Съвместимост на скоростна кутия от ДВГ CHV с ДВГ DOHC
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съвместимост на скоростна кутия от ДВГ CHV с ДВГ DOHC
Някой сменял ли е 8 клапанов двигател с 16 клапанов. Кожуха на скоростната кутия един и същ ли е?
Автомобилен ретро клуб Shark
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
потърси колегата миленски тук, от форума, той има едни авери от русе, за които се говори, че са разглобили по 5000 скоростни кутии... а после дори са сглобили повечето 
включително и моята, но направиха от 3 една. почти успяхме да сложим шеста скорост на ескорта, но засега се спряхме до пета много дълга.
е, искат пари обаче, но заслужават.

включително и моята, но направиха от 3 една. почти успяхме да сложим шеста скорост на ескорта, но засега се спряхме до пета много дълга.
е, искат пари обаче, но заслужават.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
от това което съм виждал по скоростни кутии зависи от няколко неща:
1. кожуха (камбаната) на кутията трябва да е същия. стартера при някои се намира отзад при някои отпред. според мен няма значение стига маховика на двигателя да е еднакъв по диаметър, което ме съмнява.
2. опашката на първичния вал който влиза във феродовия диск , трябва да е с еднаква дължина (това което се показва от кутията де), диаметър и шлици. всъщност не е много задължително. просто ще смениш феродовия диск и притескателя. но ако те са с различен размер (предполагам по голям диаметър ще да са на DOHC) провери дали притескателя ще стане по дупките за болчетата за големия маховик.
и ако случайно всичко това е възможно от тук следва разстоянието от изходите на чашките за полуоските и разстоянието до главините. а за селектора на скоростния лост - всичко се преправя.
1. кожуха (камбаната) на кутията трябва да е същия. стартера при някои се намира отзад при някои отпред. според мен няма значение стига маховика на двигателя да е еднакъв по диаметър, което ме съмнява.
2. опашката на първичния вал който влиза във феродовия диск , трябва да е с еднаква дължина (това което се показва от кутията де), диаметър и шлици. всъщност не е много задължително. просто ще смениш феродовия диск и притескателя. но ако те са с различен размер (предполагам по голям диаметър ще да са на DOHC) провери дали притескателя ще стане по дупките за болчетата за големия маховик.
и ако случайно всичко това е възможно от тук следва разстоянието от изходите на чашките за полуоските и разстоянието до главините. а за селектора на скоростния лост - всичко се преправя.
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не са по здрави защото имат по-малка контактна площ на зъбите, обаче наистина по-бързо се превключват скоростите, по- леки са и по-упростени защото нямат синхронизаториdoctordre написа:прави зъби имат спортните коли, по-здрави са и по-бързо се превключваdiesel1.6 написа:А това що за звер ще е и каква полза дава?!?Sasho85 написа:ако искам мога да си направя скоростна кутия с прави зъби.
Карай си 1,6, той е мощен, ако е в ред.
Автомобилен ретро клуб Shark
-
- потребител
- Мнения: 260
- Регистриран: 28 окт 2007, 19:16
- Модел на автомобила: Мазда 323
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 16 фев 2008, 18:49
- Модел на автомобила: sierra 4x4
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
Имах сиера 18 CVH и след прегряване главата се спука и почна да мие буталата с вода и тъй като глава за този двигател не може да се намери реших да сложа 20 DOHC. освен двигателя се наложи да сменям скоростите резервоара и цялата ел. инсталация. 4есно казано така и не успях да запаля това животно защото една нощ пред гаражчето кадето се правеше ми потрошиха стаклата изтарбушиха седалките и още куб поразии и я закарах направо в моргата. до колкото знам скороттите на двудалката са различни от всички другискорости слагани на сиера.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз имах глава за 1.8 но я продадохSupercherry написа:Имах сиера 18 CVH и след прегряване главата се спука и почна да мие буталата с вода и тъй като глава за този двигател не може да се намери реших да сложа 20 DOHC. освен двигателя се наложи да сменям скоростите резервоара и цялата ел. инсталация. 4есно казано така и не успях да запаля това животно защото една нощ пред гаражчето кадето се правеше ми потрошиха стаклата изтарбушиха седалките и още куб поразии и я закарах направо в моргата. до колкото знам скороттите на двудалката са различни от всички другискорости слагани на сиера.

-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 25 юли 2007, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Fiesta XR2 MK2
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Съвместимост на скоростна кутия от ДВГ CHV с ДВГ DOHC
Cossy е прав за скоростите питай само Disc той ще ти каже за какво става на въпрос,и ще те напътства,успех
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвместимост на скоростна кутия от ДВГ CHV с ДВГ DOHC
Вече е късноUTY написа:Cossy е прав за скоростите питай само Disc той ще ти каже за какво става на въпрос,и ще те напътства,успех





Автомобилен ретро клуб Shark
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта