Смяна на табло на Фиеста.
- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Смяна на табло на Фиеста.
Здравейте! Искам да попитам дали е възможно да сменя таблото на моят форд със такова, на което има оборотомер и колко горе-долу ще струва ако има запознати. Модела е Фиеста 1995г 1.1 карбуратор - Абсолютно базисен вариант - няма оборотомер, запалка и е такива малки нещица, които ме дразнят.
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 14 юни 2008, 22:42
- Модел на автомобила: .
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Може, да! Ето и тема как се прави (на английски е)
http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... o_sup.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
За цена - 2ра ръка се намира за 20-30 лв
http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... o_sup.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
За цена - 2ра ръка се намира за 20-30 лв

- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
led_zep,Ако ти е трудно да си го преведеш ползвай на google преводача,малко дава грешки но се разбира.

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Супер! Дано стане
Мерси момчета 


Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Не се впрягай да бараш комутатора, както показват във дадения пример. Инсталацията си е прекарана, намери си табло за фиеста с оборотомер и го подмени със твоето. Оборотомера няма да тръгне, защото трябва да се добави прехвърлящ кондензатор или мост, има си букса.
Ето във тази тема съм показал със снимки буксата, къде се намира и съответно кондензатора и моста:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 80#p224551" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето във тази тема съм показал със снимки буксата, къде се намира и съответно кондензатора и моста:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 80#p224551" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Как точно се добавя този прехвърлящ кондензатор или мост?
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
На втората снимка е в ръката ми, просто го включваш, буксата я имаш на колата, огледай и ще я видиш.
Ако не намериш мост може просто да окъсиш кабелите.
Ако не намериш мост може просто да окъсиш кабелите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Днес си смених таблото. От една автоморга близо до Перник си намерих едно от Фиеста 1.3 карбуратор само за 30 лева и си го сложих. Всичко тръгна безпроблемно само дето оборотите не ми ги отчита правилно http://www.youtube.com/watch?v=UYKIgfCvP20" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ... Ето това са последствията
Един приятел ми вика: "Абе остави го така, като тръгнеш да я продаваш казваш че е Мустанг" 



Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Луда раота, мноу е якоled_zep написа:Днес си смених таблото. От една автоморга близо до Перник си намерих едно от Фиеста 1.3 карбуратор само за 30 лева и си го сложих. Всичко тръгна безпроблемно само дето оборотите не ми ги отчита правилно http://www.youtube.com/watch?v=UYKIgfCvP20" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ... Ето това са последствията![]()
Един приятел ми вика: "Абе остави го така, като тръгнеш да я продаваш казваш че е Мустанг"

Да не си с EDIS?
DigiPro е показал там къде се окачва оборотомера.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
С какво прехвърли сигнала, със мост или кондензатор (не би трябвало да има значение)?
И мойта е със EDIS ама работи. Оборотомера мери честота, имам съмнение че донора е със конвеционално запалване (със Делко, разпределител и единична бобина), там честотата на импулсите е два пъти по-висока от колкото на по-новите със двойна бобина. Като гледам показанията са двойно по-високи
И мойта е със EDIS ама работи. Оборотомера мери честота, имам съмнение че донора е със конвеционално запалване (със Делко, разпределител и единична бобина), там честотата на импулсите е два пъти по-висока от колкото на по-новите със двойна бобина. Като гледам показанията са двойно по-високи
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Хора... бъкел не разбирам какво си говорите. Какво е това EDIS? Просто махнах старото табло, откачих жилото за километрите, махнах онази продълговата букса с многото кабели за таблото, замених го новото и тръгна, но не показва реални обороти. Извинявайте че не ви разбирам но съм новак и ако на някой му се обяснява да ми обясни по-надълго и нашироко за що иде реч.
>:D<:

Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
С прости думи, най вероятно си взел грешно табло. Класическата схема на запалване има една бобина и прекъсвач-разпределител (Делко) закачено на разпределителния вал. Делкото подава управляващи импулси на бобината (4имп за един оборот на разпределителния вал), същевременно палец във делкото прехвърля генерирания високоволтов импулс към съответната свещ. При новите коли механичното Делко е заменено от електроника, като има датчик който брои зъби на маховика или специално колело поставено на коляновия вал и електронен модул изчислява кога да подаде искра. Тука обаче бобината не е една а две, които подават едновременно импулс на двойка свещи(като само едната от двойката е в работен такт) затова сигнала е разделен на два канала със два пъти по-малко импулси.
Оборотомера взима сигнал от управлението на бобината и преобразува честотата във напрежение а стрелката е обикновен Волтмер. Тука евентуално идва проблема тъй като при класическото запалване имаш два импулса на оборот а при новото един съответно оборотомера се калиброва по различен начин за двата вида запалвания.
Дотука стигнах до извода че ти си със класическо запалване а си взел табло от другия вид или пък оборотомера е повреден. Стана много сложно, май съвсем се обърках.
Оборотомера взима сигнал от управлението на бобината и преобразува честотата във напрежение а стрелката е обикновен Волтмер. Тука евентуално идва проблема тъй като при класическото запалване имаш два импулса на оборот а при новото един съответно оборотомера се калиброва по различен начин за двата вида запалвания.
Дотука стигнах до извода че ти си със класическо запалване а си взел табло от другия вид или пък оборотомера е повреден. Стана много сложно, май съвсем се обърках.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Е написано е, че таблото е от 1,3 карбуратор. Евентуално да не е бачкало и на предишната...?HACKO написа:.....
Дотука стигнах до извода че ти си със класическо запалване а си взел табло от другия вид или пък оборотомера е повреден. Стана много сложно, май съвсем се обърках.
led_zep намери схемата на таблото. Виж коя е клемата за оборотомера. Пробвай с кабел от минусовата клема на бобината до клемата в таблото.
П.П. Тая Фиеста 1,1 карб. с две бобини ли е?!


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Ще се пробваме с един приятел да го оправим ако можем, защото той повече разбира от мен, а аз ви гледам писанията като индианец
ако някой има идеи моля да ги сподели все пак 



Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
колега ако не сте го оправили мога да снимам каде какво сам направил за да работи нормално.Аз също си взех различно табло даже незнам от 1,1 ли е от 1,5 ли е просто го сложих пуснах една жица до едис-а и тръгна без проблем отчита нормално и реално. 

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Колега, не можахме да го оправим
Снимай да видим, че много искам да ми отчита вярно 


Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Фффащам бас, че не е от 1,5!micev написа:............Аз също си взех различно табло даже незнам от 1,1 ли е от 1,5 ли е просто го сложих пуснах една жица до едис-а и тръгна без проблем отчита нормално и реално.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Колеги вижте клипа колегата където е качил.
Фиеста 1,5 не знам да има (0,9 :1,1 :1,3 :1,4 :1,6 :1,8 :2,0 ).
Фиеста 1,5 не знам да има (0,9 :1,1 :1,3 :1,4 :1,6 :1,8 :2,0 ).

-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
колега всичко е образно казано, на ясно сам какви двигатели имат фиестите, а и 2.0 няма поне за МК3 модела. >:D<:jordj написа:Колеги вижте клипа колегата където е качил.
Фиеста 1,5 не знам да има (0,9 :1,1 :1,3 :1,4 :1,6 :1,8 :2,0 ).
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 07 юни 2010, 00:06
- Модел на автомобила: ford orion 1991 1.4
- Status: Извън линия
Re: Смяна на табло на Фиеста.
Izwinqwam se za latinicata no pisha ot gsm no iskam da popitam karam orion cl 91 godina i slojih tablo ot eskort dizel 92 ili 93 trqbva li da se prekarva ne6to i waob6te 6te stane li molq ako na nqkoi mu se zanimawa da obqsni ili da snima dja pi6e na worldcho@abv.bg
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта