МОТО ПФОЕ - гаранционен сервиз
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 яну 2007, 10:29
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 Ti-VCT
- Status: Извън линия
МОТО ПФОЕ - гаранционен сервиз
Здравейте,
Предстои ми да минавам на редовния гаранционен сервиз на 20 000 км. След всичко, което прочетох тук за сервизите на МП и след като мой познат с волво ми каза, че са му подменяли части със стари, съм доста притеснен. Не се почувствах по-спокоен и когато и в двата сервиза в София ми казаха, че не мога да присъствам докато ми сменят маслото, филтрите и пр. Няма да коментирам факта, че и на двете места не знаеха точно колко ще струва една рутинна, според мен, услуга като минаването на редовен гаранцоинен сервиз - едните клоняха към 200+, а другите споменаха нещо около 300 лв.
Въпросът ми е - знаете ли за някой сервиз на МП в страната, на който може да се разчита или поне да се присъства докато работят?
Благодаря.
Предстои ми да минавам на редовния гаранционен сервиз на 20 000 км. След всичко, което прочетох тук за сервизите на МП и след като мой познат с волво ми каза, че са му подменяли части със стари, съм доста притеснен. Не се почувствах по-спокоен и когато и в двата сервиза в София ми казаха, че не мога да присъствам докато ми сменят маслото, филтрите и пр. Няма да коментирам факта, че и на двете места не знаеха точно колко ще струва една рутинна, според мен, услуга като минаването на редовен гаранцоинен сервиз - едните клоняха към 200+, а другите споменаха нещо около 300 лв.
Въпросът ми е - знаете ли за някой сервиз на МП в страната, на който може да се разчита или поне да се присъства докато работят?
Благодаря.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МОТО ПФОЕ - гаранционен сервиз
здрасти, аз имам като твоя фокус и преди седмица минах на първия преглед, въпреки, че бях още на 16 000 км, но изтече срока от 1 година, струваше ми 178 лева, което за мен е много добра ценаpetert написа:Здравейте,
Предстои ми да минавам на редовния гаранционен сервиз на 20 000 км. След всичко, което прочетох тук за сервизите на МП и след като мой познат с волво ми каза, че са му подменяли части със стари, съм доста притеснен. Не се почувствах по-спокоен и когато и в двата сервиза в София ми казаха, че не мога да присъствам докато ми сменят маслото, филтрите и пр. Няма да коментирам факта, че и на двете места не знаеха точно колко ще струва една рутинна, според мен, услуга като минаването на редовен гаранцоинен сервиз - едните клоняха към 200+, а другите споменаха нещо около 300 лв.
Въпросът ми е - знаете ли за някой сервиз на МП в страната, на който може да се разчита или поне да се присъства докато работят?
Благодаря.
не можеш да присъстваш от съображение на това, да не влизат и излизат външни лица в халето, а не поради факта, че може да ти сменят нещо, в мото пфое младост има стъклена витрина през която може да седнеш, да пиеш кафенце и да гледаш как ти сменят филтрите и маслото
това за смяната на частите за мен са митове и легенди, ако знаеш колко хора са ми разказвали тези си теории за какви ли не официални сервизи (включително БАЛКАНСТАР)



според мен са ти казвали уклончива цена, понеже сервизните приемчици не са тези, които смятат фактурите и не знаят точно каква е цената
успех

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 яну 2007, 10:29
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 Ti-VCT
- Status: Извън линия
Re: МОТО ПФОЕ - гаранционен сервиз
Дано да си прав.BadAngel написа:
не можеш да присъстваш от съображение на това, да не влизат и излизат външни лица в халето, а не поради факта, че може да ти сменят нещо, в мото пфое младост има стъклена витрина през която може да седнеш, да пиеш кафенце и да гледаш как ти сменят филтрите и маслото
това за смяната на частите за мен са митове и легенди
Точно в Младост, обаче, ми казаха, че смените стават някъде отзад, а не на двата крика, които се виждат през стъклото.
Твоят фокус със същия двигател ли е?
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МОТО ПФОЕ - гаранционен сервиз
1.6 бензин еpetert написа:Дано да си прав.BadAngel написа:
не можеш да присъстваш от съображение на това, да не влизат и излизат външни лица в халето, а не поради факта, че може да ти сменят нещо, в мото пфое младост има стъклена витрина през която може да седнеш, да пиеш кафенце и да гледаш как ти сменят филтрите и маслото
това за смяната на частите за мен са митове и легенди
Точно в Младост, обаче, ми казаха, че смените стават някъде отзад, а не на двата крика, които се виждат през стъклото.
Твоят фокус със същия двигател ли е?
не говоря за двата крика, които са зад приемчиците, те се ползват при приемането на колата, а на 2рия етаж, там където са застрахователите и управителя на комплекса има кафенце и от него се вижда през прозорец в дъното сервизното хале

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Гласувах с ДА.
Колата ми се прави почти единственно там. Гаранционно е поддържана също там, но преди години. Досега нямам сериозни проблеми с нея. Няколкото ремонта които съм правил извън МП с цел да спестя някой лев, не са оправдали очаванията ми и са били некачествени, респективно скъпи. Цените понякога са почти идентични със страничните сервизи... (пример: Смяна на накладки с материали: МП - 80-90 лв.; някакъв сервиз с думите: "ми италиански са накладките... казват, че били добри" 70тина лв. - 30-тина дни след като ми ги смениха в МП ми се обадиха по телефона да ме питат дали всичко е наред... Смяна масло в МП - 100тина лв. с маслото + филтър + въздушен филтър. В друг сервиз смяна 10-15 лв обещана цена, час и половина псуване на всичко което започва с Ф + малоумниците които са измилслили това + повече не сменяме масло на Форд тук и т.н + на финала "дай 20-25 лв щото видя колко време загубих и си опарих ръката и си навехнах пръстчето" и не знам кво още... маслото не го броя защото винаги съм карал с такова от МП, което е наистина на добра цена. Да не продължавам с примерите)
Освен това МП е много по-голяма фирма от всички други варианти за сервиз и мисля, че пътеките за решаване на проблем при некачествена услуга са много повече отколкото в кварталния сервиз, където наистина няма на кой да се оплачеш... Не отричам, че и в МП има проблеми и че някой от нещата наистина са скъпи!!!
Поздрави,
la4o
Колата ми се прави почти единственно там. Гаранционно е поддържана също там, но преди години. Досега нямам сериозни проблеми с нея. Няколкото ремонта които съм правил извън МП с цел да спестя някой лев, не са оправдали очаванията ми и са били некачествени, респективно скъпи. Цените понякога са почти идентични със страничните сервизи... (пример: Смяна на накладки с материали: МП - 80-90 лв.; някакъв сервиз с думите: "ми италиански са накладките... казват, че били добри" 70тина лв. - 30-тина дни след като ми ги смениха в МП ми се обадиха по телефона да ме питат дали всичко е наред... Смяна масло в МП - 100тина лв. с маслото + филтър + въздушен филтър. В друг сервиз смяна 10-15 лв обещана цена, час и половина псуване на всичко което започва с Ф + малоумниците които са измилслили това + повече не сменяме масло на Форд тук и т.н + на финала "дай 20-25 лв щото видя колко време загубих и си опарих ръката и си навехнах пръстчето" и не знам кво още... маслото не го броя защото винаги съм карал с такова от МП, което е наистина на добра цена. Да не продължавам с примерите)
Освен това МП е много по-голяма фирма от всички други варианти за сервиз и мисля, че пътеките за решаване на проблем при некачествена услуга са много повече отколкото в кварталния сервиз, където наистина няма на кой да се оплачеш... Не отричам, че и в МП има проблеми и че някой от нещата наистина са скъпи!!!
Поздрави,
la4o
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 06 фев 2007, 10:29
- Модел на автомобила: форд
- Status: Извън линия
много добър отговор,но не само от съображения да не влизат чужди хора, а и от съображения за безопасност на труда.Какво ще стане ,ако ти си вътре ,зяпаш си колата ,говориш си смеханика и нещо падне и ви нарани и двамата.Трудова злополука ,болнични за механика,малко пари за него,ядове за тебе и най-много за собственика-може дори да го осъдят,че не спазва кодекса на труда .
Така че ,не се сърдете за глупости.Иди на място ,най-близкият ти автосервиз на МП и попитай там,ще ти се нпарви оферта и ще ти стане ясно.Сега всеки може да те подведе.
А пък ако си сигурен за Младост,иди директно при управетеля на комплекса.Дано ти покаже това загадъчно място зад криковете.
Така че ,не се сърдете за глупости.Иди на място ,най-близкият ти автосервиз на МП и попитай там,ще ти се нпарви оферта и ще ти стане ясно.Сега всеки може да те подведе.
А пък ако си сигурен за Младост,иди директно при управетеля на комплекса.Дано ти покаже това загадъчно място зад криковете.
винаги търся разумното обяснение за проблемите
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Честно да си кажа, засега впечатленията ми от сервиза на Мото Пфое в Русе не са от най добрите, макар още да не съм влизал за гаранционно обслужване. Досега съм ходил поне 10 пъти за 8 месеца и единствената работа, която беше свършена и то наполовина бе подмяната ми на изгоряла запалка и то след чакане от 2 месеца и половина! Всъщност чаках заради цялата система - запалка + индуктор или както му се вика. Чаках, защото поръчката ми беше изчезнала незнайно къде, та чак след 2 месеца и половина вече не и изтърпях и отидох да разуча подробно нещата. Оказа се, че приемчика, дето ми взе заявката вече го нямаше, макар да ми казаха, че никой не е напускал работа от сервиза. Също така на мое име нямаше никаква заявка, та се наложи да се прави през пръсти нова ( тоест без предните формалности със сервизни книжки и така нататък, че даже и 2.10 лева платих за бушон, който изгоря! Предтекста беше да си го купя, за да не губя време със гаранцията! Никой не ми върна парите де!) Докараха ми нужната част и отидох в сервиз. Взех колата и какво да видя? 2 месеца и половина съм чакал само за запалка! Долната част, която беше нагоряла и решиха да я сменят беше същата, даже нагара беше лошо изчегъркан с ножче! Направо си умрях! Че аз докато чаках за запалка отказах цигарите за 2 месеца! Сегашните ми неволи съм ги описал нейде из тоя форум , затова няма да ги повтарям. Само се чудя кога ще ми сменят гърнето? Някой да знае колко трябва да шуми дадено гърне за да го сменят гаранционно? Не съм недоволен точно от това, а от начина, по който се действа в Мото Пфое. А той е ръка да пипне, ухо да чуе, око да види и понеже може да сме слепи, глухи, маже чакането да продължи с месеци! Сега ми дават акъл да си пробивам гърнето с гвоздей и да ходя да ми го сменят. Аз естествено няма да го направя. Преди време имах възможност да си подпаля ЗАЗ-а, дето го бях застраховал за 600 лева и...
Както казах, ходил съм поне 10 пъти до сервиза, от които само 1 път успях да свърша работа и то наполовина!
Иначе работещите там са отзивчиви, но за жалост трябва нещо сериозно да се случи на проклетата кола, че да извършат някаква дейност по нея. Надявам се все пак да греша и когато вляза за гаранционно обслужване след 4 месеца да ми оправят проблемите
, а те са по-скоро дразнещи ухото. Все пак всеки се надява новата му кола да не шуми, да не трака, да не скърца...
Както казах, ходил съм поне 10 пъти до сервиза, от които само 1 път успях да свърша работа и то наполовина!
Иначе работещите там са отзивчиви, но за жалост трябва нещо сериозно да се случи на проклетата кола, че да извършат някаква дейност по нея. Надявам се все пак да греша и когато вляза за гаранционно обслужване след 4 месеца да ми оправят проблемите

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 06 фев 2007, 10:29
- Модел на автомобила: форд
- Status: Извън линия
ImpossibleMan,
този проблем със запалките не е от вчера,но е проблем идващ от използването им и за зареждане на мобилни телефони.И на мен се е случвало 2 пъти,но гаранция за този проблем ,пък и да ти поемат разхода за изгорял предпазител ,няма такива фирми производители.
радвай се ,обаче,че си спрял цигарите.
този проблем със запалките не е от вчера,но е проблем идващ от използването им и за зареждане на мобилни телефони.И на мен се е случвало 2 пъти,но гаранция за този проблем ,пък и да ти поемат разхода за изгорял предпазител ,няма такива фирми производители.
радвай се ,обаче,че си спрял цигарите.
винаги търся разумното обяснение за проблемите
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
На това му се вика "позитивно мислене"!valk написа:ImpossibleMan,
този проблем със запалките не е от вчера,но е проблем идващ от използването им и за зареждане на мобилни телефони.И на мен се е случвало 2 пъти,но гаранция за този проблем ,пък и да ти поемат разхода за изгорял предпазител ,няма такива фирми производители.
радвай се ,обаче,че си спрял цигарите.
В смисъл - ако някой Ви гръмне и оживеете, макар и осакатени за цял живот, се смятайте за късметлии, че не сте умрели!
Бати!
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
В моя случай не съм ползвал гнездото за зареждане на мобилен телефон. Освен това никой в сервиза не ми каза, че няма гаранция! Точно обратно! казаха ми, за да не си губя времето, докато оформят гаранцията, а да отида да си купя бушон от магазина, който струвал не повече от левче. Е, да, ама ми продадоха един за 2.10 ! Все пак при Форд гаранцията е пълна за 2 години, което ще рече, че за нищо не трябва да си плащам, освен за консумативи. Освен това вината беше в монтьора, който не провери къде е проблема, а реши направо, че е бушон! Сори, ама и аз съм завършил специалност автомобилен ел.монтьор. Монтьора даже не знаеше къде се намират предпазителите на Фиестата, същата работа беше и с приемчика, а и аз не се бях замислял къде са, но се сетих, защото бях разглеждал бегло упътването на колата. Който не знае - зад жабката са! Е, това е кола, излязла 2002 година, макар моята да е фейслифт 2006. Най малкото трябва едно курсче да минат служителите в сервиза за всеки нов модел! Това какво показва според вас? Ами според мен се действа по български. Ето такива дребни работи събуждат съмнение в мен, че не мога да разчитам много много на сервиза. Дано да греша!valk написа:ImpossibleMan,
този проблем със запалките не е от вчера,но е проблем идващ от използването им и за зареждане на мобилни телефони.И на мен се е случвало 2 пъти,но гаранция за този проблем ,пък и да ти поемат разхода за изгорял предпазител ,няма такива фирми производители.
радвай се ,обаче,че си спрял цигарите.
Последна промяна от ImpossibleMan на 05 юни 2007, 22:35, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 06 яну 2007, 19:49
- Модел на автомобила: ST
- Status: Извън линия
ImpossibleMan,
извинявай много не те познавам но от това което си писал май само "храниш" без да си имаш и представа какво говориш въпреки че и ти си завършил същото училище " ЗИЛ, ГАЗ, ВАЗ, Москвич ..." както ти сам си писал, тоест и ти си толков в 4ас с нещата. "Все пак при Форд гаранцията е пълна за 2 години, което ще рече, че за нищо не трябва да си плащам, освен за консумативи." и според теб бушонът не е консуматив, така ли???? Аз си мисля, че в този форум има хора които разполагат с доста свободно време и за да си го уплатнят пишат всевъзможни глупости за МП спестявайки голяма част от това което се е случило в действителност за да са по убедителни в своята уж "правота". Друг такъв пример е господин "k kucarov" (извиняжам се ако е грешно написано), но и той действа по същата схема!!!! Той пък силно недоволен от МП и в същото време има 2-ва (ако се не лъжа) FORD-а и нов щял да си копува. Нищо смислено в нито едно такова мнение. Това е моето мноние без да обиждам никого.

извинявай много не те познавам но от това което си писал май само "храниш" без да си имаш и представа какво говориш въпреки че и ти си завършил същото училище " ЗИЛ, ГАЗ, ВАЗ, Москвич ..." както ти сам си писал, тоест и ти си толков в 4ас с нещата. "Все пак при Форд гаранцията е пълна за 2 години, което ще рече, че за нищо не трябва да си плащам, освен за консумативи." и според теб бушонът не е консуматив, така ли???? Аз си мисля, че в този форум има хора които разполагат с доста свободно време и за да си го уплатнят пишат всевъзможни глупости за МП спестявайки голяма част от това което се е случило в действителност за да са по убедителни в своята уж "правота". Друг такъв пример е господин "k kucarov" (извиняжам се ако е грешно написано), но и той действа по същата схема!!!! Той пък силно недоволен от МП и в същото време има 2-ва (ако се не лъжа) FORD-а и нов щял да си копува. Нищо смислено в нито едно такова мнение. Това е моето мноние без да обиждам никого.




- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Извинявай, ако съм те разсърдил с нещо, но фактът си е факт! Бушона ми бе сменен гаранционно втория път, заедно със запалката!!! Значи Мото Пфое имат + !!!! Говоря за първия път, когато си купих предпазител, за да не се мотаем докато ми оформят гаранцията! Значи според теб, ако изгори нещо по електрическата система, аз отида в сервиза, колата ми бъде оправена, накрая ще ми искат пари за бушони ли? Май ти не се чуваш какво говориш. Не знам какво си учил ти, къде си работил или работиш, но аз отлично знам какво сме учили и човек, който не е седнал да чете или поне не се е занимавал след това с автомобили, няма как да ми свърши добре работата! Ако си навит, ела да ти оправя колата. Моят опит се свежда до поправка на Зилове в казармата и после 5 години с един ЗАЗ! Ще ми се довериш ли? И не ми е ясно, защо трябва да се заяждаме един друг, все пак обсъждаме гаранционното обслужване в Мото Пфое и както виждам от анкетата повечето са недоволни от тях! Всеки споделя някакви преживелици, аз също!dido 75 TS написа:ImpossibleMan,
извинявай много не те познавам но от това което си писал май само "храниш" без да си имаш и представа какво говориш въпреки че и ти си завършил същото училище " ЗИЛ, ГАЗ, ВАЗ, Москвич ..." както ти сам си писал, тоест и ти си толков в 4ас с нещата. "Все пак при Форд гаранцията е пълна за 2 години, което ще рече, че за нищо не трябва да си плащам, освен за консумативи." и според теб бушонът не е консуматив, така ли???? Аз си мисля, че в този форум има хора които разполагат с доста свободно време и за да си го уплатнят пишат всевъзможни глупости за МП спестявайки голяма част от това което се е случило в действителност за да са по убедителни в своята уж "правота". Друг такъв пример е господин "k kucarov" (извиняжам се ако е грешно написано), но и той действа по същата схема!!!! Той пък силно недоволен от МП и в същото време има 2-ва (ако се не лъжа) FORD-а и нов щял да си копува. Нищо смислено в нито едно такова мнение. Това е моето мноние без да обиждам никого.
![]()
![]()
![]()
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 06 яну 2007, 19:49
- Модел на автомобила: ST
- Status: Извън линия
Явно не можем да се разберем. Не се сърдя за нищо, все пак всеки има право на мнение, но явно не можем да се разберем. Защото не говоря за инсталация или по големи проблеми с автомобила, конкретно ставаше въпрос за 1 бушон!!!! Но не ми се спори за глупости.
Лека и безаварийна да ти е





Лека и безаварийна да ти е



Да колега. И съм много доволен от колата си.BadAngel написа:dido 75 TS
фокус СТ ли караш?




- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Днес влязох гаранционно и съм доволен от хората. Даже откриха нещо, което не им бях казал, а и бе доста скрито. Е, трябва със застрахователите да се занимавам, ама все пак съм доволен. Всичко е точно. Цените ми се сториха височки, но всичко в нормата на предвиденото. Само филтъра на климатика ми се стори малко скъп - близо 50 лева. Сигурно си има причина за това.
ПП:Искам да изкажа благодарностите си на Николай и да му се извиня.
ПП:Искам да изкажа благодарностите си на Николай и да му се извиня.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 24 ное 2005, 12:26
- Модел на автомобила: Focus 1, 2005, 1.4
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А отговор "И да и не"??
Защото тази седмица минах на втори преглед - на 2 години. Само на 23000 км съм, но повечето неща се сменят като за 40000 - по график. Спестих си накладките, все пак щеше да е прекалено. Взеха ми 309 лева, горе долу очаквано.
btw, прекарах време в кафето на горния етаж на Младост - моята кола не се видя през прозореца. Къде са подменяли нещата не знам.
Във фактурата имах разни допълнения - уплътнения, капачки и "допълнителни материали", които никой не ми обясни какви са - общо 35 лева за тях.
разходите за труд бяха огромни - два часа и половина ми бяха писали, а аз минах след по малко от час и половина и колата си седеше на паркинга. Така че яко надписват, но то така е по норма от системата за тези дейности.
Което значи, че малко попретупват - например имам проверка на лаковото покритие - 10 минути и печат че е ОК, а в същото време предната ми броня е яко напукана - днес ще ходя да записвам час в Люлин, само там има тенекиджийница.
Та това за Младост.
Колкото до Люлин - там съм ходил само за боядисване. Впечатленията ми са много, много лоши:
1. Чака се за да ти приемат колата между два и три месеца, което е напълно неприемливо.
2. Работят бавно, въпреки че си изчакал горния срок. Не може да боядисват една врата 4 дни. Когато им се явя на деня искам да започнат да работят, а не да паркират колата ми някъде да си чака пак, а аз да се охарча 150 лева за таксита. Толкова "безплатно" ми излиза сервиза.
3. Ходил съм три пъти, а два от тях ми връщат колата мръсна. И като казвам мръсна имам в предвид уникално мръсна - седяла е с дни без врати, имаше два пръста прах. Как да седна на седалките? Извиняват се, че мивката им била претоварена или не работела. Ако съм искал - да чакам още. Алоо, вече чаках 4 дни за една врата да боядисате!
4. Връщат ми колата, а пластмасовата лайсна падна на два километра от сервиза. Забравили да я залепят. Върнах се, лепиха я специално - само за да падне след два дни пак.
Изобщо от тенекиджийницата - лошо, бавно и немарливо обслужване. Направо лошо ми става, че пак ще се разправям с тях заради некадърно боядисаната (естествено от тях преди година) предна броня.
Защото тази седмица минах на втори преглед - на 2 години. Само на 23000 км съм, но повечето неща се сменят като за 40000 - по график. Спестих си накладките, все пак щеше да е прекалено. Взеха ми 309 лева, горе долу очаквано.
btw, прекарах време в кафето на горния етаж на Младост - моята кола не се видя през прозореца. Къде са подменяли нещата не знам.
Във фактурата имах разни допълнения - уплътнения, капачки и "допълнителни материали", които никой не ми обясни какви са - общо 35 лева за тях.
разходите за труд бяха огромни - два часа и половина ми бяха писали, а аз минах след по малко от час и половина и колата си седеше на паркинга. Така че яко надписват, но то така е по норма от системата за тези дейности.
Което значи, че малко попретупват - например имам проверка на лаковото покритие - 10 минути и печат че е ОК, а в същото време предната ми броня е яко напукана - днес ще ходя да записвам час в Люлин, само там има тенекиджийница.
Та това за Младост.
Колкото до Люлин - там съм ходил само за боядисване. Впечатленията ми са много, много лоши:
1. Чака се за да ти приемат колата между два и три месеца, което е напълно неприемливо.
2. Работят бавно, въпреки че си изчакал горния срок. Не може да боядисват една врата 4 дни. Когато им се явя на деня искам да започнат да работят, а не да паркират колата ми някъде да си чака пак, а аз да се охарча 150 лева за таксита. Толкова "безплатно" ми излиза сервиза.
3. Ходил съм три пъти, а два от тях ми връщат колата мръсна. И като казвам мръсна имам в предвид уникално мръсна - седяла е с дни без врати, имаше два пръста прах. Как да седна на седалките? Извиняват се, че мивката им била претоварена или не работела. Ако съм искал - да чакам още. Алоо, вече чаках 4 дни за една врата да боядисате!
4. Връщат ми колата, а пластмасовата лайсна падна на два километра от сервиза. Забравили да я залепят. Върнах се, лепиха я специално - само за да падне след два дни пак.
Изобщо от тенекиджийницата - лошо, бавно и немарливо обслужване. Направо лошо ми става, че пак ще се разправям с тях заради некадърно боядисаната (естествено от тях преди година) предна броня.
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 05 юли 2007, 20:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0i 16V / 99г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта