Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Така ,покрай покупката на тази кола доста попрочетох из западните форуми ,за това ще споделя наученото в една стегната темичка .. Тъй като ще говоря основно за недостатъците на модела първо да отбележа ,че с тоя модел Форд изцяло се отървават от лошия имидж и модела стои на 5-то място във вечната класация на Ауто Билд по надеждност( заедно с Вектра С - един също чудесен автомобил) ,като отвява далеч по скъпи и луксосни коли .Основно ще засегна варианта след фейса ,при него и започва да се монтира комън рейл дизела.Фейслифта води до промяна на 1600 детайла по колата ,като много от недостатъците са отстранени .Да започнем малкото останали слаби места :
1. Инжекторите( тук им викаме неправилно дюзи) .Модела е снабден с инжекционна комън рейл система на Делфи - дали това е добре или зле само по себе си не е много ясно ,и Мерцедес я ползват в някои модели ,но инжекторите определено имат склонност да дефектират ,като симптомите започват от син пушек при студен старт ,неравномерен празен ход ,дизелово чукане на ниски обороти ,и ескалират в силно пушене във всички обороти ,завишено дизелово тракане и топла и студена ,повишен разход ,и в крайна сметка колата започва да влиза в авариен режим което се индикира с мигане на лампата за подгряване.Повече оплаквания има в държави със завишено съдържание на биодизел в дизела( 7-9% ,че и повече) ,както и при ползване на евтини заместители на оригиналния горивен филтър.Инжекторите подлежат на ремонт ,в БГ вече ги ремонтират успешно .За разлика от тях оплаквания от помпата за високо налягане са практически изключени .Също много редки са и дефектиранията на турбото( Гарет) ,за разлика от по новия ТДЦИ който е разработка на Пежо .
2. Демпферния маховик - слабо място на съвременните дизели ,има случаи да дефектира на 5000 км ,но обикновено изкарва между 100 и 200к .. изразява се в повишени вибрации и металическо тракане на празен ходкоето се променя при натискане на съединителя .. ако не се обърне внимание стружки от маховика задръстват стартера и той също става за подмяна .Със маховика е добре да се сменят и съединителя и лагера ,тия детайли са предвидени да имат еднакъв живот. Установено е че има пряка връзка между каране на твърде ниски обороти и висока предавка с по честото дефектиране на маховика .. добре е да се избягват обороти под 1800 на 5-6 предавка.
3. Тампони на задния мост( седан) - задното окачване предлага отличен комфорт и стабилност ,но е доста усложнено .. задния мост е окачен към купето на 4 тампона ,които имат склонност да дефектират - изразява се в глухо тропане по неравностите .. първоначално не са се предлагали от Форд и се е подменял целия мост ,вече ги има за подмяна само тях ,включително и на Пауърфлекс .Съществува мод за отстраняване на тропането без подмяна на тампоните ,като между моста и купето се подлага в близост до износените тампони дебела гума така че моста да не удря в купето .
4.вибрации при обороти около 1500-1800 - проблем който е причинил много мъка на собствениците на Мондео ,проблема е в скобата която прихваща една от тръбите на турбото към предния мост - необходимо е тя да се демонтира и да се подложи малко гума между скобата и моста .. Форд модифицират тоя детайл и може да се закупи такъв с новия дизайн ,което също решава проблема.
5.ЕГР - тази система за връщане на част от изгорелите газове създава проблеми след определен пробег при всички дизели - симптомите са пушене ,неравномерна работа - ЕГР трябва да се демонтира и почисти ,заедно със смукателния колектор . В редки случаи се налага да се замени .Съществува и варианта да се затапи ,което става с метална пластина на входа му .При моторите Евро 4 ЕГР е електронен и не може да се затапва .
6.Спукан маркуч на турбото - симптоми - силен черен пушек ,свистене откъм мотора ,липса на мощност - маркуча се пука най често между интеркулера и ЕГР-а ,слабо място е .. поглеждайте го превантивно за пукнатини .На пътя може да се ремонтира колкото да продължите като се увие добре с изолирбанд .
7. Скърцане от централната конзола при въртене на волана - дължи се на фабрично малко смазка на карето ,необходимо е да се смаже - лесно за казване но малко сложно за изпълнение.
Така ,писна ми да пиша ,след време ще допълвам темичката
1. Инжекторите( тук им викаме неправилно дюзи) .Модела е снабден с инжекционна комън рейл система на Делфи - дали това е добре или зле само по себе си не е много ясно ,и Мерцедес я ползват в някои модели ,но инжекторите определено имат склонност да дефектират ,като симптомите започват от син пушек при студен старт ,неравномерен празен ход ,дизелово чукане на ниски обороти ,и ескалират в силно пушене във всички обороти ,завишено дизелово тракане и топла и студена ,повишен разход ,и в крайна сметка колата започва да влиза в авариен режим което се индикира с мигане на лампата за подгряване.Повече оплаквания има в държави със завишено съдържание на биодизел в дизела( 7-9% ,че и повече) ,както и при ползване на евтини заместители на оригиналния горивен филтър.Инжекторите подлежат на ремонт ,в БГ вече ги ремонтират успешно .За разлика от тях оплаквания от помпата за високо налягане са практически изключени .Също много редки са и дефектиранията на турбото( Гарет) ,за разлика от по новия ТДЦИ който е разработка на Пежо .
2. Демпферния маховик - слабо място на съвременните дизели ,има случаи да дефектира на 5000 км ,но обикновено изкарва между 100 и 200к .. изразява се в повишени вибрации и металическо тракане на празен ходкоето се променя при натискане на съединителя .. ако не се обърне внимание стружки от маховика задръстват стартера и той също става за подмяна .Със маховика е добре да се сменят и съединителя и лагера ,тия детайли са предвидени да имат еднакъв живот. Установено е че има пряка връзка между каране на твърде ниски обороти и висока предавка с по честото дефектиране на маховика .. добре е да се избягват обороти под 1800 на 5-6 предавка.
3. Тампони на задния мост( седан) - задното окачване предлага отличен комфорт и стабилност ,но е доста усложнено .. задния мост е окачен към купето на 4 тампона ,които имат склонност да дефектират - изразява се в глухо тропане по неравностите .. първоначално не са се предлагали от Форд и се е подменял целия мост ,вече ги има за подмяна само тях ,включително и на Пауърфлекс .Съществува мод за отстраняване на тропането без подмяна на тампоните ,като между моста и купето се подлага в близост до износените тампони дебела гума така че моста да не удря в купето .
4.вибрации при обороти около 1500-1800 - проблем който е причинил много мъка на собствениците на Мондео ,проблема е в скобата която прихваща една от тръбите на турбото към предния мост - необходимо е тя да се демонтира и да се подложи малко гума между скобата и моста .. Форд модифицират тоя детайл и може да се закупи такъв с новия дизайн ,което също решава проблема.
5.ЕГР - тази система за връщане на част от изгорелите газове създава проблеми след определен пробег при всички дизели - симптомите са пушене ,неравномерна работа - ЕГР трябва да се демонтира и почисти ,заедно със смукателния колектор . В редки случаи се налага да се замени .Съществува и варианта да се затапи ,което става с метална пластина на входа му .При моторите Евро 4 ЕГР е електронен и не може да се затапва .
6.Спукан маркуч на турбото - симптоми - силен черен пушек ,свистене откъм мотора ,липса на мощност - маркуча се пука най често между интеркулера и ЕГР-а ,слабо място е .. поглеждайте го превантивно за пукнатини .На пътя може да се ремонтира колкото да продължите като се увие добре с изолирбанд .
7. Скърцане от централната конзола при въртене на волана - дължи се на фабрично малко смазка на карето ,необходимо е да се смаже - лесно за казване но малко сложно за изпълнение.
Така ,писна ми да пиша ,след време ще допълвам темичката

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 14 юни 2010, 13:11
- Модел на автомобила: Ford MONDEO 2.0 16V Ghia
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Браво колега много полезна статия, нещо за 2000 16v Ghia benz. можеш ли да кажеш, предварително благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 11 авг 2010, 18:26
- Модел на автомобила: Mondeo 1995 год., 1.8 TD, Комби
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Първо здравейте съфорумници.Alexi написа:...
Алекси ще следя тази тема с интерес, защото съм посъбрал някой лев и мисля да скоча от Мондео 1995 год. на Мондео 2001 година. Огледах мобиле.бг, карс.бг (аз поне тези сайтове за продажба на автомобили 2-ра ръка гледам) и да ти кажа честно не виждам друга кола с толкова екстри след 2000 година и на такава цена... пък да не говорим за външния вид и возията...
Ако някой от другите колеги във форума има впечатления, препоръки, мнения и т.н. да пише тук, за да съм сигурен (и не само аз) какво си купуваме и как да се грижим за него. Също така, ако можеш/можете пишете и горе-долу цени за отремонтирането на всеки проблем (който се е "сблъсквал" с коректно отремонтиране).
Благодаря предварително!
П.С. Намерил съм из западните форуми най честите проблеми срещани при този модел и как се отсраняват ама е на английски мисля... ще потърся линка и ще го постна тук.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 11 авг 2010, 18:26
- Модел на автомобила: Mondeo 1995 год., 1.8 TD, Комби
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Намерих линка (овете)...
Ето: ford_mondeo_common_problems_and_solutions - този е на английски
и намерих още нещо Юзър'с менюъл, но на руски език - Ръководство за екплоатация
Надявам се да са полезни на някого.
Ето: ford_mondeo_common_problems_and_solutions - този е на английски
и намерих още нещо Юзър'с менюъл, но на руски език - Ръководство за екплоатация
Надявам се да са полезни на някого.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Демпферния маховик не е само фордов проблем.Тая конструкторска идиотия създава абсолютно едни и същи проблеми на всяка кола,на която е била монтирана.ФВ или Ауди са тия,дето започват да я монтират първи и с това си съсипват репутацията на иначе успешни модели.Проблемът идва от там,че като дефектира нещо,се сменя пакет-маховика,с все дисковете и лагер помпата.Животът им е приблизително еднакъв и всеки дето отваря съединител,сменя всичко.Ако не го направи-като нищо другия месец ще го отваря пак.
Цената на резервните части е просто убийствена.Толкова висока,че аз лично не бих си взел такова мондео без да погледна сервизната му книжка дали тоя конкретен детайл е бил сменен не по-късно от последните 50-60 хиляди км.Частите с ремонта като цена са съизмерими с цената на цялата кола.
Производителите се ориентираха навреме и за някои автомобили има китове-заменя цялата система със стандартна такава-при която пружиите не са на маховика.Не знам дали за това Мондео има такива,но ако има,не се колебайте да правите тоя даунгрейд.Ще си спестите много проблеми в бъдеще.
Цената на резервните части е просто убийствена.Толкова висока,че аз лично не бих си взел такова мондео без да погледна сервизната му книжка дали тоя конкретен детайл е бил сменен не по-късно от последните 50-60 хиляди км.Частите с ремонта като цена са съизмерими с цената на цялата кола.
Производителите се ориентираха навреме и за някои автомобили има китове-заменя цялата система със стандартна такава-при която пружиите не са на маховика.Не знам дали за това Мондео има такива,но ако има,не се колебайте да правите тоя даунгрейд.Ще си спестите много проблеми в бъдеще.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 22 мар 2009, 16:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 GHIA MK3 '2001 LPG Lovato Easy Jet
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Зравейте, и аз да си кажа мнението. Имам мондео 2.0 '2001 бензин и му сложих газ.
За периода от 18м съм навъртял 32000км като до тука съм сменил още когато я купих един "златен" термостат за 236лв,свещи и филтри. След 32К пробег, свещи и бубина(100лв). За 20 000км се обслужва с 100лв 4л. пълна синтетика и 3те филтъра (въдушен,маслен,купе). Мондеото се оказа доста приятна кола и може би без аналог за парите си. Директното управление доставя голяма радост. Само който е карал форд има представа за каво става на въпрос и девизът "Feel The Difference". Окачването е компромис между меко и стабилно. Т.е вози меко но не е за сметка на стабилността. Късите предавки прават кола достатъчно еластична но при 140км/ч вече е на 5-та с 4000об. От 2000об двигателят има вече 170Нм и има достатъчно сила за плавно ускорение. От 5000-6500об двигателят е с пълната си сила. Доказан агрегат който се произвежда повече от 10г и продължава. От 2004г го слагат и в мазда, но за разлика от мондеото при последната мазда 6 вече този двигател е с 6 скоростна кутия.
Разход на газ извън градско 8-11, градско 12-15 в зависимост от каране, сезони,трафик. Относително "доста надеждна" за кола от 21век. С верига,без турбо и без скъпи очаквани ремонти. За сега съм доста доволен.
Харесва ми:
* Управление - супер директно
* Окачване - компромис м/у комфорт и стабилност
* Много добра динамика за 1400кг и 145кс.
* Чудесен интериор
* Много добри спирачки
Не ми харесва:
* Не добра шумоизолация
* Леко шумен двигател над 4000об
* Липса на 6-та предавка
Надявям се да съм полезен
За периода от 18м съм навъртял 32000км като до тука съм сменил още когато я купих един "златен" термостат за 236лв,свещи и филтри. След 32К пробег, свещи и бубина(100лв). За 20 000км се обслужва с 100лв 4л. пълна синтетика и 3те филтъра (въдушен,маслен,купе). Мондеото се оказа доста приятна кола и може би без аналог за парите си. Директното управление доставя голяма радост. Само който е карал форд има представа за каво става на въпрос и девизът "Feel The Difference". Окачването е компромис между меко и стабилно. Т.е вози меко но не е за сметка на стабилността. Късите предавки прават кола достатъчно еластична но при 140км/ч вече е на 5-та с 4000об. От 2000об двигателят има вече 170Нм и има достатъчно сила за плавно ускорение. От 5000-6500об двигателят е с пълната си сила. Доказан агрегат който се произвежда повече от 10г и продължава. От 2004г го слагат и в мазда, но за разлика от мондеото при последната мазда 6 вече този двигател е с 6 скоростна кутия.
Разход на газ извън градско 8-11, градско 12-15 в зависимост от каране, сезони,трафик. Относително "доста надеждна" за кола от 21век. С верига,без турбо и без скъпи очаквани ремонти. За сега съм доста доволен.
Харесва ми:
* Управление - супер директно
* Окачване - компромис м/у комфорт и стабилност
* Много добра динамика за 1400кг и 145кс.
* Чудесен интериор
* Много добри спирачки
Не ми харесва:
* Не добра шумоизолация
* Леко шумен двигател над 4000об
* Липса на 6-та предавка
Надявям се да съм полезен

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 11 авг 2010, 18:26
- Модел на автомобила: Mondeo 1995 год., 1.8 TD, Комби
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Много благодаря за отговорите...
Идеята ми беше такава... понеже сам (засега) ще си подбирам колата, исках малко инфо, какво да гледам и какво не при първоначален оглед на автокъщите, един вид да се подготвя и да си направя сметка дали цената на съответната кола е реална или всъщност си купувам боклук с фейслифт. Не говоря за модела, годината... давам пример за да съм по-ясен. Харесал съм си 2-3 коли по автокъщите... ето пример: Ford Mondeo 2.0TDCI. За какви неизправности да гледам, за да не ме прецакат. Пък и един вид да си знам слабите места на колата (бъдещата).
Предполагам тази цена ще се стори малка на някои, много на други... за мен е приемлива. Аз в този диапазон съм се насочил: 5000-7000 лв според различните екстри и да е дизел... досега 3 дизела съм карал и от трите съм супер доволен.
Идеята ми беше такава... понеже сам (засега) ще си подбирам колата, исках малко инфо, какво да гледам и какво не при първоначален оглед на автокъщите, един вид да се подготвя и да си направя сметка дали цената на съответната кола е реална или всъщност си купувам боклук с фейслифт. Не говоря за модела, годината... давам пример за да съм по-ясен. Харесал съм си 2-3 коли по автокъщите... ето пример: Ford Mondeo 2.0TDCI. За какви неизправности да гледам, за да не ме прецакат. Пък и един вид да си знам слабите места на колата (бъдещата).
Предполагам тази цена ще се стори малка на някои, много на други... за мен е приемлива. Аз в този диапазон съм се насочил: 5000-7000 лв според различните екстри и да е дизел... досега 3 дизела съм карал и от трите съм супер доволен.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 22 мар 2009, 16:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 GHIA MK3 '2001 LPG Lovato Easy Jet
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Никой не си купува дизел автомобил за да не я кара, тази от обявата е доста карана, дори от тия лоши снимки се вижда. Шанса да попаднеш на дизел на малко километри за тия пари е доста минимален.toxi4en написа:Много благодаря за отговорите...
Идеята ми беше такава... понеже сам (засега) ще си подбирам колата, исках малко инфо, какво да гледам и какво не при първоначален оглед на автокъщите, един вид да се подготвя и да си направя сметка дали цената на съответната кола е реална или всъщност си купувам боклук с фейслифт. Не говоря за модела, годината... давам пример за да съм по-ясен. Харесал съм си 2-3 коли по автокъщите... ето пример: Ford Mondeo 2.0TDCI. За какви неизправности да гледам, за да не ме прецакат. Пък и един вид да си знам слабите места на колата (бъдещата).
Предполагам тази цена ще се стори малка на някои, много на други... за мен е приемлива. Аз в този диапазон съм се насочил: 5000-7000 лв според различните екстри и да е дизел... досега 3 дизела съм карал и от трите съм супер доволен.
Но разбиранията за хубав-лош автомобил на всеки са различни. Успех!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Някой, сбъсквал ли се с проблема описан от Алекси в т.4 ?
"4.вибрации при обороти около 1500-1800 - проблем който е причинил много мъка на собствениците на Мондео ,проблема е в скобата която прихваща една от тръбите на турбото към предния мост - необходимо е тя да се демонтира и да се подложи малко гума между скобата и моста .. Форд модифицират тоя детайл и може да се закупи такъв с новия дизайн ,което също решава проблема."
Имам точно такива вибрации, само когато мотора е под товар т.е. със средна или пълна газ на по-висока предавка и ниска скорост. Точно между тези обороти.
Ходих на сервиз гледаха за такава скоба, но не видяха нищо нередно.
Нямам под ръка и подемник, аз да се заема. Някой ако го е имал проблема и решил в последствие, да помага
.
"4.вибрации при обороти около 1500-1800 - проблем който е причинил много мъка на собствениците на Мондео ,проблема е в скобата която прихваща една от тръбите на турбото към предния мост - необходимо е тя да се демонтира и да се подложи малко гума между скобата и моста .. Форд модифицират тоя детайл и може да се закупи такъв с новия дизайн ,което също решава проблема."
Имам точно такива вибрации, само когато мотора е под товар т.е. със средна или пълна газ на по-висока предавка и ниска скорост. Точно между тези обороти.
Ходих на сервиз гледаха за такава скоба, но не видяха нищо нередно.
Нямам под ръка и подемник, аз да се заема. Някой ако го е имал проблема и решил в последствие, да помага

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
ще ти кажа как е решен тоя проблем при мен ,моето е последния фейслифт - тая скоба е фабрично заварена за купето - можеш и ти да я завариш
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Проблема, е че аз не можах да видя тая скоба къде точно се намира. Не можах отида в сервиза като я гледаха.
Ровя тука по разни програми даже и Microcat, там никъде няма такава скоба. От топлия охлюв на турбината излиза на фланец и веднага след това е захванат самия катализатор. Има само една скоба която е под катализатора, обаче тя е закрепена към блока на мотора, а не към купето.
Ровя тука по разни програми даже и Microcat, там никъде няма такава скоба. От топлия охлюв на турбината излиза на фланец и веднага след това е захванат самия катализатор. Има само една скоба която е под катализатора, обаче тя е закрепена към блока на мотора, а не към купето.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
става дума за студената тръба не за топлата .. тази която минава под мотора и влиза в интеркулера - там където е захваната отдолу за гредата под мотора прави проблем
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
точно тя .. проблема всъщност е че има гумени втулки които причиняват вибрация ако се махнат и се оправя проблема .. но аз бих я заварил де .. абе на микроката дето го имам въвеждам номера на рамата и до там .. тия схеми как ги изкарвате ...
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Сложил съм снимка, от това меню излизат различните раздели, после се показват по-детайли.Alexi написа:точно тя .. проблема всъщност е че има гумени втулки които причиняват вибрация ако се махнат и се оправя проблема .. но аз бих я заварил де .. абе на микроката дето го имам въвеждам номера на рамата и до там .. тия схеми как ги изкарвате ...

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Благодаря на Алекси
. Вече не вибрира нищо, егати мизерийката беше
. Много дразнещо и лазещо по нервите.
Заварихме скобата за гредата, от другата страна на изхода на интерколера има същата скоба, и тя беше заварена за всеки случай. Нямах телефон под ръка да направя снимки, но бих помогнал при нужда. Интервенцията е лесна и мястото е удобно за заварка.



Заварихме скобата за гредата, от другата страна на изхода на интерколера има същата скоба, и тя беше заварена за всеки случай. Нямах телефон под ръка да направя снимки, но бих помогнал при нужда. Интервенцията е лесна и мястото е удобно за заварка.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 21 окт 2009, 15:46
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
Колеги аз имам Мондео TDDI 2001 в ляво отзад имам неприятно лопане в ситните дупки неса биалетки ходих на диагностика и ми казаха че е от тампона на амортисъора и го смених(то си беше за смяна беше разцепен)но уви пак си лопа питах за тампоните на купето дето сте пояснили в форума казаха че са добре може и машината да не фанала проблем остана само според стенда да е самият амортисъор .
Да допанля преди това при груб оглед видях че тампоните на стабилизиращата щанга са поразбити и тях смених и така знаете пак лопа
((
Моля помогнете ми благодаря .
Да допанля преди това при груб оглед видях че тампоните на стабилизиращата щанга са поразбити и тях смених и така знаете пак лопа

Моля помогнете ми благодаря .
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
въпросните тампони съм ги описал като слабо място на модела ,подмяната им е трудоемка .. на моето не съм ги сменял още и сякаш са ок но ми тропа кората зад задните седалки и се чудя как да я закрепя стабилно към металната основа отдолу без да си личи ...
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мондео Мк3 ТДЦИ - слаби места ,съвети за покупка
На мен неми лопа ама мисля там да сложа шумовиброизолация хем по малко шумове ще идват от багажника.То по принцип се стягам на пролет цялата да я обешумя.Alexi написа:въпросните тампони съм ги описал като слабо място на модела ,подмяната им е трудоемка .. на моето не съм ги сменял още и сякаш са ок но ми тропа кората зад задните седалки и се чудя как да я закрепя стабилно към металната основа отдолу без да си личи ...
Един съвет от мен не сагайте МОНРО тампони на амортисиорите за една година 3 комплекта смъквам и слагам пак оригиналните.Монрото със слаганаето чука а за 1000км е аут.Първите се напука металната част, вторите гумата стана като силикон и всичко е свързано със страшно лопане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта