За пълна инжекция какво газово да сложа?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
degestan
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 03 авг 2007, 14:13
Модел на автомобила: Ford Escort Xr3
Status: Извън линия

За пълна инжекция какво газово да сложа?

Мнение от degestan » 20 яну 2008, 12:34

За много години!
За Форд Ескорт ХR 3, което е пълна инжекция какво газово устройство препоръчвате да сложа. Знаете ли някакви ориентировъчни цени?
Благодаря! :D

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 20 яну 2008, 18:52

Здравей колега, по принцип на пълна инжекция се слага газов инжекцион.Зависи и от финансовите ти възможности - може български на "Фобос" около 1100лв. или други за по 1500-1800лв. Българският не е лош, лично аз карам с такъв и не правя реклама, само споделям мнение.Зависи от това къде ще ти го монтират и кой ще ти направи настройките на газовия компютър.За другите не мога да дам мнение :D
А чичко Гугъл може много да ти каже. Успех в избора *00135*

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 21 яну 2008, 15:21

Аз бих ти предложил да сложиш Бардолини защото се занимавам с тия работи и им зная възможностите както и на другите извесни марки но за фобос немога да коментирам че да не стане *00141* за фсичко друго да не и за това

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 21 яну 2008, 20:06

...моя пък е с обикновено АГУ, е все пак не е вакуумно де :wink:

Потребителски аватар
mimonti
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 03 фев 2007, 21:35
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1 97г,golf 3 1.9d,фиеста 1.3 93, МЕРЦЕДЕС C 220 CDI,Audi 2.8 V6 klima
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Мнение от mimonti » 21 яну 2008, 20:27

колата му е с механична инжекция, какви газови инжекциони му предлагате като не стават за него

трябва му електрически изпарител с баланс на 2 камера
кихалки и клапани не се монтират
плочката се слага на дроселовата клапа като на нея има отвор с щуцер за баланс

mond2000
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 17 ное 2007, 21:16
Модел на автомобила: мондео 2000 джия
Местоположение: плевен
Status: Извън линия

Мнение от mond2000 » 22 яну 2008, 06:54

Днес имам час за монтаж на газов инжекцион във ФОБОС - Плевен. Колата е МОНДЕО 2000 - ZETEC -97г. Имам газова уредба ВРЦ с ламбда контрол, която работи добре на дълъг път, но влеза ли на градско нещо се обърква и започва да гасне и тресе двигателя. На последък започна и да плйока. По сервизи дадох пари досега колкото за един газов инжекцион и резултат никакъв. Управлението има букса за диагностика но никой не се пристраши да се закачи там.
Всички специалисти се хващат за изпарителя и разни там други неща.
Та днес приключвам с тази уредба вземайки кардинално решение да я изхвърля.Ще ползвам бутилката - 60 литрова на мястото на резервната гума.
За новата уредба ми искат 1050 лв. с монтажа. Казват, че елементите са италианско производство, а управлението и софтуера - българско. Какво пък. Нека бъдем малко шувенисти.
Като покарам малко ще ви пиша за впечатленията си. Ако е рекъл господ де.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 22 яну 2008, 09:23

mond2000 написа:Днес имам час за монтаж на газов инжекцион във ФОБОС - Плевен. Колата е МОНДЕО 2000 - ZETEC -97г. Имам газова уредба ВРЦ с ламбда контрол, която работи добре на дълъг път, но влеза ли на градско нещо се обърква и започва да гасне и тресе двигателя. На последък започна и да плйока. По сервизи дадох пари досега колкото за един газов инжекцион и резултат никакъв. Управлението има букса за диагностика но никой не се пристраши да се закачи там.
Всички специалисти се хващат за изпарителя и разни там други неща.
Та днес приключвам с тази уредба вземайки кардинално решение да я изхвърля.Ще ползвам бутилката - 60 литрова на мястото на резервната гума.
За новата уредба ми искат 1050 лв. с монтажа. Казват, че елементите са италианско производство, а управлението и софтуера - българско. Какво пък. Нека бъдем малко шувенисти.
Като покарам малко ще ви пиша за впечатленията си. Ако е рекъл господ де.

Най много да ти сложат изпарител стефанели и някаква стара като модел рейка дето цъка като дизел и исках да те предупредя да ги попиташ дали имат :lol: датчик за налягането на газта ако тя свърши да мине на бензи без да натрупа грешка бедна смес на компа :wink:

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 22 яну 2008, 18:14

Ами и моя изпарител е стефанели, а нямам оплаквания.Монтажа в Плевен го правят доста добре, но се въоръжи с търпение, че ако нещо не стане от първия път ще висиш по нощите.Ако настройката ти я направи шефът им - добре.Изискай го от тях.И мисля, че има датчик за налягане, настройва се софтуерно и превключва автоматично. Успех и безаварийна експлоатация :D

mond2000
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 17 ное 2007, 21:16
Модел на автомобила: мондео 2000 джия
Местоположение: плевен
Status: Извън линия

Мнение от mond2000 » 23 яну 2008, 06:16

Вече съм с газов инжекцион. Действително работата му няма нищо общо със старата уредба. Присъствах по време на монтажа и задавах въпроси. Системата е следната. Работата на газ се определя изцяло от бензиновия инжекцион. Той дава последователността и времето на газовите инжектори, като новият блок за управление добавя още време към това на зададено от бензиновият, тъй като газта изтича по бавно. Например на празен ход времената на бензиновите инжектори е 3 милисекунди, а на газовите е 6.8 милисекунди. Също така новият блок за управление внася корекции във времената на газовите инжектори в зависимост от налягането и температурата на газта в рейката и изпарителя. Има и МАП сензор, който неразбрах какво прави. Подведоха и сигнал от лабд сондата. Преминаването на газ става при 30 градуса температура на антифриза. При свършване на газта автоматично преминава на бензин. При тази система за да има нормална работа на газ е необходимо и бензиновата система да е в пълна изправност
Най много се радвам,че тихите обороти се заковаха най после.
Снощи и врътнах 60 км . Борд компютъра отчете 6.8 л/100. Ще трябва да засека бутилката празно- празно и тогава да видя разхода.
Мисля, че малко е скопена. Ако това е истинският разход, ще отида да я засилят. Щото няма смисъл да караш 2000 кубика и да неможеш да се хапиш. Нали.

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 23 яну 2008, 22:23

mond2000 написа:Вече съм с газов инжекцион. Действително работата му няма нищо общо със старата уредба. Присъствах по време на монтажа и задавах въпроси. Системата е следната. Работата на газ се определя изцяло от бензиновия инжекцион. Той дава последователността и времето на газовите инжектори, като новият блок за управление добавя още време към това на зададено от бензиновият, тъй като газта изтича по бавно. Например на празен ход времената на бензиновите инжектори е 3 милисекунди, а на газовите е 6.8 милисекунди. Също така новият блок за управление внася корекции във времената на газовите инжектори в зависимост от налягането и температурата на газта в рейката и изпарителя. Има и МАП сензор, който неразбрах какво прави. Подведоха и сигнал от лабд сондата. Преминаването на газ става при 30 градуса температура на антифриза. При свършване на газта автоматично преминава на бензин. При тази система за да има нормална работа на газ е необходимо и бензиновата система да е в пълна изправност
Най много се радвам,че тихите обороти се заковаха най после.
Снощи и врътнах 60 км . Борд компютъра отчете 6.8 л/100. Ще трябва да засека бутилката празно- празно и тогава да видя разхода.
Мисля, че малко е скопена. Ако това е истинският разход, ще отида да я засилят. Щото няма смисъл да караш 2000 кубика и да неможеш да се хапиш. Нали.
Малко уточнение колега, ако нямаш нищо против:Газта не изтича по бавно, а има по малка енергийна ефективност и трябва по голямо количество, затова времето през което са отворени газовите инжектори е увеличено, за да влезе по голям обем или количество газ.Това за ниските обороти се емулира софтуерно от газовия компютър,А за да върви повече ползвай режима за спортно каране на газовия инжекцион - копчето за газ-бензин се задържа за няколко секунди и ще чуеш две пискания/това е икономичния режим/, като задържиш пак ще чуеш три и вече трябва повече да върви и съответно да гори.Аз също съм въпросвал и ми бе казано, че икономичния режим е -15% от нормалния, а спортният е +15-20% от нормалния режим.С моята фиеста съм вдигал 160км/ч на газ на спортно каране.
Дано съм бил полезен и не желая да се изтъквам, а оценявам това, че си се интересувал и споделяш мнение, защото тези от Фобос не са от най-приказливите. :D

ПП.Карай от време на време и на бензин и сипвай добавка за почистване на дюзите :P

Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tisho_tbk » 27 яну 2008, 20:25

mond2000 написа: Най много се радвам,че тихите обороти се заковаха най после.
Снощи и врътнах 60 км . Борд компютъра отчете 6.8 л/100. Ще трябва да засека бутилката празно- празно и тогава да видя разхода.
Мисля, че малко е скопена. Ако това е истинският разход, ще отида да я засилят. Щото няма смисъл да караш 2000 кубика и да неможеш да се хапиш. Нали.
Когато караш на газ, бордовия компютър пак ли отчита? Питам защото един колега от форума ми каза, че бордовия компютър отчита само на бензин :shock:

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 28 яну 2008, 09:56

tisho_tbk написа:
mond2000 написа: Най много се радвам,че тихите обороти се заковаха най после.
Снощи и врътнах 60 км . Борд компютъра отчете 6.8 л/100. Ще трябва да засека бутилката празно- празно и тогава да видя разхода.
Мисля, че малко е скопена. Ако това е истинският разход, ще отида да я засилят. Щото няма смисъл да караш 2000 кубика и да неможеш да се хапиш. Нали.
Когато караш на газ, бордовия компютър пак ли отчита? Питам защото един колега от форума ми каза, че бордовия компютър отчита само на бензин :shock:
Ако е газов инжекцион да...

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 195 госта