Боядисване в Мото Пфое - Люлин
- G_Lynx
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 09 яну 2009, 00:22
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 2008 1.4L Duratec 16V EFI DOHC (80PS) Tango (metallic)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Боядисване в Мото Пфое - Люлин
Да споделя и аз моите премеждия с Мото Пфое Люлин - каросерийното. Въпреки че отначало не останах с добри впечатления и за това бях писал преди три седмици, но след това изтрих поста си.
Преди всичко съм изключително благодарен на инж. Камен Антов - ръководител каросерийно http://www.motopfohe.bg/dealer_network.php?dn=1" onclick="window.open(this.href);return false;" за усилията които вложи при решаването на моя проблем с личният ми автомобил и именно неговата намеса доведе до изпълнението на крайния резултат, от който съм изключително доволен. И искрено се надявам, че неговата амбиция ще подобрява работата в Мото Пфое и ще намери много привърженици.
В края на януари 2011г. закарах колата си за пребоядисване на задна броня и заден десен страничен калник. Обаждат ми се след два дни, че е готова. Отивам да си я взема и на пръв поглед гледам всичко е много добре направено. Единствената ми забележка беше, че като са изпръскали лака от дясната страна по рамката над вратите се бяха образували малки ямички, които в последствие почти ги премахнаха с полиране. Закарах я веднага в една автомивка, за да си я разгледам обстойно, гледам бронята цялата в полепнали прашинки и грапавини. Викам си, ще го преживея не е болка, но дни след това като се затопли хванах и я измих както си трябва с гъбата, на слънце и проверявам ОТ-ДО. И вече стана цял списък: 1. ямичките по-горе пак се виждаха; 2 бронята; 3.стъклата бяха опръскани с лак или нещо друго и бяха във фини точици и създаваха матов ефект; 4.като я паркирам на слънце боядисаната част на калника ИМАШЕ ДВА ЦВЯТА, но на сянка не се виждат и 5. тавана където са лепили тиксото имаше остатъци от лак, който само с полиране може да се махне.
Отивам миналата седмица в Мото Пфое и случайно попадам на инж. К.А. и му обяснявам какъв е проблема. В резултат на, което се наложи да оставя колата си за 24 часа и всичко беше оправено. Разбира се пак ще го кажа че съм много благодарен на Камен Антов за профеционализма и ще препоръчам на колегите във форума, ако ви се наложи да посещавате каросерийното в Люлин и това касае личният ви автомобил се обръщайте към г-н Антов - ръководител каросерии.
Въпреки че в началото не бях доволен от резултата. Този пост е ЗА /+/ г-н К. Антов и Мото Пфое - Люлин. Дано и занапред да е ЗА и да няма против.
Преди всичко съм изключително благодарен на инж. Камен Антов - ръководител каросерийно http://www.motopfohe.bg/dealer_network.php?dn=1" onclick="window.open(this.href);return false;" за усилията които вложи при решаването на моя проблем с личният ми автомобил и именно неговата намеса доведе до изпълнението на крайния резултат, от който съм изключително доволен. И искрено се надявам, че неговата амбиция ще подобрява работата в Мото Пфое и ще намери много привърженици.
В края на януари 2011г. закарах колата си за пребоядисване на задна броня и заден десен страничен калник. Обаждат ми се след два дни, че е готова. Отивам да си я взема и на пръв поглед гледам всичко е много добре направено. Единствената ми забележка беше, че като са изпръскали лака от дясната страна по рамката над вратите се бяха образували малки ямички, които в последствие почти ги премахнаха с полиране. Закарах я веднага в една автомивка, за да си я разгледам обстойно, гледам бронята цялата в полепнали прашинки и грапавини. Викам си, ще го преживея не е болка, но дни след това като се затопли хванах и я измих както си трябва с гъбата, на слънце и проверявам ОТ-ДО. И вече стана цял списък: 1. ямичките по-горе пак се виждаха; 2 бронята; 3.стъклата бяха опръскани с лак или нещо друго и бяха във фини точици и създаваха матов ефект; 4.като я паркирам на слънце боядисаната част на калника ИМАШЕ ДВА ЦВЯТА, но на сянка не се виждат и 5. тавана където са лепили тиксото имаше остатъци от лак, който само с полиране може да се махне.
Отивам миналата седмица в Мото Пфое и случайно попадам на инж. К.А. и му обяснявам какъв е проблема. В резултат на, което се наложи да оставя колата си за 24 часа и всичко беше оправено. Разбира се пак ще го кажа че съм много благодарен на Камен Антов за профеционализма и ще препоръчам на колегите във форума, ако ви се наложи да посещавате каросерийното в Люлин и това касае личният ви автомобил се обръщайте към г-н Антов - ръководител каросерии.
Въпреки че в началото не бях доволен от резултата. Този пост е ЗА /+/ г-н К. Антов и Мото Пфое - Люлин. Дано и занапред да е ЗА и да няма против.
"Melius est prudenter tacere, quam inaniter loqui" - "по-добре е да мълчиш разумно, отколкото да говориш глупаво"
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Боядисване в Мото Пфое - Люлин
Люлин боядисване

Това беше при мен преди три години, като гледам - не са се променили много.Имам два случая с МП Люлин и двата не особено приятни.
При първия след бояджийски услуги ме накараха да подпиша протокол (без да съм видял колата), че всичко е ОК. Отказах и исках подробен оглед. Оказа се, че върху прясната боя има много следи от налепени боклуци и прахоляк, както и неравномерности по боята. Отне им два часа да я полират и оправят (но поне я направиха като нова) и чак тогава я приех....
Втория път - смяна на стъкло. Оглеждах уж внимателно (изглеждаше добре направена) , и приех колата. Но бях забравил да погледна под капака на колата. Оказа се, че щипките, които държат кората при чистачките ( два броя) - едната е счупена и намушена обратно, а другата .. просто липсва.
Е, сега вече гледам мноого внимателно какво приемам.

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 31 авг 2008, 15:17
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Боядисване в Мото Пфое - Люлин
Колега, колко детайла ти боядисаха без пари или си му роднита на този Камен Антов, който искате да издигнете в по-вискок пост - "началник сервиз".
До колкото съм запознат с работата в каросерийното надали някога ще си правя автомобилите там при тези алкохолици и пенсионери, който се учат да рабортят на нашите автомобили.
До колкото съм запознат с работата в каросерийното надали някога ще си правя автомобилите там при тези алкохолици и пенсионери, който се учат да рабортят на нашите автомобили.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Боядисване в Мото Пфое - Люлин
На мен там ми пребоядисаха капака и стана като нов - няма разлика и след 20-тина автомивки.
- G_Lynx
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 09 яну 2009, 00:22
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 2008 1.4L Duratec 16V EFI DOHC (80PS) Tango (metallic)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Боядисване в Мото Пфое - Люлин
Колега:sandman013 написа:Колега, колко детайла ти боядисаха без пари или си му роднита на този Камен Антов, който искате да издигнете в по-вискок пост - "началник сервиз".
До колкото съм запознат с работата в каросерийното надали някога ще си правя автомобилите там при тези алкохолици и пенсионери, който се учат да рабортят на нашите автомобили.
1. Детайлите които ми правиха бяха два.
2. Нямам роднини в мото пфое
3. Пребоядисването ми не е било без пари, за това нещо плащам автокаско трета година.
4. По същия проблем с детайлите работещите в каросерийното бяха осрали всичко.
5. Именно "началник сервиз" К.А. след негова намеса нещата бяха оправени перфектно.
6. Когато някой си е свършил работата перфектно, трябва да получи похвала, а не ритник в г*зЪ.
7. Относно поста ми, споделих мнение по-горе и сега.
"Melius est prudenter tacere, quam inaniter loqui" - "по-добре е да мълчиш разумно, отколкото да говориш глупаво"
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: Боядисване в Мото Пфое - Люлин
Колко ти излезна при тия?
- G_Lynx
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 09 яну 2009, 00:22
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 2008 1.4L Duratec 16V EFI DOHC (80PS) Tango (metallic)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Боядисване в Мото Пфое - Люлин
При мен застрахователя написа протокол и доколкото си спомням беше 1000 лв. и с него в бояджийното в МП.Yamato написа:Колко ти излезна при тия?
"Melius est prudenter tacere, quam inaniter loqui" - "по-добре е да мълчиш разумно, отколкото да говориш глупаво"
- G_Lynx
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 09 яну 2009, 00:22
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 2008 1.4L Duratec 16V EFI DOHC (80PS) Tango (metallic)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Боядисване в Мото Пфое - Люлин
Здравейте колеги Понеже предния капак ми бе ожулен на места от камъчетата през зимата, а и беше доста надран от котките го пуснах като щета. Пробоядисаха го в МП-Люлин и съм изключително доволен от свършената работа на хората в каросерийното. Този път няма да визирам конкретни лица, защото всичко бе перфектно и съм много доволен, а и работата е колективна. Така че екипа работещ в МП-Люлин е на много добро ниво, мое лично мнение.
"Melius est prudenter tacere, quam inaniter loqui" - "по-добре е да мълчиш разумно, отколкото да говориш глупаво"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост