Технически преглед! На кратко АД!!!!
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Технически преглед! На кратко АД!!!!
Здравейте колеги,
Искам да споделя някои неща с тези от Вас, чиито коли са Пълен Инжекцион и не са ходили на технически преглед след 25.12.2005 г.
НЕ Е ИСТИНААААА!!!!!!!!! (не искам да Ви наплашвам, разбира се)
Карбураторите, моно-инжекциите и дизелите минават за 10-15 мин., а нас ни разпъват на кръст!! То не са Ламбда-сонди, катализатори, обороти.......аз като си купувах колата по-малко я гледах!!
Ако нямаш катализатор лошо, ако ти е запушен пак лошо. Тоя дето водеше прегледа се оплака, че по новата наредба масово връщат колите (инжекционите). Имало някакъв нов софтуер, дето като си вземе инфо от колата, ако не покриеш параметрите онова вика "НЕ" и край. Покрай тоя нов софтуер и маса сервизи не правели вече прегледи, щото трябвало да си купуват по-бързи компютри и техника и т.н.
Извода, до който аз стигнах е, че на "старите" коли вместо да им засилят контрола го занижиха, на най-новите им драме на г..а, а ние, с колите между '92 и '02 (в много общи граници разбира се) опираме парцала по всички параметри!! Направо съм бесен!
Аз минах и пак съм бесен!! Представям си какво им е на хората дето са ги или ще ги върнат. Моя съвет е: Ако имате познат с прегледи - ИЗПОЛЗВАЙТЕ ГО! 
Замислил съм в мобиле-то, понеже съм сложил обява за продажба, да изтрия всичко и да напиша с големи букви "КОЛАТА Е МИНАЛА НА ПРЕГЛЕД".
Поздрави и успех ли дакажа, късмет ли да кажа, не знам.
Искам да споделя някои неща с тези от Вас, чиито коли са Пълен Инжекцион и не са ходили на технически преглед след 25.12.2005 г.
НЕ Е ИСТИНААААА!!!!!!!!! (не искам да Ви наплашвам, разбира се)
Карбураторите, моно-инжекциите и дизелите минават за 10-15 мин., а нас ни разпъват на кръст!! То не са Ламбда-сонди, катализатори, обороти.......аз като си купувах колата по-малко я гледах!!
Ако нямаш катализатор лошо, ако ти е запушен пак лошо. Тоя дето водеше прегледа се оплака, че по новата наредба масово връщат колите (инжекционите). Имало някакъв нов софтуер, дето като си вземе инфо от колата, ако не покриеш параметрите онова вика "НЕ" и край. Покрай тоя нов софтуер и маса сервизи не правели вече прегледи, щото трябвало да си купуват по-бързи компютри и техника и т.н.
Извода, до който аз стигнах е, че на "старите" коли вместо да им засилят контрола го занижиха, на най-новите им драме на г..а, а ние, с колите между '92 и '02 (в много общи граници разбира се) опираме парцала по всички параметри!! Направо съм бесен!


Замислил съм в мобиле-то, понеже съм сложил обява за продажба, да изтрия всичко и да напиша с големи букви "КОЛАТА Е МИНАЛА НА ПРЕГЛЕД".



Поздрави и успех ли дакажа, късмет ли да кажа, не знам.
... Biz zum bitteren ende!
- BuLLDoZeR
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
- Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
- Местоположение: София/В.Т
- Status: Извън линия
Верно сме ощетени инжекционите 
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2706" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2706" onclick="window.open(this.href);return false;
Veni, vidi, vici
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Извинете за дублажа на темета! Ама бях толкова афектиран, че даже и не потърсих подобна преди това!la4o написа:според мен темата е дублирана...
но, който има желание да мине на преглед дори без да има автомобил, нека ми се обади
А колкото до прегледите (ако не се шегуваш), НАИСТИНА ще те имам предвид, савсем сериьозно!!

... Biz zum bitteren ende!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
До колкото аз разбрах, в наредбата е станала "малка" правописна грешка, която води до проблеми с ламбдата - това, което чух, е че вместо данни 1,50 са записали данни 1,05 - та от това идвал проблема. Сега май вече са го оправили.
PS - ако някой от София иска да минава на преглед, препоръчвам пункта, който се намира в двора на зеленчуковата борса в Слатина /старата/. Там цената е 20лв. и не правят никакви други проверки, освен спирачки и да ти премерят натоварването на осите. Ако има проблем с ръчната, успяват да поизлъжат машината.

PS - ако някой от София иска да минава на преглед, препоръчвам пункта, който се намира в двора на зеленчуковата борса в Слатина /старата/. Там цената е 20лв. и не правят никакви други проверки, освен спирачки и да ти премерят натоварването на осите. Ако има проблем с ръчната, успяват да поизлъжат машината.

- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз като минах вчера ми казаха, че цената на прегледа е 25, поискаха ми 30, а аз има оставих 35! Все пак може да ми се наложи пак да минавам! 
Така че тези, за които говорите (27 и 20 лева) са си ОК според мен. Ако ми се наложи да ходя пак наскоро, може да ги пробвам. Аз лично предпочитам да оставия няколко лева в повече, но да не ме мотат и да ме връщат по 10 пъти!!
Да живее корупцията!! 

Така че тези, за които говорите (27 и 20 лева) са си ОК според мен. Ако ми се наложи да ходя пак наскоро, може да ги пробвам. Аз лично предпочитам да оставия няколко лева в повече, но да не ме мотат и да ме връщат по 10 пъти!!


... Biz zum bitteren ende!
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 17 яну 2006, 16:32
- Модел на автомобила: Каквото падне
- Status: Извън линия
Не е ясно дали са го оправили - днес се виждах с приятел, управител на пункт за ГТП и спомена за тези 1.05Brock написа:До колкото аз разбрах, в наредбата е станала "малка" правописна грешка, която води до проблеми с ламбдата - това, което чух, е че вместо данни 1,50 са записали данни 1,05 - та от това идвал проблема. Сега май вече са го оправили.
PS - ако някой от София иска да минава на преглед, препоръчвам пункта, който се намира в двора на зеленчуковата борса в Слатина /старата/. Там цената е 20лв. и не правят никакви други проверки, освен спирачки и да ти премерят натоварването на осите. Ако има проблем с ръчната, успяват да поизлъжат машината.

Дори ми каза, че МБ 2005 година не успял да мине преглед... Карал се с доставчиците на оборудването и софтуера, но те само вдигали рамне и казвали "Това е положението"
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Както с мондеото, така и с жигулата от 4 години минавам годишен преглед в пункта на СБА в града /Пловдив/ понеже имам ГО в ДЗИ и прегледа ми струва 3 лв. - преглед на пожарогасител и още 3 лв. за стикера, минавам за 10-15мин. без никакви проблеми. Гледат само спирачките, а тази година оставиха колата да работи на място 5 мин. с някакъв датчик върху двигателя, нищо повече. Незная защо в София толкова ви мъчат, при вас май е друга България.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта