джанти

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
stanislav zdravkov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 19 яну 2007, 19:03
Модел на автомобила: ford fiesta 1800 dizel
Местоположение: Targovishte
Status: Извън линия

джанти

Мнение от stanislav zdravkov » 27 авг 2007, 22:14

Здравейте искам дави попитам лети джанти за голф могат ли да се преправят за форд фиеста 1990г. дизел 14 ки

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 27 авг 2007, 23:20

Само с фланци с 8 дупки... 4-те да са на 108мм. междуболтово разтояние (каквото е на форда) и гайките да не излизат извън фланеца и другите 4 дупки да са на каквото разтояние ти е джантата която ще слагаш (на голфамеждуболтовото разтояние е 100мм.) и на тях или да има шпилки или да има дупки с резба за болтове, по друг начин не може да се сложат такива джанти :idea:
Изображение Изображение

vasil_z
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 20 дек 2007, 19:10
Модел на автомобила: ford fiеsta 2000 16v
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

може

Мнение от vasil_z » 21 дек 2007, 23:53

има вариант ако се рапобият гвавините диковете и барабанире и се преместя шпилките( понякой път няма нясто за фланци зависи от джантите)

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 06 яну 2008, 19:42

...демек няма да мине евтино работата ;)
Купи си фордовски, от Пежо или Ауди и си свиркай ;)
Изображение Изображение

fastdriver
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 07 яну 2008, 16:22
Модел на автомобила: Ford focus Milenium edition 38/100
Местоположение: Gabrovo
Status: Извън линия

Мнение от fastdriver » 24 яну 2008, 14:23

Айде от Пежо не си копувай, ако не искаш следващата ти тема да е "Колеги как да сложа джанти от Пежо на Форд. " или съответно от Ауди на Форд.
В първия случай проблема е ЕТ-то (офсет) а във втория централния отвор. *00117*
Обяснавам на кратко, защото вероятно ще ти трябва и дръг път такава информация.
форд Фиеста 89-91 г. 4х108, ет 40мм , центр. отовр. 63.4мм.
Ауди Б4 (само ) 4х108 , ет35, центр. отвор. 57.1мм. Не се сещам за начин да вкараш нещо с диаметър 63мм в нещо с диаметър 57мм!!!
Пежо 4х108, ет 15 , центр.отвор 65.1 , тук проблема е ,че такива джанти ще опират в ръба на калника защото офсета ги изхвърля много навън ...
Като цяло това е опасна и нежелателна манипулация, която може да доведе до :
1. Много сериозни технически проблеми !
2. Много здравословни проблеми за водача !
3. Много проблеми произтичащи от предните две неща :lol:
Иначе това за фланците е теоритично така .....

fastdriver
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 07 яну 2008, 16:22
Модел на автомобила: Ford focus Milenium edition 38/100
Местоположение: Gabrovo
Status: Извън линия

Мнение от fastdriver » 24 яну 2008, 14:31

Айде от Пежо не си копувай, ако не искаш следващата ти тема да е "Колеги как да сложа джанти от Пежо на Форд. " или съответно от Ауди на Форд.
В първия случай проблема е ЕТ-то (офсет) а във втория централния отвор. *00117*
Обяснавам на кратко, защото вероятно ще ти трябва и дръг път такава информация.
форд Фиеста 89-91 г. 4х108, ет 40мм , центр. отовр. 63.4мм.
Ауди Б4 (само ) 4х108 , ет35, центр. отвор. 57.1мм. Не се сещам за начин да вкараш нещо с диаметър 63мм в нещо с диаметър 57мм!!!
Пежо 4х108, ет 15 , центр.отвор 65.1 , тук проблема е ,че такива джанти ще опират в ръба на калника защото офсета ги изхвърля много навън ...
Като цяло това е опасна и нежелателна манипулация, която може да доведе до :
1. Много сериозни технически проблеми !
2. Много здравословни проблеми за водача !
3. Много проблеми произтичащи от предните две неща :lol:
Иначе това за фланците е теоритично така .....

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 24 яну 2008, 15:26

Стругова се централния отвор.
Иначе съм съгласен за офсета.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 24 яну 2008, 17:11

Kocko написа:Стругова се централния отвор.
Иначе съм съгласен за офсета.
не знам за теб, но аз не бих причинил такова нещо на колата си, затова си има джанти за съответната марка/модел. виж, ако централния е по-голям, с втулки става идеално, но да се престъргва въобще не е оферта според мен. някакси нямам доверие на такива манипулации. а иначе и аз да се вмъкна в темата- как мога да си изнеса джантите малко навън, щото като се замисля ако сложа фланци, гайките няма да могат да се завиват :?

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 24 яну 2008, 18:28

Не, аз лично не бих се занимавал да струговам джанти. По-скоро бих си купил нови. Виж ако ми изпадне нещо, което много да ми е на сърце, бих го завел да го престрържат. Но само ако е със сходно или същото ЕТ. (напр. да имам АудиА3/Голф и да сложа джанти от Порше)

На твоя въпрос как да ги изкараш навън? :) Купи си от Пежо 206 :)

Стига сме спамили темата. Станислав питаше за голфовски джанти => на Фиеста. Ние го обърнахме на махленско лафче.

Катинарче требе.
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта