"МОТО-ПФОЕ'-впечатления?

Отзиви, оценки, препоръки
Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

"МОТО-ПФОЕ'-впечатления?

Мнение от mitakacapri » 16 ное 2006, 00:22

Зачетох се в "S-MAX кола на 2007" и забелязах,че темата се измества към услуги и обслужване на "МОТО-ПФОЕ",което ме накара да пусна тази тема! От това което съм прочел останах с впечатление,че не сте много доволни от услугите :evil:
Лично Аз съм имал 2 пъти контакти с тази Фирма.Първият път(преди 3 години) отидох в офиса им в Бургас и ги помолих за някаква справка за Каприто. Пича ме изгледа като треснат, щото му бях прекъснал лафчето с колежката и с големи усилия взе да натиска клавишите на КОМПА. Накрая ми каза :P ,че този модел не фигурира в компютъра им.
Вторият беше тази Пролет,имаше Изложение на Фирми-вносители на Автомобили в Бъгария.С приятелят ми помолихме мацката на щанда на Форд дали може да ни даде някаква информация за Capri,естествено беше много учтива и обеща,че ще направи всичко ВЪЗМОЖНО да направи. Взе ни и телефоните :D. След два дена се обади да отидем до Офиса да ни даде Инфото и Ние щастливи запалихме гумите към........ и..........Инфото беше 4 реда :?: ,нещо което от обща култура го знаят и Първолаците.
Съгласен съм ,че колата е стара,но можеха да направят поне малко усилие да намерят някаква Информация.Аз се порзрових след това и намерих и то доста Инфо(знаете за вълкът и вратът) :lol:
Чудя се дали Шефовете на МОТО-ПФОЕ влизат във Форума и четат :shock: за проблемите на собствениците на ФОРД в БГ и да си направят изводи за своите Служители

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 16 ное 2006, 05:56

Колега, темата ти май не е за новини :wink:
А що се отнася до впечатленията от МП и старите коли, ами в МП определено не се интересуват. Много ме е яд на тах, че уж са официален представител, но истината е че интересите им се свеждат до там само да си продадат новите коли. Специално за МП Пловдив мога да ти кажа че от както стана "инцидента" с наводнението на апаратурата, те решили че не си струвало да ремонтират програмата за диагностика на по-стари коли. От там следва че всички притежатели на коли от периода преди 1994-5 са извън тяхните възможности и услуги. Не че ремонта е толкова скъп, но не им се занимавало. Това го знам от човек който работи там. Струва ми се че това е далеч от професионалното отношение което би трябвало да има, но както почти всичко в БГ си остава само с "би трябвало"...
Ако имаше повече ентусиасти да се съберат и да изискат от тях повече можеше и да стане, но имайки в предвид че собствениците на по-стари коли рядко прибягват до техните услуги, те пък нямат изгода да се развиват.

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Вярно вярно

Мнение от tata1971 » 03 дек 2006, 18:32

И аз като собственик на форд минах оттам.Първо като вземах поисках да ми го прегледат и разбира се да го закачат на компютъра.Извършиха му общ преглед а за стенда -нямал бил извод.Аз извода му го намерих ама по късно.А иначе съм сменял масло /безплатно/ а съвсем скоро купих масло за скоростната кутия че е специално /186-за м75/ и всичко е о.к.
Извод:масла и части -читави т.е. няма ментета/ труд -мнооого скъп но дават и гаранция май/
Прикачени файлове
Стария ми Форд.jpg
да беше 10 години по млад
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 дек 2006, 14:43

Аз си смених доста части по колата честно казано и ме е яд ,че не си ги купих някой от тях от МП.. Казаха ми ,че наистина си продават оригинални части! На моята кола на всяка част си има емблемата на форд.. та лесно поне мога да разбера кое е оригинално и кое не е...

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bonso » 22 дек 2006, 18:28

Малко им куца обслужването. И скъпеят. Проблема е според мен, че наистина не поддържат на скад части за по- стари модели на Форд... Говоря за модели от преди около 15 години!!!??? Относно качество на частите- доволен съм!

Поздрави,
Bonso

crazy_dude
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 20 дек 2006, 09:40
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.6 16v '95
Местоположение: Божурище
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от crazy_dude » 26 дек 2006, 19:01

Както споменах в друга тема, преди да взема форд-а, карах волво!
Няколко дни след като го купих започна да прекъсва, гаснеше на малки обороти и харчеше доста!
Ходих в няколко по-реномирани сервиза, но във всичките ми отговаряха:
-Нямаме програмата за диагностика на волво, отидете в Мото Пфое!
В крайна сметка отидох там, помолих да направят диагностика на колата.
След около половин час дойде едното момче и ми каза:
-На колата и няма нищо, просто трябва да смениш частите , по които тече токът!
Кабели, дистрибуторна капачка, свещи и палец!
Ако ги закупите от нас и съответно ние ви ги монтираме, получавате и гаранция! ( забравих да спомена, че колата беше волво 460)
Разбира се, след като ми обявиха за тези части 800лв се отказах да ги закупя от тях!
Отидох и ги купих от един приятел, който държи магазин на Симеон, всичко за 270лв!
Смених ги, но ефект, йок!
Тогава се сетих, че друго приятелче, бачка в едно сервизче в Овча купел. Отидох при него.
Първото нещо, което направи, беше да измери компресията на двигателя и веднага се показа, че проблема е по-голям, от едни кабели. На единия цилиндър компресията беше 8 атмосфери.
След това погледна през отвора за свеща с нещо като лупа, на която имаше монтирана и лампичка ( моля по-отворените в имената на тези неща да ме извинят за невежеството :oops: ) и видя, че има счупен изпускателен клапан!
Оправиха го момчетата и след това колата вече си работеше добре!

Та мисълта ми е, че вземат скъпо, вземат........ама поне човек да знае за какво си дава парите, а в този случай се оказва, че те просто отбиват номера!!!! :roll:

tzetzko
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 17 фев 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo 1,8TD
Местоположение: плевен
Status: Извън линия

Мнение от tzetzko » 19 фев 2007, 17:39

Посещавал съм МП в Плевен 1 път!
Обясниха ми същото-4е за по-стари автомобили нямат нужната апаратура!
Но иначе съм доволен от вниманието,което беше отделено на моя автомобил и работата!

Потребителски аватар
Sound`of`GB
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 22 сеп 2006, 23:53
Модел на автомобила: ford escort 1,8d 92/escort 1.8 115hp 97"/Peogeot 306 1,9d 98"
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от Sound`of`GB » 22 фев 2007, 19:44

нищо не ми харесва в тази фирма прибягвал съм само до
поискаване на мнение
ама не знаете с какви кисели физиономии гледаха
исках инфо и те за да ми кажат че не може просто тей инфо да искам
ми наплямпаха абсолютно само и само глупости.
Аз съм завършил ДВГ и ест се направих на тряснат
но повече не влязох там
та онзи ден обаче ми требваше инфо пак и отивам и питам
ама неможело то тей да ми кажат нямало как
а аз питам
"какъв карета има моята кола"
и накрая тя ми вика
абе незнам какви са ама 300лв (едното) :shock:
викам айде айде
чао
в АВтоплюс после ми казаха 90-100лв

та МП просот са много зле за мен
(в малките сервизи бачкат по добре и по втино и с пове1е обноски)
''Gabrovo Audio Team"

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 01 мар 2007, 18:13

Аз пък съм доволен от МП - Монтана. Оня ден ми се маложи да правя реглаж на предница. Отидох направо там - В Лом нямам доверие...Погледна човека - вика - накрайник за смяна. Със смяната и реглажа съм платил около 30 лв. Накрайника май беше към 15 лв. Така че, това е цената и по нашите сервизи , но ми дадоха един куп бумаги и фактури , а и нямам проблеми с реглажа. Разни хора , разни сервизи , разни...!!!

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Мнение от ImpossibleMan » 07 мар 2007, 22:52

Мотопфое - Русе. Първо историята ми и проблемите. Фиесатта ми е закупена месец юли 2006 година. Вече е на 10600 км. Проблеми естествено има, въпреки, че аз очаквах друго. Първо смених запалка , която изгоря на 3200 км, а чаках близо 3 месеца. На 5-6 хиляди километра започна да ми се появява нещо средно между свирене и скърцане отзад в дясно. Главния механик го забеляза и бях уговорил ден и час за сервиз, но поради една или друга причина се отказах. Впоследствие това скърцане се засилваше все повече. Днес се случи и нещо, което не съм очаквал. Промени се звука на мотора. Стана по плътен и шумен и аз предположих, че е или гърне или колекторна тръба или някоя разхлабена връзка, отговаряща на шумовете, които чувам вече в продължение на над 5000 км. Лошо няма, повреди възникват. Веднага се обадих във сервиза на Мото-Пфое и ме поканиха да отида веднага. направих го. качиха колата на стенда, но приемчика не забеляза нищо. Запалиха мотора, даваха газ, слушаха, но пак! Аз естествено забелязах, защото карам тая кола от 8 месеца и съм свикнал на звука и. Да ви кажа според мен, шума при движение е поне 3 децибела по-висок, а това отговаря на 2 пъти! Реално , което може да се долови е едно ръмжене, все едно караш Сиера 1990 година, а освен това при подаване на малко газ и отпускането и се чува пукане в гърнето или някъде там. Дори само това пукане трябваше да заинтригува механиците. За мое най-голямо учудване, отговора беше, че не намират нищо обезпокоително. Когато се опитах да кажа, че все пак аз карам Фиестата, а те не, отговора беше, че приемчика е карал толкова много фиести , че... Не исках да споря и си тръгнах разочарован. Интересното беше, че тия шумове, които чувах в продължение на 5000 километра изведнъж изчезнаха и само аз можех да различа нещо, а като казах на приемчика това, каза ми, че не чува нищо. Отказах се да го убеждавам и обещах да отида, когато нещата се влошат. А нещата с шумовете се влошават веднага при лошо време, тоест дъжд и така нататък. е, да, но след като колата ми взе да боботи, тия шумове изчезнаха! Какво да правя? Аз съм завършил СПТУ по Транспорт - Русе и ми е понятно да къде може да доведат проблемите с изпускателната система. Те ще се усетят с повишения разход и намалената мощност на колата. Докога трябва да чакам, че да разберат какво и е на колата в сервиза? Най-ме озадачи, че приемчика възприе повишения шум при движение за нормален! Или ме будалкаше, или е така и при други Фиести! Не знам какво трябва да стане с колата, за да могат да открият нещо и да го опраят. Вече 5000 км търпя оня шум, идващ от зоната на гърнето, а вече ще трябва да търпя и повишения шум от двигателя. Някой в МотоПфое ще може ли да разбере най-накрая проблема ми? Това за нормалните неща съм ги чувал още от първото ми влизане в сервиз. А досега съм ходел доста пъти, но се оказва, че или никой не може да разбере за проблемите на колата или ме мотаят с месеци! Е, колата е с 2 години гаранция и не искам да чакам да изтече, че чак тогава да си платя като ... Ето, едно просто решение на проблема би бил един прост фонометър, тоест шумомер. Веднага щеше да се разбере разликата. Всъщност с тоя номер за шума ми излизат вече за втори път. Първия път се оплаках, но когато бях на 500 км. Тогава ми казаха, че колата щяла да си променя звука още! Е, да, но аз минах през един бордюр преди това и съмненията ми бяха, че съм закачил изпускателната система. Казаха ми, че тя била здрава и не можело да се повреди! Ха... Сега се повреди, имам и шумове, монтьорите нищо не искат да забележат, а аз се изнервям, защото се влююбих във Форд, а проблемите никнат като гъби! Това са само 10000 километра! А какво ще правя после?

ve6tica
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 22 ное 2006, 15:19
Модел на автомобила: Фиеста 2006, 1,25/70к.с. бензин
Местоположение: варна
Status: Извън линия

проблеми с фиеста

Мнение от ve6tica » 10 мар 2007, 22:58

колега, не си само ти с проблемна фиеста. Мойта е с 3 месеца по "стара" от твойта и е на 10300км. Два пъти се сменя горивна помпа и то още преди 5000км; после три пъти ми инсталираха нов софтуеър, защото гаснеше(и след 3-те преинсталирания пак си гасне) и прехълцва като задавена при палене; да не говорим, че уплътненията на предните врати излязоха още на втория месец. И те са сменяни няколко пъти, но пак си закачат и вече лайсната на предна лява врата е на път да се счупи. Датчика за горивото ми се разхожда накъдето си иска и то в движение на автомобила. Да не говорим, че гори 12/100.
Като отида в сервиза ми се усмихват, щото нали съм жена и нищо не разбирам и така вече цяла година.
Май единственото решение е да се оттървем от тях докато е време.
Така, че ако някой иска да си купи фиеста на 10300км(новичка е) да свирка! :lol:

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: проблеми с фиеста

Мнение от ImpossibleMan » 11 мар 2007, 00:54

ve6tica написа:колега, не си само ти с проблемна фиеста. Мойта е с 3 месеца по "стара" от твойта и е на 10300км. Два пъти се сменя горивна помпа и то още преди 5000км; после три пъти ми инсталираха нов софтуеър, защото гаснеше(и след 3-те преинсталирания пак си гасне) и прехълцва като задавена при палене; да не говорим, че уплътненията на предните врати излязоха още на втория месец. И те са сменяни няколко пъти, но пак си закачат и вече лайсната на предна лява врата е на път да се счупи. Датчика за горивото ми се разхожда накъдето си иска и то в движение на автомобила. Да не говорим, че гори 12/100.
Като отида в сервиза ми се усмихват, щото нали съм жена и нищо не разбирам и така вече цяла година.
Май единственото решение е да се оттървем от тях докато е време.
Така, че ако някой иска да си купи фиеста на 10300км(новичка е) да свирка! :lol:
За датчика на гориво ми споменаха в МотоПфое, че това било проблем при предната модификация, а при моята бил оправен. Интересно, че и моята днес за сефте ми угасна 2 пъти и си го обясних с гърнето, което все по-силно взема да си "дърдори" Дано да не е свързано с твоя проблем. Интересно ми е все пак, кога от Мото Пфое ще забележят, че гърнето ми не е наред, щото явно трябва да гърми яко, за да признаят, че има проблем. Надеждите ми са да е до няколко дни, щото както е тръгнало, ще имам късмета приемчика в сервиза да разбере за проблема ми. Интересно, модерен сервиз, което предполага и добра диагностика, но... Май диагностиката се свежда до око да види, ухо да чуе и ръка да пипне :( Иначе мен Фиестата ми харесва, даже мисля следващата ми кола пак да е Форд. Ама да не казвам голяма дума. Като спомена за твоите проблеми вече взех да си мисля сериозно, че новите коли, продавани в България са или второ качество или правени през пръсти. Все пак, модификация като моята предполагам няма никъде по света - един еърбег, климатик и металик с 3 врати, без радио ;) Не вярвам някой друг да е поръчал подобно нещо ;) Като каза за уплътнения и аз имам подобен проблем, но с дъждовода или както се казва. Леко е отлепен в един участък, но това е още при покупката. Интересно е и друго. Германското списание Ауто Билд също не е много доволно от качеството на изработка, но колицата си е в челото в подобни класации. Изобщо не може да става и сравнение с Фолксваген, който стабилно заема последните места. Така, че ако си решила да сменяш марката, не вземай в никакъв случай Фолксваген! Това, че Мото Пфое не могат да решат проблема ти не означава, че колата е лоша. А и горивна помпа предполага, че може би си карала с некачествен бензин. Аз винаги съм зареждал от Лук Ойл, ОМV или Shell, макар, че и това не е гаранция. Наскоро имах случай с един колега, който обвини Shell, че са му сипали вода вместо бензин, та се наложи на Голф 2-ката си да сменя инжекцията с карбуратор, щото искаха да одерат кожата му за някаква скапана инжекция.

О многото статии, които съм чел става ясно, че винаги има черни овце сред новопроизведените автомобили. За жалост и твоята май е такава. За моята може да се окаже, че аз сам съм си виновен, минавайки през по-висок бордюр, още преди да свикна колко високо крачи, макар видими дефекти да не се забелязват по гърнето.

ПП: Моята не я продавам, не ме търсете. ;)

ve6tica
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 22 ное 2006, 15:19
Модел на автомобила: Фиеста 2006, 1,25/70к.с. бензин
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Мнение от ve6tica » 11 мар 2007, 02:55

Специално за софтуеъра ми казаха, че било проблем за целия Източноевропейски пазар, така, че ако почне като е студена и като запалиш да прехълцва(като на докрай дръпнат смукач) и да сваля оборотите до 200 или направо да гасне, и след това да вдига до 2000 без да пипаш нищо, тичай в сервиза да ти сменят софтуеъра.
Иначе за лош бензин се съмнявам, защото зареждам само от OMV и то от една и съща бензиностанция.
А и забравих да кажа преди, че още на втората седмица централното ми отказа и предна дясна врата само с ключ се комнадваше и им трябваха две седмици да я оправят(първия път), след това още на следващия ден пак отказа и вече го оправиха(със смяна на бравата).
Писна ми живота вече от тоя сервиз. По едно време колата и сама да я пусна, щеше да стигне до сервиза без проблеми.
Иначе и аз като седнах за пръв път в нея си казах "Това е мойта кола", но явно съм се объркала нещо.
Сега съм се нагледала на Пежо 207 и още много малко ми трябва да я разкарам тази иначе толкова симпатична кола, ама много си я обичам и ще ми е трудно :cry:
Дано поне твойта да излезе по-читава!

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Мнение от ImpossibleMan » 11 мар 2007, 19:44

ve6tica написа:Специално за софтуеъра ми казаха, че било проблем за целия Източноевропейски пазар, така, че ако почне като е студена и като запалиш да прехълцва(като на докрай дръпнат смукач) и да сваля оборотите до 200 или направо да гасне, и след това да вдига до 2000 без да пипаш нищо, тичай в сервиза да ти сменят софтуеъра.

Дано поне твойта да излезе по-читава!
Тоя проблем при палене ми го прави когато времето е топло, зимата не. Но лесно може да се реши като дам малко газ за 2-3 секунди, макар да не го правя . И защо това е проблем за целия източноевропейски пазар според Мото Пфое? Това означава ли, че нашите коли са второ качество, както и всичко ново, кето се продава в България?

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми с фиеста

Мнение от cenzor » 11 мар 2007, 19:57

ve6tica написа:колега, не си само ти с проблемна фиеста. Мойта е с 3 месеца по "стара" от твойта и е на 10300км. Два пъти се сменя горивна помпа и то още преди 5000км; после три пъти ми инсталираха нов софтуеър, защото гаснеше(и след 3-те преинсталирания пак си гасне) и прехълцва като задавена при палене; да не говорим, че уплътненията на предните врати излязоха още на втория месец. И те са сменяни няколко пъти, но пак си закачат и вече лайсната на предна лява врата е на път да се счупи. Датчика за горивото ми се разхожда накъдето си иска и то в движение на автомобила. Да не говорим, че гори 12/100.
Като отида в сервиза ми се усмихват, щото нали съм жена и нищо не разбирам и така вече цяла година.
Май единственото решение е да се оттървем от тях докато е време.
Така, че ако някой иска да си купи фиеста на 10300км(новичка е) да свирка! :lol:
:D Странни проблеми.. Моята Фиеста е на 24000км, 2.5 годишна , но май не съм срещал засега подобни.
Горивото градско харчи около 10-11, но аз правя много кратки преходи от 5-6 км, така че работи почти студена.
Ще мина скоро да ми погледнат въздушния и бензинов филтъ( може от тях да е повишен разхода.
Колкото до датчика за гориво, при мен до половината резервоар е горе-долу вярен, като една "чертичка" на дисплея отговаря на 5-5.5 литра изразходен бензин.. След като падне под половината, става страшно. Стигал съм до двете малки чертички ( което към резервата вече - 6-7 литра оставащи), а когато долах бензин догоре се оказа, че успях да налея само 28 литра. Тоест имал съм около 17 литра в колата. :?

Иначе - не гасне, уплътненията са наред .. :roll:

Имам чувството, че или е до кокретна бройка, или старите преди фейслифта може и да са по-издържливи. :shock:

P.S. Къде е сглобявана твоята кола ( по VIN номера може да се ориентираш, първите цифри показват мястото на сглобка).
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Отговори

Върни се в “СЕРВИЗИ И УСЛУГИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта