Как работи бензиновата помпа на Ескорт 1,4i
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 07 май 2007, 10:55
- Модел на автомобила: Ескорт 1.4
- Status: Извън линия
Как работи бензиновата помпа на Ескорт 1,4i
Може да ми е глупав въпроса но все пак. Помпата ми е наред, но има проблем с управлението и.
Питам дали мога да я свържа директно към акумупатора и да си я пускам с едно ключе?
Нормално ли е помпата да работи непрекъснато докато работи колата?
Благодаря предварително.
Питам дали мога да я свържа директно към акумупатора и да си я пускам с едно ключе?
Нормално ли е помпата да работи непрекъснато докато работи колата?
Благодаря предварително.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 06 сеп 2007, 21:59
- Модел на автомобила: FORD EXPLORER SPORT 4X4
- Местоположение: USA
- Status: Извън линия
хахахах
луда работа - помпата бачка нон стоп докато колата ти е запалена и е варзана за кабелите на инжекторите чрез реле и бушон ако спре спира и колата поради липса на бензин.за спиране на помпата с допьлнително копче става например като застраховка от апашите да не ти дигнат колата но не q варзваи кам акомулатора просто намери релето което трqбва да е под предниq капак или нqкаде под кормилото оттам срежи минусувиq(негативниq) кабел и варжи прекасвача(копчето) и го бутни нqкаде на скришно мqсто
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:22
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Цитирам колегата: .......докато колата ти е запалена помпата е вързана за кабелите на инжекторите чрез реле и бушон ако спре ,спира и колата поради липса на бензин...............Правилно!Не е желателно да я насилваш да помпи постоянно ,но помисли!!! Ако трябва ти с бутон да се грижиш ръчно да подаваш гориво към моноинжексиона(моното),и трябва едновременно с това да шофираш,ще ти е малко трудно.А не е желателно да оставаш какъвто и да е инжекцион (било то моно или фулл)без бензин.Или с постоянно работеща помпа.Аз бих те посъветвал: намери това реле(провери дали даботи ..........по принцип релетата не горят лесно) или датчик някъде по моното с някоя хлабава връзка.И отстрани повредата.Като за начало провери таблото за хлабав предпазител(бушон)или направо се застраховай като го подмениш.Релето трябва пак да е някъде на това ел.табло.Ако има модела на колата ти предпазен ключ,които задейства при катастрофа,провери и него за хлабави връзки и т.н.
Не пускай нови кабели и не побългарявай,че сега аз страдам от такива измишлиотини.
надявам се да съм ти дал добър савет.Ако не можеш сам има хайнеси и сигурно има и добри майстори. Успех 
Не пускай нови кабели и не побългарявай,че сега аз страдам от такива измишлиотини.



- vanadii
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 23 апр 2009, 20:00
- Модел на автомобила: Преди-форд ескорт 1.4mi,сега форд ескорт 1.3mi
- Status: Извън линия
Re: Как работи бензиновата помпа на Ескорт 1,4i
Аз преди време когато имах такъв Форд имах проблем с релето от време на време ми изключваше релето беше направвило нагар,чистих го няколко пъти но нямаше голям ефект и си купих ново.То се намира на панела с бушоните цвета му е зелен,на него пише "Engine Control" 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта