Проблем с ескорт
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 03 сеп 2012, 20:04
- Модел на автомобила: Вече пешеходец :)
- Status: Извън линия
Проблем с ескорт
Искам да помоля колегите които са по запознати да помогнат малко. Значи ето го и моя проблем:
Колата е форд ескорт 1.6 16V 1993г. по информацията която открих из форма и няколко книги ми стана ясно, че на този модел максималния въртящ момент е на около 3000 оборота така добре и при мен се усеща че е така, но защо когато оборотите стигнат 3200 и нагоре, все едно че няма двигател( реве и никакъв ефект ).
От едно място ми казаха катализатора ти е проблема ( на това място ходих на диагностика ) но се оказа че само гърнето му е там и си седи празно като се върнах продължават да ми твърдят че проблема е там моля ако някой колега се е сблъсквал с подобен проблем да ми помогне
Утре смятам да сменя горивен филтър, масло, ангренаж ( стана време ) и да видя пак резултата ...
Познати ми казаха че е възможно да трябва почистване на инжекторите или налягането от помпата да не е достатъчно
ЗАБРАВИХ ДА ДОБАВЯ КОГАТО КОЛАТА Е СТУДЕНА Е НЕОБХОДИМО ТВЪРДЕ МНОГО ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ ( МНОГО СЕ ЗАМИСЛЯ )!!! дО ТОЛКОВА ЧЕ ПРИ ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА ПРЕДАВКИТЕ ПРИДЪРПВА МНОГО !!! ДА ДОБАВЯ НЕ СЪМ СЪСТЕЗАТЕЛ!!!
Благодаря предварително
Колата е форд ескорт 1.6 16V 1993г. по информацията която открих из форма и няколко книги ми стана ясно, че на този модел максималния въртящ момент е на около 3000 оборота така добре и при мен се усеща че е така, но защо когато оборотите стигнат 3200 и нагоре, все едно че няма двигател( реве и никакъв ефект ).
От едно място ми казаха катализатора ти е проблема ( на това място ходих на диагностика ) но се оказа че само гърнето му е там и си седи празно като се върнах продължават да ми твърдят че проблема е там моля ако някой колега се е сблъсквал с подобен проблем да ми помогне
Утре смятам да сменя горивен филтър, масло, ангренаж ( стана време ) и да видя пак резултата ...
Познати ми казаха че е възможно да трябва почистване на инжекторите или налягането от помпата да не е достатъчно
ЗАБРАВИХ ДА ДОБАВЯ КОГАТО КОЛАТА Е СТУДЕНА Е НЕОБХОДИМО ТВЪРДЕ МНОГО ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ ( МНОГО СЕ ЗАМИСЛЯ )!!! дО ТОЛКОВА ЧЕ ПРИ ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА ПРЕДАВКИТЕ ПРИДЪРПВА МНОГО !!! ДА ДОБАВЯ НЕ СЪМ СЪСТЕЗАТЕЛ!!!
Благодаря предварително
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ескорт
Здр. колега,за съжаление в твоя случай може да са няколко "виновниците",но пък за сметка на това повечето неща може да си ги провериш сам.Като за начало си почисти дебитомера има теми във форума ако не знаеш,също така ако скоро не си сменял въздушен и горивен филтър го направи не са толкова скъпи.Относно налягането в рейката мисля,че трябва да е в границите на 2-2,5бара на празен ход и се измерва като сложиш манометър на един накрайник,който се намира на самата рейка и прилича на винтил на гума,ако налягането е добре провери и регулатора на налягането в рейката да не е пробил и да вкарва бензин в колекторите и вече на последно място най-скъпото ако се наложи сваляне и почистване на инжекторите,но това го прави само ако всичко по-горе не даде нужният резултат.Също така за твое успокоение може да си провериш ламбда сондата и ест-температурен датчик дали работят коректно и в норми
-
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ескорт
Относно свалянето и почистването на инжекторите..10 лв ти е на инжектор х 4 = 40 лв. не мисля че е толкова скъпоmen1977 написа:Здр. колега,за съжаление в твоя случай може да са няколко "виновниците",но пък за сметка на това повечето неща може да си ги провериш сам.Като за начало си почисти дебитомера има теми във форума ако не знаеш,също така ако скоро не си сменял въздушен и горивен филтър го направи не са толкова скъпи.Относно налягането в рейката мисля,че трябва да е в границите на 2-2,5бара на празен ход и се измерва като сложиш манометър на един накрайник,който се намира на самата рейка и прилича на винтил на гума,ако налягането е добре провери и регулатора на налягането в рейката да не е пробил и да вкарва бензин в колекторите и вече на последно място най-скъпото ако се наложи сваляне и почистване на инжекторите,но това го прави само ако всичко по-горе не даде нужният резултат.Също така за твое успокоение може да си провериш ламбда сондата и ест-температурен датчик дали работят коректно и в норми
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 03 сеп 2012, 20:04
- Модел на автомобила: Вече пешеходец :)
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ескорт
Ами да споделя ако няма да е полезна темата на други потребители може да се трие, защото ми накриви клапани и скоро няма да бъде оправена ...
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 16 ное 2012, 22:16
- Модел на автомобила: Escort XR3i '85
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ескорт
а защо е изкривила клапани, какво се случи?
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 03 сеп 2012, 20:04
- Модел на автомобила: Вече пешеходец :)
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ескорт
Ами то накрая се оказа че не е накривила клапани, а тези съмнения бяха заради единия от кабелите ( нещо му се случи и свеща не влизаше в него ), но иначе в 1 сервиз (сервиз е силно казано) бяха готови да свалят глава и да сменят клапани 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ескорт
kyzkyz написа:Ами то накрая се оказа че не е накривила клапани, а тези съмнения бяха заради единия от кабелите......

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта