Нагревател за антифриз
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
И от към ел има забележки. Кабела е тънък за толкова свещи. Общата им консумация ще е не по малко от 50А. Проводника трябва да е най малко 4 квадрата. Препоръчвам 6. Релето е прекалено слабо, печелиш от това, че е някакво оригинално и затова бута все още. След време ще залепни и няма да можеш да си изкл захранването и свещите ще ти греят постоянно. Захранил си всички свещи от първата, по този начин моста м/у 1 и 2 е най натоварен. Аз бих пуснал два проводника в паралел по 4 квадрата и единия бих свързал на свещ ном 1 а другият на свещ ном 4. Предпазител имаш ли, аз бих сложил поне 2 или 3 гнезда в паралел и бих сложил 3х20А предпазителя. За да избегна греенето на гнездата на предпазителите. Основното захранване надявам се си го взел директно от клемата на акумулатора. Масата също.
-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Релето е оригинално да 40А мисля беше и аз го дебна,ако се прецака да сложа 60-70А,не съм спец по жиците,но смятам,че моста е добър,основния ток е от ел.мотора на стартера за да е сигурно,че няма да работи без контакт,масата е от купето,предпазител е 1,не помня колко А,до момента работи супер,ако имам проблем по ел.схемата ще пиша,моля за испарителя който има идея да пише,утре ще потърся трйници да го вържа паралелно.Гледам по тази схема
,е вързано парно - изпарител,а при мен обратното изпарител - парно и сигурно това допринася да нямам парно...,а ето я и паралелната която колегата беше дал Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Ми то аз казах да се обадиш, щото като не си наясно с последователно и паралелно свързване...
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Не те знам по коя схема гледаш, ама по втората нещата трябва да се нормализират след обезвъздушаване. И изобщо, това между 3 и 4 е излишно.tink000 написа:...Гледам по тази схема 009132816.jpg ,е вързано парно - изпарител,а при мен обратното изпарител - парно и сигурно това допринася да нямам парно...,а ето я и паралелната която колегата беше дал 009132815.jpg
-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Е се 2 тройника ще мога да свържа,мислех като се затопли да го правя ама стана доста спонтанно,уж само 1 маркуч да оправя,че се цепнал и викам да сменя входа и изхода на изп.и се почнаfordmaniac написа:Ми то аз казах да се обадиш, щото като не си наясно с последователно и паралелно свързване...

-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
3 и 4 са ти дадени за да направиш разлика между двете схеми ако ти е непонятно,иначе само съвет за обезвъздушаването,как е най-добре?OgiDogi написа:Не те знам по коя схема гледаш, ама по втората нещата трябва да се нормализират след обезвъздушаване. И изобщо, това между 3 и 4 е излишно.tink000 написа:...Гледам по тази схема 009132816.jpg ,е вързано парно - изпарител,а при мен обратното изпарител - парно и сигурно това допринася да нямам парно...,а ето я и паралелната която колегата беше дал 009132815.jpg
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Много глупаво са начертани схемите, за да се сравни... А Оги ти е начертал схема. Ескорта се самообезвъздушава, така че грешката е във вашия телевизор.
-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Това ме интересуваше,ще напиша крайния резултат ако успея днес.fordmaniac написа:Много глупаво са начертани схемите, за да се сравни... А Оги ти е начертал схема. Ескорта се самообезвъздушава, така че грешката е във вашия телевизор.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Колега ще си позволя да се включа отново, надявам се, че няма да остана разбран погрешно.
Стартера е с постоянен ток-захранеане. То НЕ СЕ ПРЕКЪСВА през контакт! До него винаги има силов постоянен плюс. За сега ти държи понеже кабела и на + и _ ти е тънък и пада ти е много голям. Измери работното напрежение на свещите плюс и минус на самите свещи по-време докато нагряват. Виж колко по малко е от това което трябва. Следователно и свещите ти не работят с пълният си капацитет. Идеята ти не е лоша, това го има и заводско така, че е разумно. Просто се опитвам да помогна с цел да не се запалиш. Бушона ти надявам се, че не е китайски а е оригинален!!! Китайските са ,,яки,, те ,, издържат,, ама нещо кабелите не могат да им издържът и се палят!!!
Стартера е с постоянен ток-захранеане. То НЕ СЕ ПРЕКЪСВА през контакт! До него винаги има силов постоянен плюс. За сега ти държи понеже кабела и на + и _ ти е тънък и пада ти е много голям. Измери работното напрежение на свещите плюс и минус на самите свещи по-време докато нагряват. Виж колко по малко е от това което трябва. Следователно и свещите ти не работят с пълният си капацитет. Идеята ти не е лоша, това го има и заводско така, че е разумно. Просто се опитвам да помогна с цел да не се запалиш. Бушона ти надявам се, че не е китайски а е оригинален!!! Китайските са ,,яки,, те ,, издържат,, ама нещо кабелите не могат да им издържът и се палят!!!
-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Ок,радвам се,че искаш да ми помогнеш,вероятно разбираш повече от мен,до момента системата работи,пускам я за 1-2 минутки и изпарителя не замръзва,не мисля,че има смисъл да пипам,но все пак може да ми кажеш как да измеря напрежението на свещите,иначе като съм го пускал не монтирано за секунди нагряват и неможеш да държиш колектора,незнам защо мислиш,че на електромотора има постоянен ток след като без контактния ключ нито пробната лампа свети,нито пък свещите работят,бушона е от гнездото с бушоните,мисля,че свещите си работят с пълния капацитет,но все пак може да ми кажеш как и ще ги замеря.peigera написа:Колега ще си позволя да се включа отново, надявам се, че няма да остана разбран погрешно.
Стартера е с постоянен ток-захранеане. То НЕ СЕ ПРЕКЪСВА през контакт! До него винаги има силов постоянен плюс. За сега ти държи понеже кабела и на + и _ ти е тънък и пада ти е много голям. Измери работното напрежение на свещите плюс и минус на самите свещи по-време докато нагряват. Виж колко по малко е от това което трябва. Следователно и свещите ти не работят с пълният си капацитет. Идеята ти не е лоша, това го има и заводско така, че е разумно. Просто се опитвам да помогна с цел да не се запалиш. Бушона ти надявам се, че не е китайски а е оригинален!!! Китайските са ,,яки,, те ,, издържат,, ама нещо кабелите не могат да им издържът и се палят!!!
-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Иначе пресвързах системата и за сега останах доволен,даже седеше малко под средата уреда за водата и чаках,но не пускаше перка,а парното лека полека се засилваше,това не го бях виждал на тази кола от както я имам (2.5 год.),преди дигаше доста температура независимо от сезона,парното беше слабо,перката не оставаше без работа,че даже и ръчен ключ и направих,а за сега е добре загряла има парно,моля да погледнете дали всичко съм направил ОК
като маркуча със зелената стрелка влиза в парното,маркуча със синята е входа към изпарителя,а с червената е изхода който сложих след парното Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
Очевидно, си направил всичко според препоръките.tink000 написа:Иначе пресвързах системата и за сега останах доволен,...
-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Нагревател за антифриз
В такъв случай благодаря на теб и всички отзовали се,ако има нещо нередно ще пиша.OgiDogi написа:Очевидно, си направил всичко според препоръките.tink000 написа:Иначе пресвързах системата и за сега останах доволен,...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта