Дайте съвет...
Публикувано: 11 мар 2007, 14:56
Първо малко история......
До скоро съм притежавал коли само от марката Рено....и мноо я харесвам. Но през Август 2006 се запознах с един управител на немска фирма, която има производствено хале в Радомир....човека си караше една новичка Омега ......и в разговорите с него разбрах, че до преди половин година е карал Скорпио, на което Декември месец е "обул" нови зимни гуми , обаче нещо започнало да прекъсва и му изпратили от Германия Омегата.....поинтересувах се от скорпиото и той ме отведе в халето......и там в един ъгъл от 6 месеца си стоял автомобила с 2 пръста прах по него
Врътнахме му ключа и........моторетката запя като часовник.....гледам вътре светяща, километри 148000 и естествено го попитах дали са реални,на него му стана смешно и каза, че те не виждат смисъл да превъртат километражи.....показа ми една книжка в която по часове и дни беше описано къде са навъртяни тези километри.....та питах естествено за колко ще ми я продаде, а той отговори, че не са мислили да я продават, но ще се обади на шефа в Германия да го пита.......и познайте кво-купих я по остатъчна стойност на фирмата....няма да казвам цена, но новите гуми, оригиналното стерео с 4 колони и летите джанти като общо струват доста повече от цената която дадох за Скорпиото......докато го прибирах от Радомир до Перник умрях......ТАКАВА ВОЗИЯ НЯМА
Направо съжалявам, че до сега съм бил влюбен в Рено....СТРАШИЛИЩЕ е тоя кораб......
Но след няколко дни се появи отново прекъсването, за което немеца ми говореше.......та отивам при един стар майстор жичкаджия, с който се познаваме и му се носи добра слава из града, замерихме тук-там.....пусна осцилоскопа и заключението му беше, че компютъра не извършва 2 от дейностите си....първо - не регулира принудителния празен ход и предозира горивото на инжекторите и Второ - не регулира ъгъла на изпреварване на запалването и зацапва по някоя свещ по време на работа.......
Временно отстраних зацапването на свещите, като съм извадил по мъничко лулите от свещите и си я карам така - на двойно прекъсване, но ходих до Варна за нова година и на баир ми заглъхва като подам газ и за да тръгне трябва да набия газта до край....и отпушва, но се сещайте за разхода....за 1200км съм похарчил 150литра бензин V-пауър
.....
ТА ВЪПРОСА ми след цялото това писание е: Къде да ходя да видят компютъра и да ми направят една диагностика.....и ако се наложи да сменям компа с някой втора употреба.....един познат работи в Бош сервиз в Обеля и се занимава точно с диагностика.....мъ така като го гледам, само физиономията му не ми вдъхва доверие....
Давайте акъл, пичове........че идва сезона на морето и въдичарството и трябва кораба да е послушен....БЛАГОДАРЯ Ви предварително!!!
До скоро съм притежавал коли само от марката Рено....и мноо я харесвам. Но през Август 2006 се запознах с един управител на немска фирма, която има производствено хале в Радомир....човека си караше една новичка Омега ......и в разговорите с него разбрах, че до преди половин година е карал Скорпио, на което Декември месец е "обул" нови зимни гуми , обаче нещо започнало да прекъсва и му изпратили от Германия Омегата.....поинтересувах се от скорпиото и той ме отведе в халето......и там в един ъгъл от 6 месеца си стоял автомобила с 2 пръста прах по него

Врътнахме му ключа и........моторетката запя като часовник.....гледам вътре светяща, километри 148000 и естествено го попитах дали са реални,на него му стана смешно и каза, че те не виждат смисъл да превъртат километражи.....показа ми една книжка в която по часове и дни беше описано къде са навъртяни тези километри.....та питах естествено за колко ще ми я продаде, а той отговори, че не са мислили да я продават, но ще се обади на шефа в Германия да го пита.......и познайте кво-купих я по остатъчна стойност на фирмата....няма да казвам цена, но новите гуми, оригиналното стерео с 4 колони и летите джанти като общо струват доста повече от цената която дадох за Скорпиото......докато го прибирах от Радомир до Перник умрях......ТАКАВА ВОЗИЯ НЯМА

Но след няколко дни се появи отново прекъсването, за което немеца ми говореше.......та отивам при един стар майстор жичкаджия, с който се познаваме и му се носи добра слава из града, замерихме тук-там.....пусна осцилоскопа и заключението му беше, че компютъра не извършва 2 от дейностите си....първо - не регулира принудителния празен ход и предозира горивото на инжекторите и Второ - не регулира ъгъла на изпреварване на запалването и зацапва по някоя свещ по време на работа.......
Временно отстраних зацапването на свещите, като съм извадил по мъничко лулите от свещите и си я карам така - на двойно прекъсване, но ходих до Варна за нова година и на баир ми заглъхва като подам газ и за да тръгне трябва да набия газта до край....и отпушва, но се сещайте за разхода....за 1200км съм похарчил 150литра бензин V-пауър

ТА ВЪПРОСА ми след цялото това писание е: Къде да ходя да видят компютъра и да ми направят една диагностика.....и ако се наложи да сменям компа с някой втора употреба.....един познат работи в Бош сервиз в Обеля и се занимава точно с диагностика.....мъ така като го гледам, само физиономията му не ми вдъхва доверие....
Давайте акъл, пичове........че идва сезона на морето и въдичарството и трябва кораба да е послушен....БЛАГОДАРЯ Ви предварително!!!