Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
- valepika
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 16 сеп 2011, 18:00
- Модел на автомобила: Евентуален собственик на Форд Фокус 2000, 2002г.
- Status: Извън линия
Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
Здравейте 
Не можах да намеря по-подходящо място за тази тема, но съм сигурен че ако не и е тук мястото, модератора ще я премести.
Въпроса (молба) е дълъг, но няма как. Заетите, да не се занимават с мен
Не съм карал никога форд. Убедете ме да си купя
До сега през годините около мен имаше само лошо мнение за повечето модели форд, включително от мои приятели, собственици на форд, а и на механици по сервизи. Сега чувам добри приказки за колата от заглавието:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Така ли е наистина? Абстрахираме се от написаните километри (определено не са верни) и екстри, не ми трябват супер коне, не ми трябва супер гланц или джанти. Трябва ми народна колица с която, да си върша работата. Не мога, да си позволя по-нов модел. До сега (и все още) карам Опел Астра 1,6 mi, 93г, която беше точно това за мен - ефтина кола, части, саморегулуращи клапани, не бие клапани при скъсване на ремък, с обикновено АГУ ми гори 8 - 8,5 на хайдушко каране. Но е вече на 18г и в момента съм на 3000 км от БГ с евентуално счупен маслен сегмент. Надявам се, да се прибера на ход с нея и ще търся, да купувам друга кола. Моят механик не ме съветва, да остана на Опел, тъй като новите вече не са толкова народни коли, много по-често сменят части и не са толкова достъпни. Ще се радвам, да споделите ако не този Форд, кой друг. Мисля, да слагам и газов инжекцион и когато имам време ще погледна темата за газ. Ще ми е интересно и някой да каже за и против - икономичен дизел или бензинка на газ. Метан не, защото карам по държави, където няма метан.
Благодаря предварително
pp. Забравих да попитам и за вариант - Ford Focus 1.4i SE 16v - http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=wuuesl4d1n4x" onclick="window.open(this.href);return false; Гледам, че го дават доста икономичен и няма да му трябва газова.. и без това май е слабичък за газ с това купе>

Не можах да намеря по-подходящо място за тази тема, но съм сигурен че ако не и е тук мястото, модератора ще я премести.
Въпроса (молба) е дълъг, но няма как. Заетите, да не се занимават с мен

Не съм карал никога форд. Убедете ме да си купя

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Така ли е наистина? Абстрахираме се от написаните километри (определено не са верни) и екстри, не ми трябват супер коне, не ми трябва супер гланц или джанти. Трябва ми народна колица с която, да си върша работата. Не мога, да си позволя по-нов модел. До сега (и все още) карам Опел Астра 1,6 mi, 93г, която беше точно това за мен - ефтина кола, части, саморегулуращи клапани, не бие клапани при скъсване на ремък, с обикновено АГУ ми гори 8 - 8,5 на хайдушко каране. Но е вече на 18г и в момента съм на 3000 км от БГ с евентуално счупен маслен сегмент. Надявам се, да се прибера на ход с нея и ще търся, да купувам друга кола. Моят механик не ме съветва, да остана на Опел, тъй като новите вече не са толкова народни коли, много по-често сменят части и не са толкова достъпни. Ще се радвам, да споделите ако не този Форд, кой друг. Мисля, да слагам и газов инжекцион и когато имам време ще погледна темата за газ. Ще ми е интересно и някой да каже за и против - икономичен дизел или бензинка на газ. Метан не, защото карам по държави, където няма метан.
Благодаря предварително

pp. Забравих да попитам и за вариант - Ford Focus 1.4i SE 16v - http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=wuuesl4d1n4x" onclick="window.open(this.href);return false; Гледам, че го дават доста икономичен и няма да му трябва газова.. и без това май е слабичък за газ с това купе>
Автомобила трябва, да ми служи, а не да ме заробва, или аз да служа на него 

-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
С пазарлъка ще ти дойде на 3300. Ако е в добро състояние е добра оферта. С газ според мен бързо ще я почупиш.
Няма ли някое дизелче?
Няма ли някое дизелче?
- valepika
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 16 сеп 2011, 18:00
- Модел на автомобила: Евентуален собственик на Форд Фокус 2000, 2002г.
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
Благодаря за отговора 
Ами, аз за това пиша тук, за да получа повече инфо и да реша. С Астрата съм минал около 150 000 км с обикновено АГУ без проблем (или поне така си мисля) не знам дали тоя маслен сегмент има връзка с ГАЗ-та. А може и да е гарнитура ..знам ли. По принцип бягам от дизела, защото съм сигурен, че в БГ дизел под 250000 - 300000 км не се продава, и не се чувствам сигурен с такава. Като дойда до Норвегия и обратно правя минимум 8000км. Ако го направя 2 пъти в годината, и с пробега в БГ ще се завъртят 30 - 40 000км, което според мен означава, че ще трябва да и правя ремонт, а ремонт на дизел си е скъпо нещо. Така си мисля, но може и да си променя мнението ако събера достатъчно доводи.

Ами, аз за това пиша тук, за да получа повече инфо и да реша. С Астрата съм минал около 150 000 км с обикновено АГУ без проблем (или поне така си мисля) не знам дали тоя маслен сегмент има връзка с ГАЗ-та. А може и да е гарнитура ..знам ли. По принцип бягам от дизела, защото съм сигурен, че в БГ дизел под 250000 - 300000 км не се продава, и не се чувствам сигурен с такава. Като дойда до Норвегия и обратно правя минимум 8000км. Ако го направя 2 пъти в годината, и с пробега в БГ ще се завъртят 30 - 40 000км, което според мен означава, че ще трябва да и правя ремонт, а ремонт на дизел си е скъпо нещо. Така си мисля, но може и да си променя мнението ако събера достатъчно доводи.
Автомобила трябва, да ми служи, а не да ме заробва, или аз да служа на него 

- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
До 3 300 едва ли ще я свалиш, но поне на външен вид колата изглежда читава. А и диагностиката ще си покаже.
За пробега да дизелите тук си прав, макар че и бензините идват доста поуморени , така че вида гориво не е определящо.
При тази цена на дизела спрямо газта,бензиновия вариант наистина е по-перспективен, а с твоя средногодишен пробег си избил газовата още със заминаването. От 3 години съм въвъ форума - досега не съм прочел Фокус да се е скапал от газ и макар да карам дизел и да съм принципен привърженик, то си е факт че и цената на бензинките е по-ниска (макар и това да е условно) , а и от пробег в рамките на твоя, разликата в цената на горивото става осезаема.
За пробега да дизелите тук си прав, макар че и бензините идват доста поуморени , така че вида гориво не е определящо.
При тази цена на дизела спрямо газта,бензиновия вариант наистина е по-перспективен, а с твоя средногодишен пробег си избил газовата още със заминаването. От 3 години съм въвъ форума - досега не съм прочел Фокус да се е скапал от газ и макар да карам дизел и да съм принципен привърженик, то си е факт че и цената на бензинките е по-ниска (макар и това да е условно) , а и от пробег в рамките на твоя, разликата в цената на горивото става осезаема.
- valepika
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 16 сеп 2011, 18:00
- Модел на автомобила: Евентуален собственик на Форд Фокус 2000, 2002г.
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
Явно трябва да уточня нещо - линка към тази кола е принципен, като двигател, модел, а не точно тази. Освен това питам кой мотор се е доказал по-добре в релаността от колите от 2-та линка - 1,4 или 1,6.
Аз съм в Норвегия и ще се прибера след 20 декември и вероятно колите, които съм си набелязал в БГ ще са вече продадени. Но събирам инфо, защото Швеция ми е близо, а там всичко е истинско. Тук в Скандинавията никой не продава нещо нечитаво, без да го обяви. Например: пушено е, не съм возил животни, ремък за смяна, ръжда на капака - и винаги снимка на нещото, за да може човек, да си направи сметка от хиляди километри. Та попаднах на няколко форда, като за около 3200, 3500 лв. Реално евтина не мога да си купя, която да е под 180 000 - 200 000км пробег, но те и в БГ са такива, само дето са ментосани.
ПП.
Намерих жив пример: http://www.blocket.se/orebro/Biligt_For ... ?ca=20&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Тоя Форд е 2002г и е на 300 000 км, едва ли един такъв от Италия ще е по-читав и на по-малко км. Та тоя мога да го взема на 3300лв.
ABS, ACC, Airbag, водача и пътника, Централно заключване, CD стерео, Ел. стъкла отпред и отзад , тракшън контрол, централно дистанционно заключване, Бордови компютър, сервизна история, Аларма, Multi Wheel Функция волан, релси, сервоусилвател на волана, отопление на седалките, отпред, шведска продажба, външната температура.
Аз съм в Норвегия и ще се прибера след 20 декември и вероятно колите, които съм си набелязал в БГ ще са вече продадени. Но събирам инфо, защото Швеция ми е близо, а там всичко е истинско. Тук в Скандинавията никой не продава нещо нечитаво, без да го обяви. Например: пушено е, не съм возил животни, ремък за смяна, ръжда на капака - и винаги снимка на нещото, за да може човек, да си направи сметка от хиляди километри. Та попаднах на няколко форда, като за около 3200, 3500 лв. Реално евтина не мога да си купя, която да е под 180 000 - 200 000км пробег, но те и в БГ са такива, само дето са ментосани.
ПП.
Намерих жив пример: http://www.blocket.se/orebro/Biligt_For ... ?ca=20&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Тоя Форд е 2002г и е на 300 000 км, едва ли един такъв от Италия ще е по-читав и на по-малко км. Та тоя мога да го взема на 3300лв.
ABS, ACC, Airbag, водача и пътника, Централно заключване, CD стерео, Ел. стъкла отпред и отзад , тракшън контрол, централно дистанционно заключване, Бордови компютър, сервизна история, Аларма, Multi Wheel Функция волан, релси, сервоусилвател на волана, отопление на седалките, отпред, шведска продажба, външната температура.
Автомобила трябва, да ми служи, а не да ме заробва, или аз да служа на него 

- lakomix
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 17 сеп 2011, 15:42
- Модел на автомобила: Ka
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
Абе да ти кажа пак си зависи
Колите в Италия са евтини. Верно е, че повечето са дроб, ама аз си взех супер запазена кола от България, внесена от Италия. Не забравяй приказката - Кола и жена - на късмет. Поздрав и късмет 


Уеб дизайн от класа се прави с любов и професионализъм!
- foxi87
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 03 май 2010, 12:20
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 99' - 2.0i 16v Zetec /131hp/
Ford Sierra 86' - 1.6 GL /75hp/ - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
Колега, аз карам Форд Фокус 99г. 2,0i 16v от 3 години, навил съм доста километри, и то при "Душманско" каране, градско, извънградско та дори и селско
Мисълта ми беше да ви кажа, че освен консумативите (гуми, филтри, масло, накладки и др.), нищо друго не съм сменял, от което не само аз съм изненадан 
А между другото мога да вметна, че доста добре се държи на пътя, както при градско, така и извънградско шофиране
Направо ми доставя удоволствие да я карам.
Аз мисля че няма да сбъркаш с тази кола.


А между другото мога да вметна, че доста добре се държи на пътя, както при градско, така и извънградско шофиране

Аз мисля че няма да сбъркаш с тази кола.
Life's too short for bad music and slow cars...
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
Специално тук във форума има доста оплаквания точно от този 1,6 двигател на фокус.Естествено това не значи , че не може да намериш здрав екземпляр , но все пак ето темата:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=16446
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=16446
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 08 апр 2011, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
Ако я вземеш за 3500 пак ти се връзва 5000-5200
Регистрация+такси
Консумативи+ нещо което ще изскочи това е кола втора ръка колкото и да е запазена и гледана от предишният собственик.
Застраховки и сумата става = близо 2000лв.
Гледай, оглеждай, ослушвай този двигател се държи добре както в градски така и извънградски условия.
Поздрави,
Регистрация+такси
Консумативи+ нещо което ще изскочи това е кола втора ръка колкото и да е запазена и гледана от предишният собственик.
Застраховки и сумата става = близо 2000лв.
Гледай, оглеждай, ослушвай този двигател се държи добре както в градски така и извънградски условия.
Поздрави,
- valepika
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 16 сеп 2011, 18:00
- Модел на автомобила: Евентуален собственик на Форд Фокус 2000, 2002г.
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
"bateto_toshko" ... мноо ме кефи подписа 

Автомобила трябва, да ми служи, а не да ме заробва, или аз да служа на него 

- valepika
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 16 сеп 2011, 18:00
- Модел на автомобила: Евентуален собственик на Форд Фокус 2000, 2002г.
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1,6, 16V ли да си купя?
Получих малко ъпдейт от моите хора тук с Фокус-а. Казаха че за 8000 км (като се приберат) ще са наляли 1,5 литра... това е повече от нормално за Фокус 1999-та италианка ... мисля 

Автомобила трябва, да ми служи, а не да ме заробва, или аз да служа на него 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта