Двигател от Пума на Фиеста
- MOMCHO2000
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 28 яну 2007, 11:13
- Модел на автомобила: Skoda Felicia 1.3 MPi
- Местоположение: Видин, България
- Status: Извън линия
Двигател от Пума на Фиеста
Здравейте колеги, дали ще стане двигател от Пума 1,7 на Фиеста смисъл за ставане ще стане с преправяне, мисълта ми е с възможно най малко преправяне, колата на която мисля да се монтира е Фиеста 1,25 2003 година.
Дали двигателя ще пасне на фиестата на кутията, дали тя ще издържи, дали не трябва двигател и кутия с полуоски от пума комплект да се сложи на фиестата, или може да останат полуоските на фиестата, с компа и инсталацията как стоят нещата, моля за вашите мнения?
пп. Не зная дали това е най подходящия раздел за темата колебаех се между "тунинг" и тук, но по скоро е "направи си сам", та модовете ако решат да я преместят!
Дали двигателя ще пасне на фиестата на кутията, дали тя ще издържи, дали не трябва двигател и кутия с полуоски от пума комплект да се сложи на фиестата, или може да останат полуоските на фиестата, с компа и инсталацията как стоят нещата, моля за вашите мнения?
пп. Не зная дали това е най подходящия раздел за темата колебаех се между "тунинг" и тук, но по скоро е "направи си сам", та модовете ако решат да я преместят!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Двигател от Пума на Фиеста
2003 година вече е МК6. Предполагам, че тази за която питаш е от последните МК5. Ако е така става конверсията. Даже май имаше такава фиеста във форума, но не мога да намеря темата. Ето нещо от гугъл: http://passionford.com/forum/technical- ... -25-a.html
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Двигател от Пума на Фиеста
Ако не се лъжа оранжевата тунингована фиеста също беше с двигател от пума 

- MOMCHO2000
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 28 яну 2007, 11:13
- Модел на автомобила: Skoda Felicia 1.3 MPi
- Местоположение: Видин, България
- Status: Извън линия
Re: Двигател от Пума на Фиеста
Да колега видях я, от там ми се палнаха фитилите, че тоя 1,25 ми е малко мрътвец, преди имах Пума 1,7 и беше като ракетка, та затова се замислям.ГордСФорд написа:Ако не се лъжа оранжевата тунингована фиеста също беше с двигател от пума


http://fordclub.co.uk/topic/18840-fiest ... onversion/
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 11 юни 2013, 10:04
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Двигател от Пума на Фиеста
Понеже и аз се бях зарибил за такава конверсия , но така и не стигнах до нея.
Трябва ти ДВГ + инсталация + комп със ключовете (чипа за имоб е в тях) + лапата на горния тампон на двигателя - за скоростите така и не разбрах дали стават от 1.25 16в , май може и с тези който са на 1.25 , даже ако издържат ще върви доста повече , според мен (по къси са).
и тук има 1 тънкост относно инсталацията за ДВГ
Трябва да видиш твоята бушониера (таблото с бушоните ) , дали е с 2 или с 3 букси.
За да разбереш разликата м/у 2 или 3 букси.
Тази с 2 букси е с аналогов километраж
Тази с 3 букси е с дигитален километраж (има дисплей на арматурното табло)
С колкото букси е на твоята кола , с толкова трябва да е и на донора.
ДВГ който вземеш трябва да е абсолютно оборудван , алтернатор , стартер ..... дебитомер , ще ти трябва жилото за газта също и филтърната кутия.
Изпускателния колектор пак трябва да е от 1.7 16в.
Аз размислих защото за да вземеш 1.7 от Пума , трябва задължително да се пробва и да му се направи диагностика.
Ако прословутия вариатор е прецакан, колата не върви както трябва и гори много а и е много скъп , струва около 800 лева.
Със сигурност пропускам нещо. Ако има нещо питай
Трябва ти ДВГ + инсталация + комп със ключовете (чипа за имоб е в тях) + лапата на горния тампон на двигателя - за скоростите така и не разбрах дали стават от 1.25 16в , май може и с тези който са на 1.25 , даже ако издържат ще върви доста повече , според мен (по къси са).
и тук има 1 тънкост относно инсталацията за ДВГ
Трябва да видиш твоята бушониера (таблото с бушоните ) , дали е с 2 или с 3 букси.
За да разбереш разликата м/у 2 или 3 букси.
Тази с 2 букси е с аналогов километраж
Тази с 3 букси е с дигитален километраж (има дисплей на арматурното табло)
С колкото букси е на твоята кола , с толкова трябва да е и на донора.
ДВГ който вземеш трябва да е абсолютно оборудван , алтернатор , стартер ..... дебитомер , ще ти трябва жилото за газта също и филтърната кутия.
Изпускателния колектор пак трябва да е от 1.7 16в.
Аз размислих защото за да вземеш 1.7 от Пума , трябва задължително да се пробва и да му се направи диагностика.
Ако прословутия вариатор е прецакан, колата не върви както трябва и гори много а и е много скъп , струва около 800 лева.

Със сигурност пропускам нещо. Ако има нещо питай
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта