблем преди време.Голяма работа е!
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... highlight=

-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не мога да се сдържа да не похваля!
Да. Само затова търсех СБА.
Да е жив и здрав, както и всички Вие.
p.s. Дано да съм помогнал на някой друг, че аз на десет места питах за читав жичкаджия из нета и нищо. А него го намерих случайно по неволя.
Да е жив и здрав, както и всички Вие.
p.s. Дано да съм помогнал на някой друг, че аз на десет места питах за читав жичкаджия из нета и нищо. А него го намерих случайно по неволя.
- ZuNinjaz
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 25 май 2007, 19:31
- Модел на автомобила: '99 Ford Focus 2.0 16V 131hp
- Status: Извън линия
Днес и аз посетих въпросния Митко и съм много доволен от работата му. За 20лв. ми направи диагностика, почисти ми маф-а и ми намери проблема в един маркуч. Определено си разбира от работата човека! На друго място едно на ръка, че ти взимат много пари и друго, че не успяват да ти намерят проблемното място на колата.
Така, че в заключение мога да ви кажа: Ако отидете при него никак няма да сгрешите
Така, че в заключение мога да ви кажа: Ако отидете при него никак няма да сгрешите

- Mitko
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
- Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря на всички ,който са написали тия постове . Да сега сам в СБА . След 2години и половина мъки да науча колегите в Мото Пфое Велико Търново да работят както трябва ,не успях дори и като техен Началник сервиз. Трябваше да запретвам ръкави и да оправям тяхната каша.Накря ми писна и сиотворих сервиз . Ако мога да помогна на някои на лице сам ,но не ми се сърдете ако ви кажа час за след 5-7 дни. Много работа има
тел.0898458599.
Благодаря отново на всички.Пожелавам ви безаварийно патуване с Форд.

тел.0898458599.
Благодаря отново на всички.Пожелавам ви безаварийно патуване с Форд.

- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
Честит имен дан адаш!
Имам проблем с оборотите на бензин, когато колата е студена- гасне. от МП казаха, че ще трябва да се чистят инжекторите. Освен това когато спускам по инерция и изключа от скорост /май понякога и на скорост де/ и намаля под 20 км/ч оборотите започват да се качват 2000, 3000, 4000. Имам и газ. Там нямам проблем с гасненето, но и там го има това с оборотите. Най интересното е, че колата си се оправя сама! Т.е. проблема не е постоянен, а от време на време. На 10-ти ноември си запазвам час!
Имам проблем с оборотите на бензин, когато колата е студена- гасне. от МП казаха, че ще трябва да се чистят инжекторите. Освен това когато спускам по инерция и изключа от скорост /май понякога и на скорост де/ и намаля под 20 км/ч оборотите започват да се качват 2000, 3000, 4000. Имам и газ. Там нямам проблем с гасненето, но и там го има това с оборотите. Най интересното е, че колата си се оправя сама! Т.е. проблема не е постоянен, а от време на време. На 10-ти ноември си запазвам час!

БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
БРАВО! с чиста съвест мога да препоръчам Митко от Търново- Проблемите, който накараха няколко сервиза да кажат, че колата трябва да се "изследва няколко дни" той ги реши за няколко часа! Мислех, че ще го стресна като пристигна в събота в 8.20, но той вече си бачкаше човека... Има страхотен компютър за диагностиката- седна и ми показа грешките разбираемо /компютъра откри и дупка на ауспуха, но това е друга тема/
1. Няма гаснене!
2. Оборотите са ОК и като тръгвам и като спирам.
3. Откри причинителите на няколко дреболии дето дразнеха и бях свикнал с тях.
цялата работа излезе 50 лв,+ ходене до В.Търново /то аз към Варна отивах де, та ми беше на път/
РАВНОСМЕТКАТА
Струваше си!
1. Няма гаснене!
2. Оборотите са ОК и като тръгвам и като спирам.
3. Откри причинителите на няколко дреболии дето дразнеха и бях свикнал с тях.
цялата работа излезе 50 лв,+ ходене до В.Търново /то аз към Варна отивах де, та ми беше на път/
РАВНОСМЕТКАТА
Струваше си!
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- libra
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега, би ли обяснил къде е бил проблема и какво точно е правил, понеже доста хора имат проблем с вдигането на обороти, а и при мен някой път се вдигат до 1500 и искам да го разрешаS@sel@ написа:1. Няма гаснене!
2. Оборотите са ОК и като тръгвам и като спирам.
3. Откри причинителите на няколко дреболии дето дразнеха и бях свикнал с тях.
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
Значи при мен проблема беше следния: При спускане след изключване от скорост!?? и намаляване на скоростта под 20-тина км оборотите започваха да се покачват вкл и до 4000. В момента на спиране или на вкл на скорост оборотите се укротяваха! Проблема не беше постоянен а само от време на време. Също на бензин колата сутрин гаснеше. Като покарам 1км проблема изчезва! Е да ама не винаги! Проблем с гаснене на газ няма!
При такова описание другите майстори единствено се почесваха. Изслушах 10-тина теории- датчици на свободния ход, заминал компютър, датчици на температурата... Само той каза- ела. И я оправи. Почистване на инжекторите, плюс някакви като тапички измъкна от двигателя /вакуумче някакво/- едната беше пробита, смени я. Откри и че втория вентилатор /май е за климатика/ не работи на високи обороти. За секунди намери бушона и го смени.
Пропуснах да кажа, че бях ходил до МП преди време тогава проблема не беше сериозен и почти не се появяваше. От там също се справиха добре- казаха, че инжекторите трябва да се чистят. Е това хубаво, ама като не чистят инжектори!? Е там им оставих колата да пренощува и като я взех беше с по- високи обороти от нормалното но не гаснеше /значе проблема се е решил и без чистенето на инжекторите... чудех се какво ли са правили, казаха, че са ми сменили софтуера на компютъра/ и чак сега, като проблема дойде на дневен ред се заех по- сериозно с него.
Пиша едва след 10 дневен тест на колата / над 1000 км/, да съм сигурен, че не е временно решението с инжекторите, но сега на бензин ВСИЧКО е наред!
При такова описание другите майстори единствено се почесваха. Изслушах 10-тина теории- датчици на свободния ход, заминал компютър, датчици на температурата... Само той каза- ела. И я оправи. Почистване на инжекторите, плюс някакви като тапички измъкна от двигателя /вакуумче някакво/- едната беше пробита, смени я. Откри и че втория вентилатор /май е за климатика/ не работи на високи обороти. За секунди намери бушона и го смени.
Пропуснах да кажа, че бях ходил до МП преди време тогава проблема не беше сериозен и почти не се появяваше. От там също се справиха добре- казаха, че инжекторите трябва да се чистят. Е това хубаво, ама като не чистят инжектори!? Е там им оставих колата да пренощува и като я взех беше с по- високи обороти от нормалното но не гаснеше /значе проблема се е решил и без чистенето на инжекторите... чудех се какво ли са правили, казаха, че са ми сменили софтуера на компютъра/ и чак сега, като проблема дойде на дневен ред се заех по- сериозно с него.
Пиша едва след 10 дневен тест на колата / над 1000 км/, да съм сигурен, че не е временно решението с инжекторите, но сега на бензин ВСИЧКО е наред!
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта