Работи зле на бензин :(
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 04 окт 2007, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Работи зле на бензин :(
Здравейте!
Наследихме стар Форд Ескорт Комби 1982 година - карбуратор. Колата работи добре на газ, пали лесно на газ, но на бензин работи само докато е студен двигателя. После някак си почва да дави, придърпва.
Майстор ни каза, че капака на карбуратора (с автоматичен смукач) бил крив и влизало въздух. Да ама, като махнах филтъра и запуших отвора, двигателят веднага угасна - значи не е това...
Аз си мисля, че е вероятно да се е позапушил карбуратора от многото работа само на газ. Какво мислите вие и дали ще ми препоръчате някой, който да може да го разглоби, понакисне в кореселин и после успешно да го сглоби?
Наследихме стар Форд Ескорт Комби 1982 година - карбуратор. Колата работи добре на газ, пали лесно на газ, но на бензин работи само докато е студен двигателя. После някак си почва да дави, придърпва.
Майстор ни каза, че капака на карбуратора (с автоматичен смукач) бил крив и влизало въздух. Да ама, като махнах филтъра и запуших отвора, двигателят веднага угасна - значи не е това...
Аз си мисля, че е вероятно да се е позапушил карбуратора от многото работа само на газ. Какво мислите вие и дали ще ми препоръчате някой, който да може да го разглоби, понакисне в кореселин и после успешно да го сглоби?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Карбуратора е добре да се свали и почисти. Може и да се отремонтира с ремонтен кит (за модела). Смяна филтри (горивен, въздушен). Регулира се поплавъка (при работа на газ камерата му изсъхва). Освен това си провери и превключвателя за топъл/студен входящ въздух (този за карба). Опита ми с карбуратор се ограничава с този на първата ми кола - Лада 1500, така, че...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Работи зле на бензин :(
А може и всичко да е от автоматичния смукач.
Стария ми Ескорт беше каран доста предимно на ГАЗ.
На бензин имаше едно за мен странно поведение.
Палиш на пълен смукач и полека лека почваш да го прибираш до средна позиция на която имаше нещо което фиксираше ръчката там.
Там установяваше стабилни бороти докъто загрее.
Малко след това още даже незагрял напълно трябва да го следиш и да прибереш смукача защото се давеше.
После разбрах, че всичко е било нормално с това поведение.
На Ладата (1500) не беше баш така и затва се спекох при Ескорта.
Ескорта имаше малко кофти поведение на бензин но като го покарах на безнин малко повечко и се нормализира.
Май ще трябва да си прегледаш смукача и евентуално да го замениш с ръчен за да ти е под контрол.
Сваляй целия карб недей го разглобява и кисни.
Не че съм правил тази процедура но ми се вижда безболезнено т.е. без кофти последствия
Стария ми Ескорт беше каран доста предимно на ГАЗ.
На бензин имаше едно за мен странно поведение.
Палиш на пълен смукач и полека лека почваш да го прибираш до средна позиция на която имаше нещо което фиксираше ръчката там.
Там установяваше стабилни бороти докъто загрее.
Малко след това още даже незагрял напълно трябва да го следиш и да прибереш смукача защото се давеше.
После разбрах, че всичко е било нормално с това поведение.
На Ладата (1500) не беше баш така и затва се спекох при Ескорта.
Ескорта имаше малко кофти поведение на бензин но като го покарах на безнин малко повечко и се нормализира.
Май ще трябва да си прегледаш смукача и евентуално да го замениш с ръчен за да ти е под контрол.
Сваляй целия карб недей го разглобява и кисни.
Не че съм правил тази процедура но ми се вижда безболезнено т.е. без кофти последствия

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 04 окт 2007, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Благодаря ви за мненията!
И аз смятам, че просто се е поскапал карбуратора от работата му на
газ... Обаче не съм съгласен, че трябва да го кисна, без да го разглобявам, защото вътре има разни гумички, пластмаси и т.н.
Явно ще трябва да се разглобява, аз съм си разглобявал карба на Шкодата, ама за нея имам всякаква литература, а за тоз Форд - не...
И аз смятам, че просто се е поскапал карбуратора от работата му на
газ... Обаче не съм съгласен, че трябва да го кисна, без да го разглобявам, защото вътре има разни гумички, пластмаси и т.н.
Явно ще трябва да се разглобява, аз съм си разглобявал карба на Шкодата, ама за нея имам всякаква литература, а за тоз Форд - не...
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Скапал се караба ......! Има едни мембрани които им викат платна и имат за цел да редуцират налягането на горивната смес. За да проверим това направете следния експеримент. Вкл. на бенз., палите и колата като и припомпвате, а колата работи като умряло куче - пуши, не влиза в ритъм и смърди. Докато припомпвате, изкючваш копчето за горивата на средно положение, и тогава колата за 2-3 сек, трябва да влезе в ритъм ама само докато свърши горивото. Ако е така един ремонтен комплект, един комплект ключове за ремонт, и един ремонтен отбор сийрджии.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
А има и друг вариант, центровката да е направена на загрят двигател и на газ, за да може да пали направо на газ и да върви добре на газ, в този случай колата не ще да върви на бензин щото му дават друго предварение, едно време като слагаха газови на карбуратор така ставаше или караш на едното без проблеми или караш на другото средно положение няма...........
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
cotecna написа:А има и друг вариант, центровката да е направена на загрят двигател и на газ, за да може да пали направо на газ и да върви добре на газ, в този случай колата не ще да върви на бензин щото му дават друго предварение, едно време като слагаха газови на карбуратор така ставаше или караш на едното без проблеми или караш на другото средно положение няма...........
Не е вярно, щото ако се бутне центровката, на газ: върви добре, но паленето голяма мъка.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е хайде сега да не сядаме да спориме, ще ти дам пример тия платна дето ги пишеш се намират в бенз.помпа поради факта че е механична и ако клапана е сложен след помпата значи че тя не остава никога насухо, във тоя карбуратор от 82 има само една мембрана която е на ускорителната помпа всичко друго е уплътнения, ако платното на помпата е скъсано не засмуква бензин и съответно по смъртно не може да запали, а все пак се предполага, че колата се припалва на бензин и не върви добре както е описано, а не че въобще не пали??
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта