Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
-
- потребител
- Мнения: 183
- Регистриран: 13 фев 2008, 13:12
- Модел на автомобила: FIESTA 1.8d with klima/i tri izhoda
- Status: Извън линия
Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
Здравейте колеги,
Моята Фиеста определено работи добре с шелския Випауър и съм решил да наливам само такъв занапред
Моля ,ако някой знае за негативни страни(освен по високата цена)за помпата,дюзите или мотора,да сподели
Благодаря предварително
Моята Фиеста определено работи добре с шелския Випауър и съм решил да наливам само такъв занапред
Моля ,ако някой знае за негативни страни(освен по високата цена)за помпата,дюзите или мотора,да сподели
Благодаря предварително

- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
Незнам Брат аз одавна спрях да зареждам там защото ме излъгаха във качеството и сега карам на олио и кеф ми шапка...
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
Абе вие в Сливен май масово карате на олио?
-
- потребител
- Мнения: 183
- Регистриран: 13 фев 2008, 13:12
- Модел на автомобила: FIESTA 1.8d with klima/i tri izhoda
- Status: Извън линия
Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
В сливенския Шел съм зареждал,нафтата им е добра според мен
Наистина знам някои шелски бензиностанции с лошо качество но сливенската не е от тях
Дайте съвет,тези добавки на випауъра могат ли да се отразят по някакъв начин зле на двигателя(говорим ако собственика е доблестен човек
)

Наистина знам някои шелски бензиностанции с лошо качество но сливенската не е от тях

Дайте съвет,тези добавки на випауъра могат ли да се отразят по някакъв начин зле на двигателя(говорим ако собственика е доблестен човек


- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
Последния път когато зареждах там,бензина замръзна в помпата.От тогава не съм повтарял експеримента.Още ме боли сърцето като се сетя как изглежда една нова помпа в цифри....
Освен това лъжат в количеството.Или поне лъжеха.Освен ако някой не ми намери разумно обяснение как 20-литрова туба събира 22 литра...
Освен това лъжат в количеството.Или поне лъжеха.Освен ако някой не ми намери разумно обяснение как 20-литрова туба събира 22 литра...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
Мат`ряла се свива от студа.S_C написа:.....................
Освен ако някой не ми намери разумно обяснение как 20-литрова туба събира 22 литра...


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 183
- Регистриран: 13 фев 2008, 13:12
- Модел на автомобила: FIESTA 1.8d with klima/i tri izhoda
- Status: Извън линия
Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
Еееееее бацка,с 10% да се свие не може,може с 0.5~1.5% 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
На теория има по-малко сяра и влошени мазилни качества. Това се отразява само на по-старите механични помпи, без да се броят редовите (те са яки). Твоята е от чувствителните
. Ако някак можеше да се сравнят две помпи рри еднакви условия, след 50 - 100000 км би се забелязала малка разлика.
На практика това се компенсира с добавки - или зелената на редекс, или кастролската за подобрено горене и защита на горивната апаратура. Може да слагаш по-малко от препоръчаното, ако целта ти е само да намалиш износването.
С две думи - все е същото.

На практика това се компенсира с добавки - или зелената на редекс, или кастролската за подобрено горене и защита на горивната апаратура. Може да слагаш по-малко от препоръчаното, ако целта ти е само да намалиш износването.
С две думи - все е същото.
-
- потребител
- Мнения: 183
- Регистриран: 13 фев 2008, 13:12
- Модел на автомобила: FIESTA 1.8d with klima/i tri izhoda
- Status: Извън линия
Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
Благодаря за съвета




- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power
Аз пък бях хипер доволен от горивата на Шел и по-специално нафтата. Поне от тези горива на нашата бензиностанция тук. Иначе на други Шелове и аз съм си патил. Няма нищо лошо в това да се кара само с хубаво гориво. Само, че ако решиш да минем на обикновена нафта после ще ти се струва, че не върви и че е шумна. С хубавите неща лесно се свиква.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта