Страница 1 от 1

Почистване на инжектори?

Публикувано: 18 сеп 2007, 11:35
от varnenche
Може ли да ми кажете къде във Варна почистват инжектори. Единия ми се е запушил и не работи колата като хората. Както ако може и цени за тази услуга, за да си разпределя бюджета, че не само това ще оправям.

Публикувано: 18 сеп 2007, 12:44
от mrdds
защо не пробваш първо с някаква добавка в бензина?
И как реши,че само един се е запушил,и кой е той???? :shock:

Публикувано: 18 сеп 2007, 12:58
от varnenche
Водих я на елкон и там ми казаха, че единия инжектор е запушен. Не знам кой, но колата така си се и държи де.

Каква добавка да сложа?

Публикувано: 18 сеп 2007, 13:22
от mrdds
добавка не съм ползвал все още,от форумни данни кастрол е най предпочитана.
Все пак ако решиш да ходиш на майстор добре е да се пуснат в ултразвукова вана всички инжектори.
И до колкото си спомням елкон може да установи само,че инжектора не работи,но причината за да не работи ........ едва ли може да познае,че е запушен.
Аз съм ходил в Бош сервиз да ми правят ултразвук,когато карах на газ.Обърни се към тях като за начало.

Публикувано: 18 сеп 2007, 13:53
от varnenche
А във Варна къде има такъв сервиз и колко пари ще струва процедурата?

Публикувано: 18 сеп 2007, 15:36
от mrdds
1.Експрес сервиз
кв.Аспарухово,ул Искър 6 052/375275
2.Николов Инс
Младост,Базар орехчето 9 052/503380
3.САС Инженеринг
ул.Цар освободител 253 052/509021
4.Трейд Експрес Л
ул.Мургаш 1,зад пароцентралата 052/500790


Никак нее трудно да отвориш страницата на Бош( http://www.bosch.bg" onclick="window.open(this.href);return false; ) ида видиш сервизите в страната.

Процедурата на мен ми струваше 40-50лв,не помня вече точно,с труда.

Публикувано: 18 сеп 2007, 20:33
от kEFi
STP+20 кила бензин+200-300км във внатоварен режим и си ОК!
На елкон не могат да ти диагностицират запушен инжектор!
Защото т.н. запушване води до по-дълъг период на отворено положение (мери се в милисекунди), което води до влошаване на горивния процес.... т.е. елкона засича промяна в съдържанието на отработените газове, което може и да не значи, че проблема е в инжектора!