Гражданска отговорност на стари цени до 15 ноември
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 11 ное 2006, 21:42
- Модел на автомобила: Granada
- Status: Извън линия
Гражданска отговорност на стари цени до 15 ноември
ВАЖНО! Тази седмица е последният Ви шанс да сключите застраховка Гражданска отговорност на старата цена! “Български имоти” предлага Гражданска отговорност на цени за 2006 г. само до 15 ноември включително.
До 1300 куб. см. – 72 лв
До 1800 куб. см. – 76 лв.
До 2500 куб. см – 96 лв.
След 20 ноември се очаква утвърждаването на нови цени на застраховката, които със сигурност ще са двойни.
Калин Петков
Тел. 0898675859
До 1300 куб. см. – 72 лв
До 1800 куб. см. – 76 лв.
До 2500 куб. см – 96 лв.
След 20 ноември се очаква утвърждаването на нови цени на застраховката, които със сигурност ще са двойни.
Калин Петков
Тел. 0898675859
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
А нещо бонуси няма ли да има
Миналата година на старата Сиера ми излезе 59 лева при 95 лв обявена цена, ама нали я продадох та и застраховката замина барабар с пълното каско.
От данъчното ме светнаха че ще плащам 101 лв за новата акулата, а не 36 както до сега. Сега ако и ГО-то е двойно направо ще ми стане много кеф!!! Ама как само си я храним таз държавичка мила, да не заслабне през студените зимни месеци...
И сега кво...? и аз ли да сключвам по 2 застраховки, то тази тъй или иначе през декември изтича. В крайна сметка колко наистина ще скочат, щото всички все разправят разни много страшни и после се оказва че не е чак толкова голяма работа.


От данъчното ме светнаха че ще плащам 101 лв за новата акулата, а не 36 както до сега. Сега ако и ГО-то е двойно направо ще ми стане много кеф!!! Ама как само си я храним таз държавичка мила, да не заслабне през студените зимни месеци...
И сега кво...? и аз ли да сключвам по 2 застраховки, то тази тъй или иначе през декември изтича. В крайна сметка колко наистина ще скочат, щото всички все разправят разни много страшни и после се оказва че не е чак толкова голяма работа.
-
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=963064" onclick="window.open(this.href);return false;
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА

- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
статията е от мобиле.бг
С приемането ни в Европейския съюз ще отпадне и изискването при пътуване извън пределите на страната да се сключва нова “гражданска отгворност”, позната у нас като “Зелена карта”. От 1 януари 2007 г. двете застраховки се сливат.
През седмицата европейски експерти посетиха столицата със специална мисия. През май месец т.г. в Брюксел бе обявено, че екип от еврокомисари ще направят последни проверки у нас във връзка със затварянето на главите от договора по присъединяването ни. Евронаблюдателите, придружавани от представители на КАТ и Комисията за финансов надзор направиха проверка за сключена застраховка “Гражданска отговорност” по софийските улици. Тестът беше успешен за нас. Над 90 процента от проверените са били със сключена застраховка. Този задоволителен резултат означава, че европейските експерти ще препоръчат на Съвета на бюрата по Гражданска отговорност (Организация на бюрата - членове на Европейския съюз и на Европейската икономическа общност) България да сключи рамково споразумение с всичките 44 страни-членки. Организацията ще проведе събрание през декември месец. Чисто процедурно нещата могат да се забавят, т.е. да не пътуваме с БГ застраховка в Европа, споделят от Комисията. През тези няколко адаптивни месеца застрахователите ще издават сертификат за “Гражданска отговорност”, който ще се таксува до 7 евро.
“При всяко положение от 1 януари 2007 г. застраховките “Гражданска отгворност” и “Зелена карта” се сливат. Когато се подпише рамковото споразумение вече няма да има нужда да показваме на границата, че имаме такава застраховка. Няма да има граничен контрол, европейският КАТ няма да има право да ни спира и да ни пита дали имаме “Гражданска отгворност”, добавят от Комисията по финансов надзор.
Всички застрахователи вече са изпратили тарифите за Гражданска отговорност за догодина. Цените не са увеличени. Ще покриват неимуществени щети до 1 млн. лева. За най-нисък клас коли с обем на двигателя до 1 500 куб. см - тарифите започват от 88 лв. до 150 лв. Всички застрахователи правят “нюансирани” тарифи. Цената зависи от различни критерии - дали водачът е правил пътнотранспортно произшествие, възраст, пол - CV-то на шофьора влияе върху цената, която ще плати при сключване на застраховка “Гражданска отгворност”. Например, млад шофьор с пет катастрофи ще плати 200 лева. На опитен водач с шофьорски стаж без нито една катастрофа ще искат 88 лева.
Това е практика, позната в страните-членки на ЕС, която постепенно ще се развива и у нас. От миналата година Алианц за първи път я въведе частично за своите клиенти.Към момента няма голям растеж на цените на застраховките за коли, споделят запознати и допълват, че постепенно ще се увеличават тарифите. В Европа цените на “Гражданска отговорност” варират от 400 до 800 евро. В другите европейски страни, които скоро се присъединиха към Съюза, не се е наблюдавал драстичен скок или дъмпинг. Застрахователите са частни дружества, които не могат да намалят цените до стойности, които да ги доведат до фалит, категорични са специалистите в областта.
С приемането ни в Европейския съюз ще отпадне и изискването при пътуване извън пределите на страната да се сключва нова “гражданска отгворност”, позната у нас като “Зелена карта”. От 1 януари 2007 г. двете застраховки се сливат.
През седмицата европейски експерти посетиха столицата със специална мисия. През май месец т.г. в Брюксел бе обявено, че екип от еврокомисари ще направят последни проверки у нас във връзка със затварянето на главите от договора по присъединяването ни. Евронаблюдателите, придружавани от представители на КАТ и Комисията за финансов надзор направиха проверка за сключена застраховка “Гражданска отговорност” по софийските улици. Тестът беше успешен за нас. Над 90 процента от проверените са били със сключена застраховка. Този задоволителен резултат означава, че европейските експерти ще препоръчат на Съвета на бюрата по Гражданска отговорност (Организация на бюрата - членове на Европейския съюз и на Европейската икономическа общност) България да сключи рамково споразумение с всичките 44 страни-членки. Организацията ще проведе събрание през декември месец. Чисто процедурно нещата могат да се забавят, т.е. да не пътуваме с БГ застраховка в Европа, споделят от Комисията. През тези няколко адаптивни месеца застрахователите ще издават сертификат за “Гражданска отговорност”, който ще се таксува до 7 евро.
“При всяко положение от 1 януари 2007 г. застраховките “Гражданска отгворност” и “Зелена карта” се сливат. Когато се подпише рамковото споразумение вече няма да има нужда да показваме на границата, че имаме такава застраховка. Няма да има граничен контрол, европейският КАТ няма да има право да ни спира и да ни пита дали имаме “Гражданска отгворност”, добавят от Комисията по финансов надзор.
Всички застрахователи вече са изпратили тарифите за Гражданска отговорност за догодина. Цените не са увеличени. Ще покриват неимуществени щети до 1 млн. лева. За най-нисък клас коли с обем на двигателя до 1 500 куб. см - тарифите започват от 88 лв. до 150 лв. Всички застрахователи правят “нюансирани” тарифи. Цената зависи от различни критерии - дали водачът е правил пътнотранспортно произшествие, възраст, пол - CV-то на шофьора влияе върху цената, която ще плати при сключване на застраховка “Гражданска отгворност”. Например, млад шофьор с пет катастрофи ще плати 200 лева. На опитен водач с шофьорски стаж без нито една катастрофа ще искат 88 лева.
Това е практика, позната в страните-членки на ЕС, която постепенно ще се развива и у нас. От миналата година Алианц за първи път я въведе частично за своите клиенти.Към момента няма голям растеж на цените на застраховките за коли, споделят запознати и допълват, че постепенно ще се увеличават тарифите. В Европа цените на “Гражданска отговорност” варират от 400 до 800 евро. В другите европейски страни, които скоро се присъединиха към Съюза, не се е наблюдавал драстичен скок или дъмпинг. Застрахователите са частни дружества, които не могат да намалят цените до стойности, които да ги доведат до фалит, категорични са специалистите в областта.
Be happy
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз си направих в Булинс, тази с кражбата и на нея пише само за РБългария, но както казаха по новините на Бтв, застрахователя трябва да ти издаде анекс към полицата, за да важи в ЕС, а да ли ще иска парички допълнително
предполагам не, но и да иска аз не мисля да карам в ЕС специално с моята кола - така че няма да платя.

- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не пише такова нещо. Говорих с Български имоти. Засега няма яснота, но така или иначе това си е пълна, валидна ГО. Щом се приравнявт с европейските това важи за всички застраховки. Може би ще се плаща нещо за издаването на съответен сертификат, но едва ли ще е много. Поне устно гарантираха, че не може да става дума за цена на сертификата на стойност разликата между старите и новите цени. Сега такъв сертификат струвал 10.5. при тях.
Ну поживем увидим!
Ну поживем увидим!

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мойта си пише, че важи само за територията на република България. То не че аз съм се засилил да излизам в чужбина де...kEFi написа:...А някой от направилите си застраховка прочел ли е внимателно ситните букви по договора и има ли там писано ВАЖИ САМО ЗА BG?
Но все пак за 80лв застраховка за цялата 2007 е добре, като се има предвид, че за тази година съм платил 95лв в ДЗИ и пак си важи само за България полицата.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Продажбата на автозастраховка под 126 лв. ще се наказва
19 Ноември 2006, 21:14
Източник: Dnevnik.bg
Задължителната застраховка “Гражданска отговорност“ догодина трябва да струва минимум 126 лв. за най-масовите коли в България и ако компаниите продават под тази цена, ще налагаме принудителни мерки, за да я коригират. Това обяви зам.-председателят на Комисията за финансов надзор (КФН) Ралица Агайн. В момента застрахователите продават “Гражданска отговорност“ на цени около 100 лв. Данните към края на септември сочат, че най-евтино са продавали “Български имоти“ - средно 59.8 лв., и “Алианц“ - близо 62 лв. Най-скъпите застраховки са на “Енергия“ - 160 лв., според информацията на надзора.
Задължителната застраховка “Гражданска отговорност“ догодина трябва да струва минимум 126 лв. за най-масовите коли в България и ако компаниите продават под тази цена, ще налагаме принудителни мерки, за да я коригират. Това обяви зам.-председателят на Комисията за финансов надзор (КФН) Ралица Агайн. В момента застрахователите продават “Гражданска отговорност“ на цени около 100 лв. Данните към края на септември сочат, че най-евтино са продавали “Български имоти“ - средно 59.8 лв., и “Алианц“ - близо 62 лв. Най-скъпите застраховки са на “Енергия“ - 160 лв., според информацията на надзора. Застрахователният кодекс дава право на регулатора да глоби компаниите от бранша с до 20 хил. лв., ако не изпълнят изискването му за промяна на цените. Експертите на КФН са изчислили, че сумата от 126 лв. е минималната за посрещане на евентуални щети след присъединяването на България към ЕС, когато полицата вече ще включва и досегашната отделна застраховка “Зелена карта“. Максималното изплатено обезщетение в България за миналата година е 96 хил. лв., докато в ЕС то достига няколкостотин хиляди евро. Председателят на надзорния съвет на “Евро инс“ Асен Христов одобри препоръчителната кота на регулатора. “Приветствам минимална премия от 126 лв. Цените, които ние ще предложим на пазара, ще са в границите около 130-140 лв.“, съобщи Христов пред “Дневник“. Той допълни, че за отделни случаи е възможно премията да падне до около 100 лв., но те ще са по-скоро изключения, отколкото правило. Тарифи над препоръчителната цена на КФН подготвят и от застрахователно дружество “Дженерали“, обяви само преди дни председателят на управителния съвет на компанията Даниела Конова. Досега “Дженерали“ продаваше застраховките средно по 105 лв. Същевременно Ралица Агайн съобщи, че застрахователите нямат право да искат доплащане за полиците със срок и през 2007 г., продадени след края на септември, когато стана ясно, че членството на България в ЕС няма да се отлага. “Ще третираме полицата като редовна, дори ако дружеството я е обявило за невалидна“, беше категорична Агайн в отговор на прогнози от бранша, че тези застраховки ще бъдат невалидни. На този етап все още не е ясно и кога ще отпаднат граничните проверки за българските коли в рамките на ЕС. Преди дни Съветът на бюрата на европейските автомобилни застрахователи препоръча на членуващите 44 държави да включат България и Румъния в споразумението “Зелена карта“, с което проверките трябва да отпаднат. 18 веднага подписаха документа. Великобритания обаче на този етап отказва. “Не е ясно какво се случва, ако една държава се въздържи“, коментира Агайн. Споразумението, подписано през 1972 г. между тогавашните страни - членки на ЕС, премахва проверките за сключени застраховки помежду им. През 2004 г. Европарламентът промени директивата и позволи към нея да се включат 10-те нови членки плюс Хърватия, Исландия, Норвегия и Швейцария, но с уговорката, че се разрешават единични проверки, които не трябва да са дискриминиращи. Докато България не стане страна по споразумението, граничният контрол остава, напомни Агайн и прогнозира, че не очаква това да трае по-дълго от два-три месеца. За този период ще е необходимо пътуващите с кола за ЕС да се снабдят от застрахователя си със сертификат “Зелена карта“. За него те не трябва да плащат допълнителна премия, а само разходите по отпечатването на сертификата, или около 10 лв. Заради възможността от инцидентни проверки експертите от комисията обаче съветват шофьорите да си носят сертификата и след отпадането на граничния контрол. Първите пет най-големи застрахователни компании по размер на събраните премии редуцират своя пазарен дял през последната година, сочи статистиката на надзора към края на септември. Докато пазарът като цяло отбелязва ръст от 10.75% спрямо септември 2005 г., ДЗИ, “Булстрад“, “Алианц“, “Бул инс“ и “Дженерали“ регистрират понижение, но то не променя класацията. Следващите ги четири компании - “Витоша“, “Армеец“, “Лев инс“ и “Евро инс“, помпат пазарен дял. Автомобилните застраховки, които са водещи в портфейлите на повечето компании, бележат ръст от 7.35% за периода и достигат 442.1 млн. лв. От този сума 123.8 млн. лв. са по “Гражданска отговорност“.
Копирано от http://banks.dir.bg/2006/11/19/news963077.html" onclick="window.open(this.href);return false;
19 Ноември 2006, 21:14
Източник: Dnevnik.bg
Задължителната застраховка “Гражданска отговорност“ догодина трябва да струва минимум 126 лв. за най-масовите коли в България и ако компаниите продават под тази цена, ще налагаме принудителни мерки, за да я коригират. Това обяви зам.-председателят на Комисията за финансов надзор (КФН) Ралица Агайн. В момента застрахователите продават “Гражданска отговорност“ на цени около 100 лв. Данните към края на септември сочат, че най-евтино са продавали “Български имоти“ - средно 59.8 лв., и “Алианц“ - близо 62 лв. Най-скъпите застраховки са на “Енергия“ - 160 лв., според информацията на надзора.
Задължителната застраховка “Гражданска отговорност“ догодина трябва да струва минимум 126 лв. за най-масовите коли в България и ако компаниите продават под тази цена, ще налагаме принудителни мерки, за да я коригират. Това обяви зам.-председателят на Комисията за финансов надзор (КФН) Ралица Агайн. В момента застрахователите продават “Гражданска отговорност“ на цени около 100 лв. Данните към края на септември сочат, че най-евтино са продавали “Български имоти“ - средно 59.8 лв., и “Алианц“ - близо 62 лв. Най-скъпите застраховки са на “Енергия“ - 160 лв., според информацията на надзора. Застрахователният кодекс дава право на регулатора да глоби компаниите от бранша с до 20 хил. лв., ако не изпълнят изискването му за промяна на цените. Експертите на КФН са изчислили, че сумата от 126 лв. е минималната за посрещане на евентуални щети след присъединяването на България към ЕС, когато полицата вече ще включва и досегашната отделна застраховка “Зелена карта“. Максималното изплатено обезщетение в България за миналата година е 96 хил. лв., докато в ЕС то достига няколкостотин хиляди евро. Председателят на надзорния съвет на “Евро инс“ Асен Христов одобри препоръчителната кота на регулатора. “Приветствам минимална премия от 126 лв. Цените, които ние ще предложим на пазара, ще са в границите около 130-140 лв.“, съобщи Христов пред “Дневник“. Той допълни, че за отделни случаи е възможно премията да падне до около 100 лв., но те ще са по-скоро изключения, отколкото правило. Тарифи над препоръчителната цена на КФН подготвят и от застрахователно дружество “Дженерали“, обяви само преди дни председателят на управителния съвет на компанията Даниела Конова. Досега “Дженерали“ продаваше застраховките средно по 105 лв. Същевременно Ралица Агайн съобщи, че застрахователите нямат право да искат доплащане за полиците със срок и през 2007 г., продадени след края на септември, когато стана ясно, че членството на България в ЕС няма да се отлага. “Ще третираме полицата като редовна, дори ако дружеството я е обявило за невалидна“, беше категорична Агайн в отговор на прогнози от бранша, че тези застраховки ще бъдат невалидни. На този етап все още не е ясно и кога ще отпаднат граничните проверки за българските коли в рамките на ЕС. Преди дни Съветът на бюрата на европейските автомобилни застрахователи препоръча на членуващите 44 държави да включат България и Румъния в споразумението “Зелена карта“, с което проверките трябва да отпаднат. 18 веднага подписаха документа. Великобритания обаче на този етап отказва. “Не е ясно какво се случва, ако една държава се въздържи“, коментира Агайн. Споразумението, подписано през 1972 г. между тогавашните страни - членки на ЕС, премахва проверките за сключени застраховки помежду им. През 2004 г. Европарламентът промени директивата и позволи към нея да се включат 10-те нови членки плюс Хърватия, Исландия, Норвегия и Швейцария, но с уговорката, че се разрешават единични проверки, които не трябва да са дискриминиращи. Докато България не стане страна по споразумението, граничният контрол остава, напомни Агайн и прогнозира, че не очаква това да трае по-дълго от два-три месеца. За този период ще е необходимо пътуващите с кола за ЕС да се снабдят от застрахователя си със сертификат “Зелена карта“. За него те не трябва да плащат допълнителна премия, а само разходите по отпечатването на сертификата, или около 10 лв. Заради възможността от инцидентни проверки експертите от комисията обаче съветват шофьорите да си носят сертификата и след отпадането на граничния контрол. Първите пет най-големи застрахователни компании по размер на събраните премии редуцират своя пазарен дял през последната година, сочи статистиката на надзора към края на септември. Докато пазарът като цяло отбелязва ръст от 10.75% спрямо септември 2005 г., ДЗИ, “Булстрад“, “Алианц“, “Бул инс“ и “Дженерали“ регистрират понижение, но то не променя класацията. Следващите ги четири компании - “Витоша“, “Армеец“, “Лев инс“ и “Евро инс“, помпат пазарен дял. Автомобилните застраховки, които са водещи в портфейлите на повечето компании, бележат ръст от 7.35% за периода и достигат 442.1 млн. лв. От този сума 123.8 млн. лв. са по “Гражданска отговорност“.
Копирано от http://banks.dir.bg/2006/11/19/news963077.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- krus
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 31 авг 2005, 13:25
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6 16V 2005
- Местоположение: Берлин, Германия
- Контакти:
- Status: Извън линия
Източник: "24 часа", бр. 321, 20.11.2006 г.Ако до края на годината 32-те страни от Съвета на бюрата "Зелена карта" не подпишат многостранния гаранционен договор, българските шофьори ще продължават да бъдат спирани по европейските граници, за да показват сертификат за "Зелена карта".... Очаква се до 23 ноември договорът да бъде подписан и да отпадне граничния контрол.... Великобритания и Италия имат резерви и е много вероятно да не подпишат до 23 ноември многостранния гаранционен договор....
Животът на Земята е доста скъп, но включва безплатна обиколка около Слънцето всяка година.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта