проблеми с Ескорт

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
datsiko
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 25 ное 2010, 22:20
Модел на автомобила: Форд ескорт,93г.,чист дизел
Status: Извън линия

проблеми с Ескорт

Мнение от datsiko » 28 окт 2011, 18:07

Знам че със сиг разбирате повече от мен,затова се обръщам и към Вас със поредния проблем,вчера ударих 1 куче на магистралата,спука радятора,но и прегря малко двигателя,всмисъл,не е блокирал,но ми просълзи масло отнякъде,стича се откъм ремъка на динамото,възможно ли е да е спукало главата и затова да олива или е нещо друго,я гарнитура,я нещо друго.... и малко странично,защо когато тръгна да паля,усещам че стартера все 1 върти,но някак си неправи контакт със двигателя,в смисъл не се усеща коляновия вал да се върти,все 1 няма компресия и на стартера у е прекалено лесно...... ако някой може да помогне ще съм много благодарен :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем

Мнение от ЯЛТА » 28 окт 2011, 19:37

Първо си оправи профила за да си личи модела на автомобила,-бензин, дизел.
При "малко" прегряване се изпичат доста, да не кажа всички гумени уплътнения, семеринги също, колкото до стартера, евентуално втулката на бендикса е износена доколкото разбирам от прочетеното. Главата едва ли е спукана вследствие на описаното от теб премеждие.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

datsiko
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 25 ное 2010, 22:20
Модел на автомобила: Форд ескорт,93г.,чист дизел
Status: Извън линия

Re: проблеми с Ескорт

Мнение от datsiko » 30 окт 2011, 16:52

ами ок,мс,но това повдига други въпроси по който незнам как да процедирам,звучи глупаво,но налага ли се да сменя всички гарнитури,семеринги по двигателя или може да карам и така,другото което ми е инт,стартера преди да спукам радятора неми е правел проблеми,тази втулка,може ли да се прекара от 1 път :? знам ли,малко ми е странно точно когато се спука радятора и тя да се прекара,мисълта ми е данеби да е нещо друго :(

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми с Ескорт

Мнение от ЯЛТА » 30 окт 2011, 21:13

Всички гарнитури и семеринги не можеш да смениш, защото това си е основен ремонт-почти,- просто ти пиша какво се случва. Втулката, ако е тя не може от един път да се износи, може да се намокрил нещо евентуално, ако не се пооправи, майстор ще си прецени какво ще го прави или пък ако откаже няма къде да ходиш и ще го ремонтираш.
За това се казва "око да види, ръка да пипне", защото за една повреда може и хиляда обяснения да се дадат, и всяко клони в друга насока.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта