Blue Force Gas ???
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
ето това е тази добавка
http://www.helios.bg/index.php?option=c ... &Itemid=49" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.helios.bg/index.php?option=c ... &Itemid=49" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 17 ное 2007, 12:38
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Казвам се Светодар Йосифов, работя за Петрол и съм един от екипа направил възможно реализирането на проекта Blue Force Gas. Blue Force Gas е създаден съвместно с един от нашите стратегически партньори фирма АИБО, създателите на добавки Хелиос. Техническите тестове бяха проведени в Русенския Технически Университет, учебното заведение най-добре подготвено за физико-химически анализ на сложни химически съединения и реакция на ДВГ на различни характеристики на горива.
Ще се опитам да отговоря накратко на основните оплаквания на клиенти от продукта и функция на какво са те:
1. „Не е възможно Петрол да са се сетили първи за подобен продукт, а OMV и Shell да нямат такъв”
В Петрол нямаме претенции да сме нито по-умни, нито по-иновативни от мултинационалните ни конкуренти, единственото, за което имаме претенции е че познаваме местния пазар по-добре и се стремим да задоволяваме нуждите на българския пазар по-точно.
На база на две годишни мащабни проучвания на пазара, ние заключихме, че продукт, който подобрява динамиката, по доброто изгаряне, а от там и икономичността на автомобилите с АГУ ще се приеме добре от пазара поради две прости причини:
Водачите на автомобили с АГУ обикновено са водачите, които „разбират” от автомобили, харесват автомобили и намаленото представяне на автомобила заради по-лошите характеристики на горивото ги дразнят и намаляват самочувствието им.
Всеки спестен литър е важен за автомобилистите каращи коли с АГУ, защото те са постъпили като инвеститори: вложили са пари в преоборудването на автомобила си, от които чака възвращаемост.
2. „Няма никаква разлика, когато се кара на Blue Force Gas и друга газ”
Нашите изследвания показаха най-слабо доловима разлика при автомобили със „стари” газови уредби- дефинирани като газови уредби модели преди 2001 г. Също така мнозинството от колите, които използвахме в нашето изследване не бяха посещавали сервизи за рутинно сервизиране на АГУ и имаха проблеми или с изпарител и с други части на уредбата, което пречеше да се почувства разликата между горивата.
Важното е следното: Blue Force Gas не е някакво „чудо” и никой никога няма да твърди че е. Това, зад което Петрол застава е, че горивото, което ви продаваме при добре поддържан автомобил и АГУ ще подобри динамиката на автомобила ви, ще увеличи оборотите на свободен ход, ще изгаря горивото по-пълноценно и ще пести гориво.
3. “Всички ни лъжат все едно е откъде се купува”
Петрол е частна публична компания, която всяко тримесечие публикува отчетите си на Софийската Фондова Борса и Лондонската Фондова Борса, донася близо 2% от БВП на Република България и е един от най-големите вносители на ДДС и корпоративен данък.
Горивата са борсова стока, което значи че е прозрачно за колко лева можеш да купиш базовата цена на един литър бензин или дизел тази цена се котира всяка секунда, както се котира курса долар/лев или цените на акциите на световните компании-повечето фирми имат сходна базова цена на горивото. Върху базовата цена се добавя ДДС + акциз, които са еднакви за всички компании на пазара. В състояние на конкуренция повечето фирми достигат до сходни надценки като с минимални разлики крайните цени са еднакви също.
Много внимавайте, когато купувате от бензиностанции, които продават на цени много по-ниски от нормалните за пазара, защото или базовия продукт не е борсовия (по-ниско качество) или ДДС + акциз не се начисляват коректно – всеки път когато влезете в дупка на пътя си го повтаряйте.
И последно, като инвеститори се очаква да изберете това, което се грижи най-добре за вашата инвестиция, така че претеглете всички плюсове и минуси преди да вземете решение.
Ще се опитам да отговоря накратко на основните оплаквания на клиенти от продукта и функция на какво са те:
1. „Не е възможно Петрол да са се сетили първи за подобен продукт, а OMV и Shell да нямат такъв”
В Петрол нямаме претенции да сме нито по-умни, нито по-иновативни от мултинационалните ни конкуренти, единственото, за което имаме претенции е че познаваме местния пазар по-добре и се стремим да задоволяваме нуждите на българския пазар по-точно.
На база на две годишни мащабни проучвания на пазара, ние заключихме, че продукт, който подобрява динамиката, по доброто изгаряне, а от там и икономичността на автомобилите с АГУ ще се приеме добре от пазара поради две прости причини:
Водачите на автомобили с АГУ обикновено са водачите, които „разбират” от автомобили, харесват автомобили и намаленото представяне на автомобила заради по-лошите характеристики на горивото ги дразнят и намаляват самочувствието им.
Всеки спестен литър е важен за автомобилистите каращи коли с АГУ, защото те са постъпили като инвеститори: вложили са пари в преоборудването на автомобила си, от които чака възвращаемост.
2. „Няма никаква разлика, когато се кара на Blue Force Gas и друга газ”
Нашите изследвания показаха най-слабо доловима разлика при автомобили със „стари” газови уредби- дефинирани като газови уредби модели преди 2001 г. Също така мнозинството от колите, които използвахме в нашето изследване не бяха посещавали сервизи за рутинно сервизиране на АГУ и имаха проблеми или с изпарител и с други части на уредбата, което пречеше да се почувства разликата между горивата.
Важното е следното: Blue Force Gas не е някакво „чудо” и никой никога няма да твърди че е. Това, зад което Петрол застава е, че горивото, което ви продаваме при добре поддържан автомобил и АГУ ще подобри динамиката на автомобила ви, ще увеличи оборотите на свободен ход, ще изгаря горивото по-пълноценно и ще пести гориво.
3. “Всички ни лъжат все едно е откъде се купува”
Петрол е частна публична компания, която всяко тримесечие публикува отчетите си на Софийската Фондова Борса и Лондонската Фондова Борса, донася близо 2% от БВП на Република България и е един от най-големите вносители на ДДС и корпоративен данък.
Горивата са борсова стока, което значи че е прозрачно за колко лева можеш да купиш базовата цена на един литър бензин или дизел тази цена се котира всяка секунда, както се котира курса долар/лев или цените на акциите на световните компании-повечето фирми имат сходна базова цена на горивото. Върху базовата цена се добавя ДДС + акциз, които са еднакви за всички компании на пазара. В състояние на конкуренция повечето фирми достигат до сходни надценки като с минимални разлики крайните цени са еднакви също.
Много внимавайте, когато купувате от бензиностанции, които продават на цени много по-ниски от нормалните за пазара, защото или базовия продукт не е борсовия (по-ниско качество) или ДДС + акциз не се начисляват коректно – всеки път когато влезете в дупка на пътя си го повтаряйте.
И последно, като инвеститори се очаква да изберете това, което се грижи най-добре за вашата инвестиция, така че претеглете всички плюсове и минуси преди да вземете решение.
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
хахахах...Ташаци на рояци !!!!!
Да живее Филип Котлър!(бащата на маркетинга)
Г-н Йосифов е нормално да поддържа тази позиция, тъй като е дриектор маркетинг и реклама в Петрол АД.
1л блуфорс = 1.12лв (от снощи) "Петрол е частна публична компания, която..." в сравнение с предходния отчтен период за девтмесечието на 2007 г отчита над 3 пъти ръст в пеалбата.
http://kompanii.investor.bg/?cat=5&id=56567
"Много внимавайте, когато купувате от бензиностанции, които продават на цени много по-ниски от нормалните за пазара, защото..." ние следим цените на конкурентите и слагаме задължително 5-15 стотинки на литър, за внушим на потребителя, че купува по-качествена стока. Психологическия ефект е много голям!!! (вътрешен източник)
...В същото време не представяме доказателства и данни за техническите показатели, и качествени тестове на нашите горива.
Горенаписаното не е нападка срещу марката, а цели да представи по-обективно информацията....Аз също от време на време зареждам Блуфорс!
Да живее Филип Котлър!(бащата на маркетинга)
Г-н Йосифов е нормално да поддържа тази позиция, тъй като е дриектор маркетинг и реклама в Петрол АД.
1л блуфорс = 1.12лв (от снощи) "Петрол е частна публична компания, която..." в сравнение с предходния отчтен период за девтмесечието на 2007 г отчита над 3 пъти ръст в пеалбата.
http://kompanii.investor.bg/?cat=5&id=56567
"Много внимавайте, когато купувате от бензиностанции, които продават на цени много по-ниски от нормалните за пазара, защото..." ние следим цените на конкурентите и слагаме задължително 5-15 стотинки на литър, за внушим на потребителя, че купува по-качествена стока. Психологическия ефект е много голям!!! (вътрешен източник)
...В същото време не представяме доказателства и данни за техническите показатели, и качествени тестове на нашите горива.
Горенаписаното не е нападка срещу марката, а цели да представи по-обективно информацията....Аз също от време на време зареждам Блуфорс!
Последна промяна от runtavguz на 18 ное 2007, 00:19, променено общо 1 път.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Значи да не се разкарвам, тогава щом няма разлика.yosifov написа: 2. „Няма никаква разлика, когато се кара на Blue Force Gas и друга газ”





Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Благодаря за разяснението!yosifov написа:Казвам се Светодар Йосифов, работя за Петрол и съм един от екипа направил възможно реализирането на проекта Blue Force Gas. .....
Бихте ли уточнили какво имахте предвид за онова, дето трябва да си го повтаряме, минавайки през всяка дупка?
Доколкото се сещам подобни мисли могат да ни спохождат само в Щатите, където цената на горивото има пряко отношение към пътната настилка.... В Европа такава връзка почти няма, а в БГ-хич! Може би имате предвид, че Вашата компания прави нещо специално за подобряване състоянието на инфраструктурата?
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 17 ное 2007, 12:38
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Искам да ви благодаря за интереса на всички ви към продукта и към компанията като цяло.
Радва се, че сте прочели внимателно написаното от мен и сте коментирали почти всеки параграф. Петрол инвестира в българската наука, за да подобряваме продукта и за да продължава да е конкурентен на пазара. Конкретни технически характеристики ще можете да намерите на новия сайт на Петрол, който ще е специално за продукта.
Напълно съм съгласен, че пазара е най-верния референт за успех или провал. Към момента пазара реагира добре и имаме увеличение в клиентите, които зареждат при нас.
Как помагаме за пътната инфраструктура е с размера на акциз и ДДС, който внасяме в бюджета, а оттам той се преразпределя на общините, които поддържат пътните настилки. Повече литри продадени от нас и от компании, които са „на светло” – повече пари за пътища. Не е пропаганда, а сама истина.
Дискусии като тези са полезни и гарантирам, че всичките коментари във автомобилните форуми за взети предвид и ще последват конкретни действия.
Искам още веднъж да използвам възможността да ви благодаря за активната позиция и да ви уверя, че вашето мнение е коректива нужен за бъдещо развитие.
Радва се, че сте прочели внимателно написаното от мен и сте коментирали почти всеки параграф. Петрол инвестира в българската наука, за да подобряваме продукта и за да продължава да е конкурентен на пазара. Конкретни технически характеристики ще можете да намерите на новия сайт на Петрол, който ще е специално за продукта.
Напълно съм съгласен, че пазара е най-верния референт за успех или провал. Към момента пазара реагира добре и имаме увеличение в клиентите, които зареждат при нас.
Как помагаме за пътната инфраструктура е с размера на акциз и ДДС, който внасяме в бюджета, а оттам той се преразпределя на общините, които поддържат пътните настилки. Повече литри продадени от нас и от компании, които са „на светло” – повече пари за пътища. Не е пропаганда, а сама истина.
Дискусии като тези са полезни и гарантирам, че всичките коментари във автомобилните форуми за взети предвид и ще последват конкретни действия.
Искам още веднъж да използвам възможността да ви благодаря за активната позиция и да ви уверя, че вашето мнение е коректива нужен за бъдещо развитие.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не е по темата, ама това за акциза и ДДС .... дори и не помирисват пътищата. Както сам казахте - влизат в бюджета т.е. в общия кюп (каца с мед за някои). По принцип за инфрасреуктурата целево се падат средствата от пътни такси (винетки), а за общините - донякъде данък МПС. Друг е въпроса кой и как ги усвоява...
Колкото до добавката.... има ли някакво смислено обяснение на факта, че заредвна с газ кола в БГ дори и не може да достигне по динамика, разход и поведение, при зареждане примерно..в Гърция?
В тази връзка като как се осъществява контрол върху дисрибуцията, качеството и т.н. Освен инспекторите под прикритие...
Колкото до добавката.... има ли някакво смислено обяснение на факта, че заредвна с газ кола в БГ дори и не може да достигне по динамика, разход и поведение, при зареждане примерно..в Гърция?
В тази връзка като как се осъществява контрол върху дисрибуцията, качеството и т.н. Освен инспекторите под прикритие...
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
Предложение!!!
Уважаеми, г-н Йосифов,
Тъй като живо се интересувате от мнението на крайния потребител, бих искал да обмислите следното предложение.
Доколкото имам информация Петрол АД е стратегически партньор с Мото Пфое, това може би засилва интереса на компанията към такова, доскоро неформална организация като нашата. Считам, че идеята за едно по-тясно сътрудничество със Сдружение Клуб Форд от една страна би имала едно топло посрещане сред членовете и любителите на марката, а от друга добри пазарни резултати.
Намирам за целесъобразно да се свържете с движещите фигури в организацията и да обсъдите програма за дългосрочно сътрудничество под формата на програма за лоялни клиенти на клубна основа...Както и други пазарно ориентирани дейности свързани с общи мероприятия и т.н.
С очакване за конструктивен диалог и потенциал за партньорство, координатите на Сдружението може да откриете http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8130
Поздрави,
Михаил Василев
PS: Гореизложеното е изпратено и като ЛС на г-н Йосифов.
Уважаеми, г-н Йосифов,
Тъй като живо се интересувате от мнението на крайния потребител, бих искал да обмислите следното предложение.
Доколкото имам информация Петрол АД е стратегически партньор с Мото Пфое, това може би засилва интереса на компанията към такова, доскоро неформална организация като нашата. Считам, че идеята за едно по-тясно сътрудничество със Сдружение Клуб Форд от една страна би имала едно топло посрещане сред членовете и любителите на марката, а от друга добри пазарни резултати.
Намирам за целесъобразно да се свържете с движещите фигури в организацията и да обсъдите програма за дългосрочно сътрудничество под формата на програма за лоялни клиенти на клубна основа...Както и други пазарно ориентирани дейности свързани с общи мероприятия и т.н.
С очакване за конструктивен диалог и потенциал за партньорство, координатите на Сдружението може да откриете http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8130
Поздрави,
Михаил Василев
PS: Гореизложеното е изпратено и като ЛС на г-н Йосифов.
Последна промяна от runtavguz на 18 ное 2007, 19:50, променено общо 1 път.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз не можах да открия връзка между изпарителя и изгарянето на горивото?yosifov написа:..........................
2. „Няма никаква разлика, когато се кара на Blue Force Gas и друга газ”
Нашите изследвания показаха най-слабо доловима разлика при автомобили със „стари” газови уредби- дефинирани като газови уредби модели преди 2001 г. Също така мнозинството от колите, които използвахме в нашето изследване не бяха посещавали сервизи за рутинно сервизиране на АГУ и имаха проблеми или с изпарител и с други части на уредбата, което пречеше да се почувства разликата между горивата.
.........................................
горивото, което ви продаваме при добре поддържан автомобил и АГУ ще подобри динамиката на автомобила ви, ще увеличи оборотите на свободен ход, ще изгаря горивото по-пълноценно и ще пести гориво.
....................

Защо си мисля, че при равни условия (разбирай един и същ автомобил с една и съща газова инсталация), с т.нар. гориво Блуфорс автомобила би трябвало да се движи по-добре и по-икономично както се рекламира, отколкото с пропан-бутан от друга газстанция?
Това малко като риторичен въпрос стана май..., но нали съм от "разбирачите" пък.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Има нещо гнило с съотношението на пропана и бутана в газЪ. на запад (и юг) от бг пропанът в чист вид е по-скъп от смесите. Продава се за битови цели, за туристически котлони и др. под. Подозирам, че има значение кое колко се изпарява и по колко ни наливат.kEFi написа:.... има ли някакво смислено обяснение на факта, че заредвна с газ кола в БГ дори и не може да достигне по динамика, разход и поведение, при зареждане примерно..в Гърция?
В тази връзка като как се осъществява контрол върху дисрибуцията, качеството и т.н. Освен инспекторите под прикритие...
Браво на Петрол, че прослушват форумите - все е нещо повече от нула. Обаче господинът от Петрол ни спестява съществената част от инфото - защо се налага да се модифицира българскат газ, с какво го правят, как работи...
Предполагам, че добавят нещо, което понижава октановото число на газЪ, и/или променя параметрите на горенето към по-бързо.
Грешно е да се крие какво се продава, и то точно от нас - всеки чува ежедневно лафа "е това е идеално за теб, качеството е немско, ..." - и сега - пак така... Ние ви понижаваме разхода и ви спасяваме клапаните... ами че аз не искам да ми спасявате клапаните! Те не се скапват, а и аз не мисля, че проблемът е с газоупотребата.
Кажи какво продаваш, и аз ще си купя, ако е полезно - кой бяга от спестени парички.
Браво за инициативата все пак.
И след 100 години колите ни като станат на прах, ще ни останат хиляди клапани да се препъваме у пръстта като копаем доматите!
А runtavguz пиар ли е на форума? Изпадам във възторг от ник-а на пиар-а ни:)) Ако не е, моля да стане.
Искам да го видя в официален документ: "Господа потребители на форум Форд, господин Рунтавгъз... "

Абе... аз защо не намерих една газостанция до Атина, и се набутах с бензин?!kEFi написа:... зареждане примерно..в Гърция?

-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
хахахаха...Колеги, разбирам интереса към ника ми
замислим съм се да го сме на нещо по-културно, нещо противоположно.....плешивгъз
Сега сериозно...
Да не би случайно да останете с впечатление, че г-н Йософов("лицето" на петролната компания) се интересува от потребители като нас.
Имал е задача, направил си е проучването...наплюнчил е калема, написал е цифрите в годишния бюджет 2008...и айде ЖИК ТАК
Пък нас...кучета ни яли!
Все пак се надявам да не съм прав...и проверявам темата за отговор от време на време.


Сега сериозно...
Да не би случайно да останете с впечатление, че г-н Йософов("лицето" на петролната компания) се интересува от потребители като нас.
Имал е задача, направил си е проучването...наплюнчил е калема, написал е цифрите в годишния бюджет 2008...и айде ЖИК ТАК
Пък нас...кучета ни яли!
Все пак се надявам да не съм прав...и проверявам темата за отговор от време на време.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 17 ное 2007, 12:38
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Здравейте отново!
Г-н Василев благодаря за предложението, което идва точно на време тъй като в момента „плюнчим калема” и завършвам бюджета за 2008 и е много възможно clubford да попадне там. Трябва само да се измисли формата така, че да не дразним потребителите на форума с пряка реклама. Сигурен съм че ще измислите и предложите формата, съдейки от креативния в ник.
Г-н madboy е напълно прав в предположението си. На базата на такива изследвания сме си позволили да пуснем продукта в продажба.
Г-н diesel1.6 краткият и шеговит отговор е: българската газ се нуждае от добавка по същата причина поради, която дизела се нуждае от добавка за да стане V-Power или Алпин (мисля си че логистиката от Алпите и Острова е трудна работа, но колегите си знаят работата).
Сериозният отговор е следният в съд под налягане в определени пропорции се поставя добавката преди зареждането на газовата инсталация от газовоза. С налягането от зареждането на газта се смесва добавката, за да се получи хомогенна смес и желаните характеристики.
Характеристиките на добавката ще можете да намерите на новият ни сайт, който правим специално за продукта.
Г-н Василев благодаря за предложението, което идва точно на време тъй като в момента „плюнчим калема” и завършвам бюджета за 2008 и е много възможно clubford да попадне там. Трябва само да се измисли формата така, че да не дразним потребителите на форума с пряка реклама. Сигурен съм че ще измислите и предложите формата, съдейки от креативния в ник.
Г-н madboy е напълно прав в предположението си. На базата на такива изследвания сме си позволили да пуснем продукта в продажба.
Г-н diesel1.6 краткият и шеговит отговор е: българската газ се нуждае от добавка по същата причина поради, която дизела се нуждае от добавка за да стане V-Power или Алпин (мисля си че логистиката от Алпите и Острова е трудна работа, но колегите си знаят работата).
Сериозният отговор е следният в съд под налягане в определени пропорции се поставя добавката преди зареждането на газовата инсталация от газовоза. С налягането от зареждането на газта се смесва добавката, за да се получи хомогенна смес и желаните характеристики.
Характеристиките на добавката ще можете да намерите на новият ни сайт, който правим специално за продукта.
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
А мен ме интересува колко време/километра са карани тестовите автомобили с вашата газ и имало ли е такива с газов инжекцион. Защото след едно зареждане с Blue Force GAS, не усетих разлика, както в мощноста така и в разхода, а след време колата започна да се пъне на 4000 об/мин. Закарах я в сервиза, в който ми бе монтирано АГУ-то и след обяснение на проблема последва въпроса "Зареждал ли си на OMV-Бургас или Blue Force GAS"...

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Г-н Йосифов, искам да Ви питам директно, има ли нещо общо Вашата добавка, с тази "Хелиос"? Питам това защото мой приятел и изключително доволен от Хелиоса като му е свалил разхода от 12-13 на 8-9 (по гадна ирония колата е Голф 3, моно), но при мен нямаше такъв ефект, за жалост.
ПП: Поздравявам Ви с това, че се намесвате в темата за да давате разяснения, за разлика от Мото Пфое, които колкото и да ги хвалим и плюем остават безразлични.
ПП: Поздравявам Ви с това, че се намесвате в темата за да давате разяснения, за разлика от Мото Пфое, които колкото и да ги хвалим и плюем остават безразлични.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
kEFi написа: Благодаря за разяснението!
Бихте ли уточнили какво имахте предвид за онова, дето трябва да си го повтаряме, минавайки през всяка дупка?
Доколкото се сещам подобни мисли могат да ни спохождат само в Щатите, където цената на горивото има пряко отношение към пътната настилка.... В Европа такава връзка почти няма, а в БГ-хич! Може би имате предвид, че Вашата компания прави нещо специално за подобряване състоянието на инфраструктурата?
yosifov написа: ?
kEFi написа:Не е по темата, ама това за акциза и ДДС .... дори и не помирисват пътищата. Както сам казахте - влизат в бюджета т.е. в общия кюп (каца с мед за някои). По принцип за инфрасреуктурата целево се падат средствата от пътни такси (винетки), а за общините - донякъде данък МПС. Друг е въпроса кой и как ги усвоява...
Колкото до добавката.... има ли някакво смислено обяснение на факта, че заредвна с газ кола в БГ дори и не може да достигне по динамика, разход и поведение, при зареждане примерно..в Гърция?
В тази връзка като как се осъществява контрол върху дисрибуцията, качеството и т.н. Освен инспекторите под прикритие...
yosifov написа: ?
Поздрави


- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
блу форс газ
И аз да кажа моето мнение за добавката. На Лукойл Враца заредих 26л. газ и сложих добавка, която като опаковка беше като тази на Хелиос, но пишеше блу форс газ.Добавката е с разфасовки за 20 и 40л. Изминах 350 км., като имах около 30 км градско в София и на магистралата съм карал 90-100 и някъде 120/ и за Паци минах на спортно каране в Сф. за да ги режа Голфовете по светофарите/. Заредих със смесени чувства, защото съм с газов инжекцион, пък и бях изчел всички постове по темата, но като сметнах ми даде разход 7.42/100 газ, което за това време е много добър разход, при положение, че в Оряхово заредих за 10 лв. и изминах едва 80 км.
Като динамика не усетих разлика, но като разход на гориво е добре, но може би в Оряхово са още с лятна газ или лъжат в количеството.
Като динамика не усетих разлика, но като разход на гориво е добре, но може би в Оряхово са още с лятна газ или лъжат в количеството.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта