имат ли дюзите отношение към работата на газ ?
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 02 юни 2008, 13:32
- Модел на автомобила: ford mondeo'95 , 2.0L 97kw
LPG: landi renzo. - Контакти:
- Status: Извън линия
имат ли дюзите отношение към работата на газ ?
Здравейте хора, имам следния проблем :
колата е Мондео 2.0 от 1995г, с газов инжекцион Landi Renzo.
карам я предимно на газ, а бензина - колкото да я стопля...
та така - заредих преди 2 седмици газ от една измислена бензиностанция - в село Тича, до Котел (една лъскава такава), запалих си на бенз, излязох от бензиностанцията , и след 100 метра вдигам 3000 оборота за да включи на газ, обаче ... чушки... светва лампата че е на газ и двигателя гасне.
както и да е - продължих на бензин към Варна, но ... 30 км преди града колата загуби мощност и не ще да продължи... оставих я да почине, запалих и така криво-ляво на 5-6 паса стигнах до кошмара за всеки собственик на ФОРД - МотоПфое !!! Личеше да е избита гарнитура на капака на клапаните.
След 2 седмици ми се обаждат - колата е готова, сменили сме свещи, кабели, заредили сме ти акумулатор, направили сме ти диагностика на запалителната и охладителната система, сменили сме гарнитурата, почистили сме дюзите - елате да си я вземете - услугата струва 509 лв.
еми кво да правя - отивам, плащам парите, взимам колата - и о, небеса !!! колата върви по същия начин както и когато я вкарах в сервиза - едва едва с 4 км/ч защото повече не може да вдигне. Връщам я и ми казват - еми значи трябва да ти сменим дюзите - струва комплекта 834 лв!
Сега въпросът ми е: Ако закарам колата в газов сервиз да ми оправят проблема с газовия инжекцион, ще мога ли да пропусна подмяна на дюзите имащи отношение към работата на бензин ? Още повече мото Пфое за пореден път се доказват като сервиз в който не трябва да стъпваме за нищо на света !!!
колата е Мондео 2.0 от 1995г, с газов инжекцион Landi Renzo.
карам я предимно на газ, а бензина - колкото да я стопля...
та така - заредих преди 2 седмици газ от една измислена бензиностанция - в село Тича, до Котел (една лъскава такава), запалих си на бенз, излязох от бензиностанцията , и след 100 метра вдигам 3000 оборота за да включи на газ, обаче ... чушки... светва лампата че е на газ и двигателя гасне.
както и да е - продължих на бензин към Варна, но ... 30 км преди града колата загуби мощност и не ще да продължи... оставих я да почине, запалих и така криво-ляво на 5-6 паса стигнах до кошмара за всеки собственик на ФОРД - МотоПфое !!! Личеше да е избита гарнитура на капака на клапаните.
След 2 седмици ми се обаждат - колата е готова, сменили сме свещи, кабели, заредили сме ти акумулатор, направили сме ти диагностика на запалителната и охладителната система, сменили сме гарнитурата, почистили сме дюзите - елате да си я вземете - услугата струва 509 лв.
еми кво да правя - отивам, плащам парите, взимам колата - и о, небеса !!! колата върви по същия начин както и когато я вкарах в сервиза - едва едва с 4 км/ч защото повече не може да вдигне. Връщам я и ми казват - еми значи трябва да ти сменим дюзите - струва комплекта 834 лв!
Сега въпросът ми е: Ако закарам колата в газов сервиз да ми оправят проблема с газовия инжекцион, ще мога ли да пропусна подмяна на дюзите имащи отношение към работата на бензин ? Още повече мото Пфое за пореден път се доказват като сервиз в който не трябва да стъпваме за нищо на света !!!
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: имат ли дюзите отношение към работата на газ ?
Според мен хубаво е първо да източиш злополучната газ, и да нелееш да речем от Лукойл и тогава да отидеш да ти оправят ГИ.След това отиди някъде да ти почистят бензиновите инжектори. Може да е имало някакви боклуци в газ-та и да са наклепали здраво и газовите и бензиновите инжектори.
Ама от МП направо са ти резнали главата
.
Има едни ремонтни комплекти за инжектори ( отзад на самият инжектори има едно много финно филтърче което може да се сменя) сваляш филтърчето отзад и промиваш инжектора , минаваш го на ултразвук и слагаш новото филтърче от ремонтния комплект. Ако не се е прецакала намотката на бобината на инжектора - ще стане като нов.
Лошото е само, че тези ремонтни комплекти ( 4-6-8 филтърчета заедно със инструмента за сваляне на старите и О-пръстени съм ги виждал най-вече в е-бай, не бяха много скъпи имам спомен за нещо от рода на 10-20 евро комплекта за 4-ри цилиндров двигател.
Ама от МП направо са ти резнали главата

Има едни ремонтни комплекти за инжектори ( отзад на самият инжектори има едно много финно филтърче което може да се сменя) сваляш филтърчето отзад и промиваш инжектора , минаваш го на ултразвук и слагаш новото филтърче от ремонтния комплект. Ако не се е прецакала намотката на бобината на инжектора - ще стане като нов.
Лошото е само, че тези ремонтни комплекти ( 4-6-8 филтърчета заедно със инструмента за сваляне на старите и О-пръстени съм ги виждал най-вече в е-бай, не бяха много скъпи имам спомен за нещо от рода на 10-20 евро комплекта за 4-ри цилиндров двигател.
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: имат ли дюзите отношение към работата на газ ?
Газовия инжекцион получава информация за началото на инжекторния цикъл от ЕКУ-то на колата. По много прост начин - последователна връзка към бензиновите инжектори. Т.е. те и да не работят колата ще върви на газ.
Не знаех че 4 нови инжекторчета са толкова скъпи.. по-добре ги ремонтирай сам или пък си купи втора ръка.
Не знаех че 4 нови инжекторчета са толкова скъпи.. по-добре ги ремонтирай сам или пък си купи втора ръка.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 02 юни 2008, 13:32
- Модел на автомобила: ford mondeo'95 , 2.0L 97kw
LPG: landi renzo. - Контакти:
- Status: Извън линия
Re: имат ли дюзите отношение към работата на газ ?
здрасти бай Петко, благодаря за включването ...
Ако наистина е така както казваш че газовият инжекцион не използва пряко бензиновите инжектори, то въобще не смятам за необходимо за инвестирам повече пари в бензиновата система на колата, тъй като карам основно на газ, а на бензин само си я подгрявам. Тя си пали и си работи така, но не може да създаде мощност - за което може причина да е в бензиновата помпа, а големите разбирачи от МотоПхуе ми се правят на велики диагностици използвайки сложни думи като "инжектор"...
Някой друг има ли други мнения по въпроса за пряката обвързаност на бензиновите и газовите инжектори ?
Ако наистина е така както казваш че газовият инжекцион не използва пряко бензиновите инжектори, то въобще не смятам за необходимо за инвестирам повече пари в бензиновата система на колата, тъй като карам основно на газ, а на бензин само си я подгрявам. Тя си пали и си работи така, но не може да създаде мощност - за което може причина да е в бензиновата помпа, а големите разбирачи от МотоПхуе ми се правят на велики диагностици използвайки сложни думи като "инжектор"...
Някой друг има ли други мнения по въпроса за пряката обвързаност на бензиновите и газовите инжектори ?
- mury
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
- Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: имат ли дюзите отношение към работата на газ ?
бай петко е прав,в случая за това имаш монтирани газови инжектори,бензиновите не играят роля на газ,както и обратното,проблемът може да е по-скоро софтуерен,за това най-добре се върни в сервиза кадето са ти монтирали газовия инжекцион!!!
ако бензин инжекторите са запушени,има сервизи в които ги почистват и ремонтират!!!
успех!!!
ако бензин инжекторите са запушени,има сервизи в които ги почистват и ремонтират!!!
успех!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта