какъв газов инжекцион да си сложа
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 20 авг 2008, 01:13
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
- Status: Извън линия
какъв газов инжекцион да си сложа
Здраветте колеги, решил съм да си слагам газов инжекцион и ще ви бъда много благодарен ако някой може да ми препоръча кое е най-доброто на този етап, аз съм от Пазарджик , ако може някой да ми препоръча и добри специалисти ще съм ви много благодарен . Автомобилът ми е форд фиеста 1.25 , 16V , 55kw
Благодаря ви предварително
Благодаря ви предварително

- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
ГИ на този автомобил не ти трябва да слагаш
няма да го избиеш никога . . Освен ако не си TAXI. По-добре се насочи към нормална АГУ или въобще не слагай.

-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 24 юли 2008, 21:36
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 '97 Zetec-S 1.25 16v 75hp
- Местоположение: София-Студентски град
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
здравей колега, моята кола е същата и аз и сложих преди месец ГИ BARDOLINI и съм много доволен до момента. Колата ми харчи към 8/100км. градско но това много зависи от това колко ти е тежък крака. (моя нее от най леките)
слагай ГИ и няма да съжаляваш и аз кото теб се чудех дали да слагам понеже нее много евтино, но в крайна сметка се престраших. Уредбата се избива напълно за 18-20хил. км. при разлика от 1лв. между газта и бензина.
това е сервиза кадето ми я сложиха http://www.eurogas-bg.net/web/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
слагай ГИ и няма да съжаляваш и аз кото теб се чудех дали да слагам понеже нее много евтино, но в крайна сметка се престраших. Уредбата се избива напълно за 18-20хил. км. при разлика от 1лв. между газта и бензина.
това е сервиза кадето ми я сложиха http://www.eurogas-bg.net/web/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 20 авг 2008, 01:13
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
isoiso написа:ГИ на този автомобил не ти трябва да слагашняма да го избиеш никога . . Освен ако не си TAXI. По-добре се насочи към нормална АГУ или въобще не слагай.
Е не съм такси но на ден правя оклоло стотина километра и мисля че ще си го избия, нормална не искам да слагам за6тото колекторите ми са пластмасови и незнам. Иначе на бензин ми гори градско около 8/100 , извънградско 6/100, на газ колкото и да ми се качи разхода пак ще съм по добре.
Последна промяна от manutd_pz на 22 авг 2008, 15:32, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 20 авг 2008, 01:13
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
Мерси много колега ще разгледам и ще реша какво да правяJuli88 написа:здравей колега, моята кола е същата и аз и сложих преди месец ГИ BARDOLINI и съм много доволен до момента. Колата ми харчи към 8/100км. градско но това много зависи от това колко ти е тежък крака. (моя нее от най леките)
слагай ГИ и няма да съжаляваш и аз кото теб се чудех дали да слагам понеже нее много евтино, но в крайна сметка се престраших. Уредбата се избива напълно за 18-20хил. км. при разлика от 1лв. между газта и бензина.
това е сервиза кадето ми я сложиха http://www.eurogas-bg.net/web/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 20 авг 2008, 01:13
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
А някой има ли впечатления от ЛОВАТО защото видях много противоречиви мнения , някой са доволни други не ако има някои такива да сподели .
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 24 юли 2008, 21:36
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 '97 Zetec-S 1.25 16v 75hp
- Местоположение: София-Студентски град
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
здравей колега там кадето ми слагаха мойта уредба казаха че до преди са работели с ловато но давало дефекти в софтуера затова са преминали на бордолини. То само газояия компютър е на бордолини, испарителя, бутилката и клапаните са си на ловато поне на моита е така.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
Аз от доста време слагам Бардолини на колите и до сега не съм имал проблем със нещо, най важното е как ще ти я настроят
защото при Бардолини има доста настройки от които клиента не се възползва заради неговият майстор
защото при Бардолини има доста настройки от които клиента не се възползва заради неговият майстор
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
На газ ще ти гори градско 9л + мин. 1л бензин. За евентуални усложнения и ремонти, както и за по-честа смяна на някои консумативи вкл. консумативи по ГИ въобще не говорим. Работата ще ти дойде танто за кукуригу. Само те навеждам на някои мисли, пък ти си реши >:D<: ГИ слагат на мощни автомобили, които правят 10лв разлика на 100км.manutd_pz написа: Е не съм такси но на ден правя оклоло стотина километра и мисля че ще си го избия, нормална не искам да слагам за6тото колекторите ми са пластмасови и незнам. Иначе на бензин ми гори градско около 8/100 , извънградско 6/100, на заг колкото и да ми се качи разхода пак ще съм по добре.
- hose11
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 14 май 2007, 11:43
- Модел на автомобила: ford focus mk3 1.6 tdci 105hp econetic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
от 2 месеца съм със Lovato Easy Fast и за сега няма проблеми...но е твърде рано да изказвам по сериозно мнение...според майсторите проблемите били при стария модел в софтуера и тук вече били изчистени но времето ще покаже...manutd_pz написа:А някой има ли впечатления от ЛОВАТО защото видях много противоречиви мнения , някой са доволни други не ако има някои такива да сподели .

-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
Давам веднага практически пример-за 1год. съм изминал около 18 000км. От тях около 2/3 градско.Разход-газ-9-11л/100км.Бензин-8-10/100км. При този разход съм изгорил около 1800л. газ умножено по 1.15лв.средно за литър=2070лв. За 2070лв. ще купя по-малко от 1000л.бензин. От тук нататък всеки сам може да си направи сметката.isoiso написа:На газ ще ти гори градско 9л + мин. 1л бензин. За евентуални усложнения и ремонти, както и за по-честа смяна на някои консумативи вкл. консумативи по ГИ въобще не говорим. Работата ще ти дойде танто за кукуригу. Само те навеждам на някои мисли, пък ти си реши ГИ слагат на мощни автомобили, които правят 10лв разлика на 100км.
ГИ-BRC seq.-цена 1650лв. -с монтажа. Относно косумативите-2 възд. филтъра-30лв.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 20 авг 2008, 01:13
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
А някой може ли да ми даде някакъв адрес на сервиз в Пловдив кадето може да ми сложат ГИ-Бардолини и ако някои друг има такъв да сподели впечатленията си от него.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
Дуги няма слагай и газ за Бургас че ще изтървеш сезонаmanutd_pz написа:А някой може ли да ми даде някакъв адрес на сервиз в Пловдив кадето може да ми сложат ГИ-Бардолини и ако някои друг има такъв да сподели впечатленията си от него.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 20 авг 2008, 01:13
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
Пичове някой има ли с газов инжекцион на FOBOS и ако има някой нека да сподели впечатленията си .
http://fobos-bg.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fobos-bg.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
Здрасти колега аз съм с Фобос от година и половина и съм много доволен,бих ти го препоръчал пред Бардолини.Монтираха ми го в Пловдив,човека се казва Слави Шишков работи много добре и е по-активен във форумите на Рено и Пежо.
Във FORD-а e комфорда
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 20 авг 2008, 01:13
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
Мерси колега, и аз съм се насочил към фобос и сигурно ще слагам при тях дано да имам късмет да попадна на съвестни майстори и да ми го настроят както трябва
- kotob
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 сеп 2008, 10:26
- Модел на автомобила: mustang
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
а какво ще кажете за блу тронок някои слагал ли си е ?
http://www.bluetronic.info" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bluetronic.info" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 03 юни 2008, 18:54
- Модел на автомобила: Ford eskort 1,6i 16V
- Status: Извън линия
Re: какъв газов инжекцион да си сложа
Може би не е точно това темта, но зададения въпрос съдържа подвъпроси, обхващащи - Да е добра газова, да работи безпроблено, клата да върви много, а да харчи малко и т. н. !!!
Както писах, наскорос купих Форд Ескорт 1997 г., комби, двигател ZETEC 1,6/ 16v / 90 кс
Монтирах и гзова уредбва - газов инжекцион. Имаме и друга кола - Рено 11 TSE, карбуратор, също на газ, но с обикновена, вакуумна газова Ловато.
Професията ми ме кара да разбирам от доста неща. И на двете коли нямам ниакви проблеми с уредбите, като за Форда засега остава оптимизирането за намаляване на разхода - 8,2 - 8,8 ивън града, 10 - 12 в града. За сведение Реното дава 7,5 - 8,5 извън градско и 9,5 - 10 градско. И при двете коли (двама шофьора с тежки крака) вървежа, скоростта, динамиката не е проблем. За реното намаляването на разхода значи "удушаване" - все пак без допълнителни оптимизиращи електронни елелменти уредбата е обикнвена. (засега е на около 55000 км, нищо не съм сменял).
За Форда:
Редуктор - Томасетто АТ09, тип Аляска
Инмжектори - Valtec, 4,0 мм
Процесор - STAG 200-4
Системата е с два температурни датчика, датчик за налягане. Аз си монтирах датчика за нивото на газта, като електроннто ключе ма пет диоден волтметър. След около 3000 км реших, че е време за реглаж след сработване и тези дни си направих тест кабел на газовия процесор. Днес със сина ми си поиграхме за настройка на процесора. Настройката е само в два прозореца, като преди това има възможност за автокалибриране. На редуктора има регулиране на налягането.
Смятам, че избора на газов инжекцион, ако не можеш сам да го настроиш (а да не можеш е на нормалното - самия аз най мразя почина направи си сам, но в България няма как) зависи най ного от "майсторите" които го настройват и поддържат. Имай предвид, че е хубаво след нулкиране на процесорите (откачане на акумолатора) да се прави отново настройка - целта е нисък разход. Естествено, можеш да останеш и на заводските настройки. За Фобос и Бардолини - по сложна настройка. Конкретно за СТАГ-овете - смятам, че поляците са направили много добра електроника, комплектацията е добра. За времето за експлоатиране нямах нито един отказ. Освен това цената е много прилиична - 1000 лв с бутилка на мястото на резервната гума. При монтажа не се прекъсват или модифицират никакви кабелни линии.
Ако се насочиш към такъв ГИ, и имаш възможност монтирай по качествени инжектори.
Както писах, наскорос купих Форд Ескорт 1997 г., комби, двигател ZETEC 1,6/ 16v / 90 кс
Монтирах и гзова уредбва - газов инжекцион. Имаме и друга кола - Рено 11 TSE, карбуратор, също на газ, но с обикновена, вакуумна газова Ловато.
Професията ми ме кара да разбирам от доста неща. И на двете коли нямам ниакви проблеми с уредбите, като за Форда засега остава оптимизирането за намаляване на разхода - 8,2 - 8,8 ивън града, 10 - 12 в града. За сведение Реното дава 7,5 - 8,5 извън градско и 9,5 - 10 градско. И при двете коли (двама шофьора с тежки крака) вървежа, скоростта, динамиката не е проблем. За реното намаляването на разхода значи "удушаване" - все пак без допълнителни оптимизиращи електронни елелменти уредбата е обикнвена. (засега е на около 55000 км, нищо не съм сменял).
За Форда:
Редуктор - Томасетто АТ09, тип Аляска
Инмжектори - Valtec, 4,0 мм
Процесор - STAG 200-4
Системата е с два температурни датчика, датчик за налягане. Аз си монтирах датчика за нивото на газта, като електроннто ключе ма пет диоден волтметър. След около 3000 км реших, че е време за реглаж след сработване и тези дни си направих тест кабел на газовия процесор. Днес със сина ми си поиграхме за настройка на процесора. Настройката е само в два прозореца, като преди това има възможност за автокалибриране. На редуктора има регулиране на налягането.
Смятам, че избора на газов инжекцион, ако не можеш сам да го настроиш (а да не можеш е на нормалното - самия аз най мразя почина направи си сам, но в България няма как) зависи най ного от "майсторите" които го настройват и поддържат. Имай предвид, че е хубаво след нулкиране на процесорите (откачане на акумолатора) да се прави отново настройка - целта е нисък разход. Естествено, можеш да останеш и на заводските настройки. За Фобос и Бардолини - по сложна настройка. Конкретно за СТАГ-овете - смятам, че поляците са направили много добра електроника, комплектацията е добра. За времето за експлоатиране нямах нито един отказ. Освен това цената е много прилиична - 1000 лв с бутилка на мястото на резервната гума. При монтажа не се прекъсват или модифицират никакви кабелни линии.
Ако се насочиш към такъв ГИ, и имаш възможност монтирай по качествени инжектори.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта