Ford Escort 1,8i 16v 97 г. ще имам ли проблеми с АГУ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
merlinofchaos
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ford Escort 1,8i 16v 97 г. ще имам ли проблеми с АГУ

Мнение от merlinofchaos » 15 фев 2007, 23:20

Здравейте наскоро смених старото ескортче (1,3 81г.) с доста по- новото му братче.
Въпроса ми е дали ще имам проблеми да му монтирам нормално АГУ или трябва се ориентирам към газов инжекцион.
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ford Escort 1,8i 16v 97 г. ще имам ли проблеми с АГУ

Мнение от paci » 15 фев 2007, 23:35

Ко е тва Цомби ? :D
Хехе ... тази латиница .... :twisted:
'97-ма правят някакви промени по клапаните, май-стават по-тънки.
Като търсих ремък и ролка за моята се оказа факт промяна след март 97-ма, моята е след това.
Мен постоянно ме питат няма ли да слагам газова. Е сега лятото правя една година как я имам и ще трябва да сменявам маслото а дали ще имам и ~5000 км изминати.
Огледай форума и ще видиш, че има двигатели от тази година, че май след това и си карат на газ.
Само гледай кой ще я слага щото на инвалидите марката им е виновна :evil:

Е чеки още некой да напише нещо :)

Потребителски аватар
merlinofchaos
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от merlinofchaos » 16 фев 2007, 00:09

Не беше проблем с кирилицата, просто за бъзик го написах така ми звучи по- добре :D

На стъкла е 96-та, първа регистрация обаче е май 97-ма. Нямам си и на идея дали като на стакла е 96-та то е произведена тогава и е поотлежала или през 97-ма са я сглобили с артисали стъкла.

Поразрових се преди да постна и не попаднах на конкретна информация.

На едно място пише, че 1,8 и 2,0 двигателите имат този проблем (без да се опоменават години). На друго, че тези след 98-ма. Сега ти ме връщаш в 97.

Ще бъда много благодарен, ако някой ми разясни дали трябва да очаквам сериозни проблеми с газ и клапани (ако не друго поне да се подготвя психически)...
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 фев 2007, 09:10

Ти си все още със "стария" двигател и мисля че нямаш грижи да сложиш АГУ - на баща ми е същия, но 1,6 и има АГУ - друг е въпросът, че той си кара само на бензин, но колата дойде от Италия *00201* с газова.

:twisted:

Потребителски аватар
merlinofchaos
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от merlinofchaos » 16 фев 2007, 10:36

Супер, дано си прав :)
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 16 фев 2007, 11:42

Все пак се чекни ВИН кода за годината и месеца на производство!

dand
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 28 яну 2007, 11:35
Модел на автомобила: ford escord rs 2000
Местоположение: Kostenets
Status: Извън линия

Мнение от dand » 17 фев 2007, 23:03

карам такъв комби 1.8 16V и от доста време знам че е на газ и да ти кажа върви доста по добре и от бензина,не знам причината ,иначе мисля че уредбата е за инжекцион щото си пали на бензин а като я изфорсираш автоматично минава на газ.
харчи ми около 11-12 газ средно, като се има в предвид че е служебна и почти постоянно я държа около 4000 оборота.
само забравих да напиша че моят е 92г.

Потребителски аватар
merlinofchaos
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от merlinofchaos » 20 фев 2007, 10:14

Благодаря за мнението. Доколкото разбрах май наистина съм със старата серия двигател, при който няма проблем с клапаните. До края на седмицата се надявам да и сложа ГАЗ и ще драсна да кажа как се държи.
Иначе разхода който цитираш ми се струва повече от перфектен. В момента ми харчи към 13 бензин градско. Извънградско не съм я пробвал.
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 20 фев 2007, 11:23

merlinofchaos написа:....
...междувременно оправи и модела в профила си, че тая модификация ЦОМБИ е доста подвеждаща :wink:

runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Мнение от runtavguz » 21 фев 2007, 23:39

ОФ ТОПИК:
Модификацията "Цомби" означава, че е оборудвана с два еърбега. :shock: :P

Потребителски аватар
merlinofchaos
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от merlinofchaos » 23 фев 2007, 16:24

Мдааа и аз за нещо подобно си мислих докато си попълвах регистрацията :D

Никъде в правилата на форума не видях нещо което да ми пречи да използвам хумуристично представяне на модела на автомобила. Пък ако някой от власт имащите във форума държи да го променя ще го направя или пък да го промени той ;)
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни

Потребителски аватар
merlinofchaos
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от merlinofchaos » 28 фев 2007, 17:43

Кофтито е, че съм с пластмасови колектори, а уж тук четох, че ескортите били с метални (но изглжда само по- старите модели са с метални). Надявам се плякалките да свършат работа и да нямам проблеми с тези колектори. Както и да е в момента е при майстора и днес или утре ще е готова и ще кажа как се държи на газ ;)
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни

Потребителски аватар
merlinofchaos
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от merlinofchaos » 04 окт 2007, 11:44

Колата се държи доста прилично на ГАЗ, вече 6-7 месеца съм на ГАЗ, навъртял съм 12 000 километра и нямам проблеми с колекторите да чукна на дърво.

Единственото което е леко неприятно е, че когато намалявам от висока скорост без да съм на скорост ми гасне.

Другото което е неприятно е, че като запаля сутрин на бензин при опит да подам газ рязко колата се дави и гасне. Същевременно ако карам на бензин докато загрее имам леки проблеми с оборотите. Превключа ли на ГАЗ всичко е ОК. Нямам и идея от какво се получава.
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта