Конверсия от барабани към дискове за Мондео МК1/2
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Конверсия от барабани към дискове за Мондео МК1/2
Монтажа на задни дискове за мондео мк1/2 е сравнително лесен, необходими са ни задни апарати, шенхели, накладки, спирачни маркучи и жилата за ръчната, ако се прави такава конверсия на комби не са необходими шенхели, но донора ни трябва да е комби защото апаратите на седан и комби са различни!.
Инструменти който ще ни трябват са вложки за гедоре 15, 17, 18 и 19, и мисля, че централния болт на главината беше 32, определено ще трябва и чук.
Първо трябва да демонтираме стария барабан.

След свалянето на барабана виждаме това.

С секач или отверка изваждаме капачката на главината внимателно след което с вложка 32мм отвиваме гайката на главината, ще ни е необходима и тръба ако не ползваме гайковерт.

Издърпваме главината и я оставяме на страна за момента.

Когато развием всички болтове и махнем шенхела се получава това.

Монтираме шенхела предназначен за дискови апарати като навиваме всичките болтове но не ги затягаме (поне не тези на които се закачат щангите и са с гумени тампони), аз лично използвам крик с който сгъвам амортисьора до работното положение на шенхела и чак тогава затягаме всичко.

Вече може да монтираме и предпазната пластина, както и главината и да я затегнем разбира се, важно е да се почисти главината добре преди монтажа на дисковете от ръжда и налепи за да може да легне диска добре.

Когато сме готови с главината монтираме диска, монтираме и супортта на апарата, затягаме супорта поставяме накладките след което монтираме и апарата, монтираме новите маркучи.

Препоръчваме ви да замениете болтовете с торкс с които са монтирани оригинално супортите за да нямате проблеми с по нататък с свалянето им ако има нужда, лично аз замених почти всички болтове по апаратите също така и болта който закрепва макферсона според мен е задължително да се замени!
Забравих да спомена за датчиците на АБС-а буксите им се намират под задната седалка и трябва да се изключат преди да се свали шенхела, горещо препоръчвам да не се опитвате да сваляте датчиците за АБС-а 90% е шанса да не излязат здрави!
Инструменти който ще ни трябват са вложки за гедоре 15, 17, 18 и 19, и мисля, че централния болт на главината беше 32, определено ще трябва и чук.
Първо трябва да демонтираме стария барабан.

След свалянето на барабана виждаме това.

С секач или отверка изваждаме капачката на главината внимателно след което с вложка 32мм отвиваме гайката на главината, ще ни е необходима и тръба ако не ползваме гайковерт.

Издърпваме главината и я оставяме на страна за момента.

Когато развием всички болтове и махнем шенхела се получава това.

Монтираме шенхела предназначен за дискови апарати като навиваме всичките болтове но не ги затягаме (поне не тези на които се закачат щангите и са с гумени тампони), аз лично използвам крик с който сгъвам амортисьора до работното положение на шенхела и чак тогава затягаме всичко.

Вече може да монтираме и предпазната пластина, както и главината и да я затегнем разбира се, важно е да се почисти главината добре преди монтажа на дисковете от ръжда и налепи за да може да легне диска добре.

Когато сме готови с главината монтираме диска, монтираме и супортта на апарата, затягаме супорта поставяме накладките след което монтираме и апарата, монтираме новите маркучи.

Препоръчваме ви да замениете болтовете с торкс с които са монтирани оригинално супортите за да нямате проблеми с по нататък с свалянето им ако има нужда, лично аз замених почти всички болтове по апаратите също така и болта който закрепва макферсона според мен е задължително да се замени!
Забравих да спомена за датчиците на АБС-а буксите им се намират под задната седалка и трябва да се изключат преди да се свали шенхела, горещо препоръчвам да не се опитвате да сваляте датчиците за АБС-а 90% е шанса да не излязат здрави!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта