Козметичен теч на Пума-та и как (надявам се) го отстраних

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
Felis Concolor
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 21 мар 2015, 21:28
Модел на автомобила: Ford Puma 1.6 2001
Местоположение: София 1151, с. Лозен
Status: Извън линия

Козметичен теч на Пума-та и как (надявам се) го отстраних

Мнение от Felis Concolor » 15 май 2015, 22:25

Направи ми впечатление, че от снадката на най-дебелия маркуч към блока на двигателя е налице - особено в по-топло време - известен теч на охладителна течност. Първо пробвах с течен уплътнител за охладителни системи - от ония, които се наливат в казанчето при изстинал двигател, опаковка като за 7 литра; за известно време като че сработи, после отново почна да "се поти". Брех, майка му и мачка, мисли, сиромахо, живи дяволе! Хванах се, та взех за левче и нещо китайска двойнозалепваща монтажна лента - от ония, с които може да се закрепват разни работи например по стени - водоустойчива, с издръжливост на натиск от 70 кг./кв.см. (бел. - колкото е силата на обичайната човешка захапка, ако държите да блеснете с познания в канибалска компания). Изрязах колкото да "опаша" снадката, лепнах я - сега-засега държи. От лентата също ми остана порядъчно количество, ако се наложи да правя по-солидни "превръзки". Такива ми ти работи, не е много за хвалене, но пък може и да се стори полезно някому.
"Идеите сами по себе си са безценни, но и най-добрата идея си остава гола идея, ако не я материализираш, защото иначе всеки може да дава идеи" (Хенри Форд)

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 63 госта