Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
raoccars
потребител
потребител
Мнения: 183
Регистриран: 13 фев 2008, 13:12
Модел на автомобила: FIESTA 1.8d with klima/i tri izhoda
Status: Извън линия

Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от raoccars » 24 ное 2008, 16:08

Здравейте колеги,
Моята Фиеста определено работи добре с шелския Випауър и съм решил да наливам само такъв занапред
Моля ,ако някой знае за негативни страни(освен по високата цена)за помпата,дюзите или мотора,да сподели
Благодаря предварително :)

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от schrack » 26 ное 2008, 16:53

Незнам Брат аз одавна спрях да зареждам там защото ме излъгаха във качеството и сега карам на олио и кеф ми шапка...

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от isoiso » 26 ное 2008, 21:38

Абе вие в Сливен май масово карате на олио?

raoccars
потребител
потребител
Мнения: 183
Регистриран: 13 фев 2008, 13:12
Модел на автомобила: FIESTA 1.8d with klima/i tri izhoda
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от raoccars » 27 ное 2008, 08:32

В сливенския Шел съм зареждал,нафтата им е добра според мен
Наистина знам някои шелски бензиностанции с лошо качество но сливенската не е от тях :wink:
Дайте съвет,тези добавки на випауъра могат ли да се отразят по някакъв начин зле на двигателя(говорим ако собственика е доблестен човек :D )
*00110*

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от S_C » 27 ное 2008, 10:38

Последния път когато зареждах там,бензина замръзна в помпата.От тогава не съм повтарял експеримента.Още ме боли сърцето като се сетя как изглежда една нова помпа в цифри....
Освен това лъжат в количеството.Или поне лъжеха.Освен ако някой не ми намери разумно обяснение как 20-литрова туба събира 22 литра...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от madboy » 27 ное 2008, 11:37

S_C написа:.....................
Освен ако някой не ми намери разумно обяснение как 20-литрова туба събира 22 литра...
Мат`ряла се свива от студа. :idea:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

raoccars
потребител
потребител
Мнения: 183
Регистриран: 13 фев 2008, 13:12
Модел на автомобила: FIESTA 1.8d with klima/i tri izhoda
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от raoccars » 27 ное 2008, 13:50

Еееееее бацка,с 10% да се свие не може,може с 0.5~1.5% :shock:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от diesel1.6 » 04 дек 2008, 14:14

На теория има по-малко сяра и влошени мазилни качества. Това се отразява само на по-старите механични помпи, без да се броят редовите (те са яки). Твоята е от чувствителните :). Ако някак можеше да се сравнят две помпи рри еднакви условия, след 50 - 100000 км би се забелязала малка разлика.
На практика това се компенсира с добавки - или зелената на редекс, или кастролската за подобрено горене и защита на горивната апаратура. Може да слагаш по-малко от препоръчаното, ако целта ти е само да намалиш износването.

С две думи - все е същото.

raoccars
потребител
потребител
Мнения: 183
Регистриран: 13 фев 2008, 13:12
Модел на автомобила: FIESTA 1.8d with klima/i tri izhoda
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от raoccars » 05 дек 2008, 08:45

Благодаря за съвета
:D _friends_ *00110*

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Мнение от Svetlix » 13 дек 2008, 12:42

Аз пък бях хипер доволен от горивата на Шел и по-специално нафтата. Поне от тези горива на нашата бензиностанция тук. Иначе на други Шелове и аз съм си патил. Няма нищо лошо в това да се кара само с хубаво гориво. Само, че ако решиш да минем на обикновена нафта после ще ти се струва, че не върви и че е шумна. С хубавите неща лесно се свиква.
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта