вечният проблем колектори
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Мисля, че коментара е излишен!bai_Petko написа:Аз говорих с един познат собственик на морга за фордове. Каза че е прекарал десетки коли и досега разцепени колектори не е виждал.
Но все пак да отбележа, че на кутията за въздушния филтър се вижда предпазният клапан, който явно не си е свършил работата.
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Колега, увитото в тиксо ми се струва тръбата за въздуха, а не колекторите. Така че коментарът може и да не е излишен 

У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Това със сигурност е тръбата над дроселовата клапа и не виждам да и има нещо.На всичкото отгоре тя е гумена и е много интересно как се е скъсала,ако изобщо е скъсана.Така че и аз също не смятам,че коментара е излишен, защото колекторите не се виждат на тази снимка.
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Да бе! Наистина нищо ѝ няма, просто леко е ИЗТРЕЩЯЛА!synthez 3D написа:... и не виждам да и има нещо.

Щом това ви успокоява... добре! Аз само показвам, че като караме на газ всичко е възможно.
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Все пак, да имаме пред вид, че от въздушния филтър до всмукателните клапани не са само въздуховоди и "кух"колектор.
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Извинявай, но не те разбирам!Peet написа:Все пак, да имаме пред вид, че от въздушния филтър до всмукателните клапани не са само въздуховоди и "кух"колектор.

Какво искаш да кажеш?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 ное 2007, 00:05
- Модел на автомобила: mondeo-2.0/16v
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
колеги от скоро чета форума и искам да ви кажа че имам мондео-20/16 96г и по документи има газова уредба 2 месеца след регистрацията ааз го карам 1 год и още не ми е гръмнало нито един път
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Предполагам, че колегата има предвид резонатора.pitbulche написа:Извинявай, но не те разбирам!Peet написа:Все пак, да имаме пред вид, че от въздушния филтър до всмукателните клапани не са само въздуховоди и "кух"колектор.![]()
Какво искаш да кажеш?
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
здравейте за карам мондео 94г/зитек/2.0 сложих обикноженно газово и се взриви пурво апандисита( аз така му казвам защтото незнам какво е ) това е онова глухо разширение след филтъра което стига до радиатораслед това го замених със маркуч без това разширение.
дадох мондьо на един авер и той ми я остави в ямбол със спукана кутия над колектора имам клапа на кутията на вуздушния филтър но не ми помогна сега продължавам с опитите вазтанових газовото вчера и успях да я карам на газ и познаите учуди ме със разход за 120км/20л газ извън градско. направо ми се пла4е
а забравих да кажа че след взривовете смених свещите сложих беру,нов филтър и настроика на газовото тогава се получи този изван земен разход
намерих във форума как се настройва газово мисля да пробвам сам.
то по -зле няма накъде
дадох мондьо на един авер и той ми я остави в ямбол със спукана кутия над колектора имам клапа на кутията на вуздушния филтър но не ми помогна сега продължавам с опитите вазтанових газовото вчера и успях да я карам на газ и познаите учуди ме със разход за 120км/20л газ извън градско. направо ми се пла4е


то по -зле няма накъде
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
medveda написа:здравейте за карам мондео 94г/зитек/2.0 сложих обикноженно газово и се взриви пурво апандисита( аз така му казвам защтото незнам какво е ) това е онова глухо разширение след филтъра което стига до радиатораслед това го замених със маркуч без това разширение.
дадох мондьо на един авер и той ми я остави в ямбол със спукана кутия над колектора имам клапа на кутията на вуздушния филтър но не ми помогна сега продължавам с опитите вазтанових газовото вчера и успях да я карам на газ и познаите учуди ме със разход за 120км/20л газ извън градско. направо ми се пла4еа забравих да кажа че след взривовете смених свещите сложих беру,нов филтър и настроика на газовото тогава се получи този изван земен разход
намерих във форума как се настройва газово мисля да пробвам сам.
то по -зле няма накъде
Колега от опит ти казвам да не си правиш експерименти да я настрйваш,сам.
А за разхода и това че гърми 100% имаш проблем на някаде по електроника,може да са свеши ,може да са кабели.
По-добре отиди на сервиз!
ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
здр колега
благодаря за вниманието >:D<:
втория опит на същата височина мина особенно трагично
пак се взриви .
зачи газовото е само със емулатор на инжекциона трябва ли да и монтирам ламда контрол и тайм процесор ? става дума за 2.0/zetec за газов инжекцион нямам парички
то е ясно ще се ходи на доктор
но поне да имам предстсва какво да поискам.а за свещите нови са след първия взрив ги смених с BERU а на самите кабели за свещите е вързан емулатора LOVATO .ако ги сменя каде отиват кабелите за емулатора?
благодаря предварително.
пс:от бургас съм някакви идеи за сервиз ? че газовото е монтирано от предищния собственик и нямам идея каде да я карам
благодаря за вниманието >:D<:
втория опит на същата височина мина особенно трагично

зачи газовото е само със емулатор на инжекциона трябва ли да и монтирам ламда контрол и тайм процесор ? става дума за 2.0/zetec за газов инжекцион нямам парички


благодаря предварително.
пс:от бургас съм някакви идеи за сервиз ? че газовото е монтирано от предищния собственик и нямам идея каде да я карам
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
И моето мондео е със обикн. газова на BRC емулатор и авт.ключ ФОБОС.
Имам (3) три клапана - един на резонатора над дросела, един на другия резонатор и един който пази дебитомера MAF-a.Като я настройвахме първоначално гръмна един път и сработи дори клапана на дебитомера - но нищо не се спука ....и си бачка ок от тогава 1500 км.
среден разход с климатик при 35% градско 65% междуградско около 8.5-10/100км. газ. Но съм зареждал на различни бензиностанции (основно лукойл и петрол) и не са много достоверни резултатите.Машрута беше: Плевен-Варна-Калиакра-Балчик-Варна-Камчия-Обзор-Равда-Ахтопол-Резово-Царево-Н.Загора-Шипка-Плевен
Това за 1 седмица, 1150км/110л.газ. На магистралите Шумен-Варна и Бургас-Карнобат скорост 140-160. Климатика почти постоянно пуснат.
Имам (3) три клапана - един на резонатора над дросела, един на другия резонатор и един който пази дебитомера MAF-a.Като я настройвахме първоначално гръмна един път и сработи дори клапана на дебитомера - но нищо не се спука ....и си бачка ок от тогава 1500 км.
среден разход с климатик при 35% градско 65% междуградско около 8.5-10/100км. газ. Но съм зареждал на различни бензиностанции (основно лукойл и петрол) и не са много достоверни резултатите.Машрута беше: Плевен-Варна-Калиакра-Балчик-Варна-Камчия-Обзор-Равда-Ахтопол-Резово-Царево-Н.Загора-Шипка-Плевен
Това за 1 седмица, 1150км/110л.газ. На магистралите Шумен-Варна и Бургас-Карнобат скорост 140-160. Климатика почти постоянно пуснат.
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
Знам,че може да се направи кадърно и обикновена газова на наште машини стига да се намери баш майстора
За това на колегата дето му гърми потоянно или има някакъв проблем или просто газовата не е сложена и настроена както трябва.

ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
ах мечта за този разход 
за сега напредвам реставрирам резонатора с епоксидна смола и платно утре ще е завършен и се надявам да мога да я мръдна до някои сервиз до петък .
ПП:за нова кутия ми искат 250лв. втора ръка неможах да намеря за предната ми взеха 70 лв още търся втора ръка ако някои има инфо да сподели.
благодаря
ПП2:ако ви е интересно да кача снимки?

за сега напредвам реставрирам резонатора с епоксидна смола и платно утре ще е завършен и се надявам да мога да я мръдна до някои сервиз до петък .
ПП:за нова кутия ми искат 250лв. втора ръка неможах да намеря за предната ми взеха 70 лв още търся втора ръка ако някои има инфо да сподели.
благодаря
ПП2:ако ви е интересно да кача снимки?
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
medveda написа:ах мечта за този разход
за сега напредвам реставрирам резонатора с епоксидна смола и платно утре ще е завършен и се надявам да мога да я мръдна до някои сервиз до петък .
ПП:за нова кутия ми искат 250лв. втора ръка неможах да намеря за предната ми взеха 70 лв още търся втора ръка ако някои има инфо да сподели.
благодаря
ПП2:ако ви е интересно да кача снимки?
дай някоя снимка да видя ,че до сега не съм виждал поразиите дето правят газовите
само легенди слушам!
ZETEC POWER!!!!!
- mury
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
- Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
клеги ще снимам и ще ви покажа монтирана обикновена газова уредба с 3 клапана и газ симулатор на инжекциона,много съм доволен,до сега не е гърмяла,на път за морето вдигнах 200км на газ можеше и още!!!
за колегата на който емулатора му е вързан за свещите
за 1-ви път чувам такова нещо,това трябва да се промени задължително,при 1-то пукане 1-то нещо което трябва да се направи е да се сменят кабелите на свещите,освен ако не се е разпукал я колектор я въздушна кутия
разход:
градско100% 14л с климатик13л без
извънградско 8л при средна скорост110км ЗАБЕЛЕЖИ при средна 160 от 14л нагоре!!!!!!
ако някой иска обикновена газова мога да му дам кординати там кадето аз я сложих,минал съм 2500км не са много но за сега съм много доволен
за колегата на който емулатора му е вързан за свещите





разход:
градско100% 14л с климатик13л без
извънградско 8л при средна скорост110км ЗАБЕЛЕЖИ при средна 160 от 14л нагоре!!!!!!
ако някой иска обикновена газова мога да му дам кординати там кадето аз я сложих,минал съм 2500км не са много но за сега съм много доволен

- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
mury написа:клеги ще снимам и ще ви покажа монтирана обикновена газова уредба с 3 клапана и газ симулатор на инжекциона,много съм доволен,до сега не е гърмяла,на път за морето вдигнах 200км на газ можеше и още!!!
за колегата на който емулатора му е вързан за свещите![]()
![]()
![]()
![]()
за 1-ви път чувам такова нещо,това трябва да се промени задължително,при 1-то пукане 1-то нещо което трябва да се направи е да се сменят кабелите на свещите,освен ако не се е разпукал я колектор я въздушна кутия
разход:
градско100% 14л с климатик13л без
извънградско 8л при средна скорост110км ЗАБЕЛЕЖИ при средна 160 от 14л нагоре!!!!!!
ако някой иска обикновена газова мога да му дам кординати там кадето аз я сложих,минал съм 2500км не са много но за сега съм много доволен
Давай кординати колега, и ако може цена на всичко с работата дето са ти взели!
Поздрави
ZETEC POWER!!!!!
- mury
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
- Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
6оолв ми излезе слагането,постнал съм снимки в тази тема viewtopic.php?f=23&t=1568&start=40
кординатите са илиенци след 1-я светофар от дясно на пътя гараж(сервиз)за агу,метан,газинжекцион,пича се казва Ники тел.0888-46-96-90 точно до неговиягараж има гумаджия!!!
кординатите са илиенци след 1-я светофар от дясно на пътя гараж(сервиз)за агу,метан,газинжекцион,пича се казва Ники тел.0888-46-96-90 точно до неговиягараж има гумаджия!!!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
здр. отново 
сажелявам че се забавих с отговора но ходих на почивка с форда
след като въстанових резонаторната кутия ходих на газ анализатор техника каза че сме направили малко по- бедна сместа при високи обороти развха малко кранчето и всичко за сега е наред
сега очаквам да свърши бутилката та да и засека разхода за почивката изминах 230 км от които 180 км извънградско има още газ
това ще рече че сме паднали под 20л/100км
за снимките търся как да ги кача такаче скоро ще ги видите а за газ анализатора дадох 10лв и 20 лв за 2 клапи. ремонта на резонаторната кутия ми излезе 40 лв като съм взел полиестерна смола,платно,полиестерен кит,шкурка и черен спрей мат
маи това е всичко.
послепис: как се качват снимки тук
ах тъпо
имало опция прикачи фаил
ето и снимките

сажелявам че се забавих с отговора но ходих на почивка с форда

след като въстанових резонаторната кутия ходих на газ анализатор техника каза че сме направили малко по- бедна сместа при високи обороти развха малко кранчето и всичко за сега е наред




послепис: как се качват снимки тук
ах тъпо

ето и снимките
Последна промяна от medveda на 07 сеп 2008, 12:00, променено общо 2 пъти.
- mury
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
- Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: вечният проблем колектори
за колегата който се притесняваше,че има нещо вързано за кабелите на свещите!!!!
проверих как стоят нещата,това е тъй наречената антена на газовата уредба,няма да се притесняваш,това е кабел от ключа който дава информация,че колата ти рботи,когато желаеш да смениш кабелите,размотаваш изолирбанда,сменяш и после пак омотаваш кабелчето,хубаво и стегнато за кабела!!!!
това е!!!
проверих как стоят нещата,това е тъй наречената антена на газовата уредба,няма да се притесняваш,това е кабел от ключа който дава информация,че колата ти рботи,когато желаеш да смениш кабелите,размотаваш изолирбанда,сменяш и после пак омотаваш кабелчето,хубаво и стегнато за кабела!!!!
това е!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта