Подобрения в МОНДЕО МК3
Подобрения в МОНДЕО МК3
Здравейте.
От скоро съм собственик на Форд Мондео 2003 TDDi. В свободното си време (когато имам ) обичам да се занимавам с колата си. Притежавам Опел и на него лесно си активирах темпомата (сменя се само лостчето). Сложих му мулти волан и си командвах аудиото та дори и Борд компа накарах да работи.
Въпроса ми е на моето Мондео няма опция за борд комп. на волана, няма опция за управление на аудиото и т.н . Ако си взема от някоя морга волан и лосчтчета. може ли да се сложат на кола която няма такава опция. Нужно ли е да се модифицира нещо и т.н ?
От скоро съм собственик на Форд Мондео 2003 TDDi. В свободното си време (когато имам ) обичам да се занимавам с колата си. Притежавам Опел и на него лесно си активирах темпомата (сменя се само лостчето). Сложих му мулти волан и си командвах аудиото та дори и Борд компа накарах да работи.
Въпроса ми е на моето Мондео няма опция за борд комп. на волана, няма опция за управление на аудиото и т.н . Ако си взема от някоя морга волан и лосчтчета. може ли да се сложат на кола която няма такава опция. Нужно ли е да се модифицира нещо и т.н ?
Последна промяна от HACKO на 20 май 2015, 19:26, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Подобрения МК3
Ще се опитам да ти помогна, но това което знам е за Фокус, така че може и да не е на 100% вярно:
За управлението от волана зависи какво ти е радиото. Ако радиото ти поддържа управление от волана - ще стане.
Бордови компютър мисля че само с лостче няма да стане. Трябват ти казанчета с датчици и другите екстри, които поддържа бордовия компютър.
За управлението от волана зависи какво ти е радиото. Ако радиото ти поддържа управление от волана - ще стане.
Бордови компютър мисля че само с лостче няма да стане. Трябват ти казанчета с датчици и другите екстри, които поддържа бордовия компютър.
Re: Подобрения МК3
Радиото е поддържа управление от волана това съм сигурен.
А за борда имах предвид от ляво има едно дисплейче дето показва само градуси сега... то трябва да показва моментен разход следна скорост ... такива неща... не за казанчетата...
А за борда имах предвид от ляво има едно дисплейче дето показва само градуси сега... то трябва да показва моментен разход следна скорост ... такива неща... не за казанчетата...
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подобрения МК3
Щом ти показва на таблото трябва да имаш и среден разход и средна скорост. Моментна скорост бордовия компютър не показва. Понякога лостчето прави проблеми и не зацепва. При мен като го натисках под ъгъл сменяше показателите. А за управлението от волана трябва да имаш оригинално фордовско радио, кабел до волана и това:


- Septerra
- потребител
- Мнения: 203
- Регистриран: 03 авг 2008, 17:56
- Модел на автомобила: 2015 Ford Mondeo ST-Line 2.0 TDCi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Подобрения МК3
Колеги, не са точно така нещата. При МК3 са няколко вариантите - може да се смени само лостчето за мигачите с такова с бутон Info. Ако и тогава не тръгва бордовия комп., се сменя и таблото и си готов. При темпомата е по-сложно - слагат се стоп машинки на педалите, сменя се еърбега с такъв с бутони и още други работи, които съм забравил.
........
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подобрения МК3
AJOto не е казал от коя версия му е Мондеото, но като гледам, че е TDDI, най-вероятно е първата версия до 2003. При тях нямаше инфо бутон на ключа за мигачите, а се сменяше от бутона на самото табло. ЩО се отнася за темпомата там работата наистина е сериозна. В другия форум Иво доста подробно е описал какво ти трябва и как става процедурата
Re: Подобрения МК3
Няма лосчета нито за радио нито за инфо. И за това питах дали може да се сложат. Радиото не е оригиналното а SONY но с малко магии работеше прекрасно с мултиволана на Опела. Така че ако е само проблема до лосчето ще работи и с форд. За темпомата не знам. както казах всичко опираше до смяна на лосчета. А тук все още не съм на ясно кое как защо 

Re: Подобрения МК3
За да не пускам нова тема за сега. Много бързо се нарадвах на форда.. Днес както си го карах започна да "забива муцуна" и при пълна гас все едно съм закачил ремарке зад мен не мога да мръдна. Отидох в сервиз (и без това беше време) смених горивен, маслен, въздушен филтър, смених маслото и пак същото. Качих е на диагностика (в момента грешките не са при мен) но общо взето нещата се свеждаха до проблем с отработените газове. Майстора ми каза да сваля EGR и да го почистя. Свалих го изчистих го (пълен ужас беше). Монтирах го. Проблема все още е на лице. Колата на празен ход мърка, няма да тресе няма да прекъсва. Проблема е при ускорение и то най вече може би след 2000 оборота. Ако реда скорости плавно вдига 100 - 120 и е в състояние да си ги поддържа но в байр и при изпреварване е жива мъка.
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Подобрения в МОНДЕО МК3
До фейса 2001-2003 инфо копчето си го имат определени модификации.И си е точно там където е и след фейса на мигачите.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подобрения в МОНДЕО МК3
Да, прав си. Просто съм забравил защото Мондеото го продадох преди 5г. и днес се загледах в снимките, които ми останаха


- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Подобрения в МОНДЕО МК3
Колега направо го запушвай егр.Огледай вакумите и турбопътищата.Успех
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта