настройка на пласмасови врътки

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
suxopole
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 дек 2008, 15:46
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

настройка на пласмасови врътки

Мнение от suxopole » 27 дек 2008, 16:10

здравейте и предварително се извинявам за глупавия си въпрос,а той е: успявам ли да намаля разхода гас на колата като затварям врътката която сам отбелязал на снимката? или само я правя да невърви пак разхода си е сащия?
ссссссссс.jpg

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Re: настройка на пласмасови врътки

Мнение от forzi » 27 дек 2008, 23:08

Зависи какво е изходното положение от което почваш да я връткаш. От тази врътка газаджиите настройват газовата на оптимално съотношение газ- въздух при 3200 об/мин. Ако я затегнеш от това положение, оптималното съотношение ще ти стане при 2500 об/мин примерно... Под тези обороти караш на богата смес, над тези на бедна. Зависи при какви обороти караш приоритетно колата си.

daniench
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 03 май 2008, 15:12
Модел на автомобила: ford sierra,fiat tipo
Status: Извън линия

Re: настройка на пласмасови врътки

Мнение от daniench » 28 дек 2008, 21:57

качваш се на колата ,и почваш с по 1/4 да завиваш и да пробваш.
по някое време ще се удуши колата ,тогава връщаш на предходното стабилно състояние и там ти е настройката на тройника.
ами дано съм помогнал

suxopole
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 дек 2008, 15:46
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: настройка на пласмасови врътки

Мнение от suxopole » 29 дек 2008, 19:58

Благодаря за отговорите! а от каде се намаля разхода на гас.от тази пласмасовата врътка на маркича или от изпарителя ?

daniench
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 03 май 2008, 15:12
Модел на автомобила: ford sierra,fiat tipo
Status: Извън линия

Re: настройка на пласмасови врътки

Мнение от daniench » 31 дек 2008, 16:22

ами те са свързани тези врътки,ама от тройника се намаля разхода ,а от изпарителя се регулира празния ход,това е най образно казано

suxopole
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 дек 2008, 15:46
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: настройка на пласмасови врътки

Мнение от suxopole » 31 дек 2008, 18:58

много благодаря за отговора! весело посрещане на нова година на всички!

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: настройка на пласмасови врътки

Мнение от addition » 06 яну 2009, 13:34

forzi написа:Зависи какво е изходното положение от което почваш да я връткаш. От тази врътка газаджиите настройват газовата на оптимално съотношение газ- въздух при 3200 об/мин. Ако я затегнеш от това положение, оптималното съотношение ще ти стане при 2500 об/мин примерно... Под тези обороти караш на богата смес, над тези на бедна. Зависи при какви обороти караш приоритетно колата си.

Добре, на мен като ми е настроена врътката при 3000 об/мин, а аз карам от 2000 до 2500, много рядко стигам 3000, значи ли това, че гарам с богата смес и ми харчи повече?

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: настройка на пласмасови врътки

Мнение от schrack » 08 яну 2009, 10:39

addition написа:
forzi написа:Зависи какво е изходното положение от което почваш да я връткаш. От тази врътка газаджиите настройват газовата на оптимално съотношение газ- въздух при 3200 об/мин. Ако я затегнеш от това положение, оптималното съотношение ще ти стане при 2500 об/мин примерно... Под тези обороти караш на богата смес, над тези на бедна. Зависи при какви обороти караш приоритетно колата си.

Добре, на мен като ми е настроена врътката при 3000 об/мин, а аз карам от 2000 до 2500, много рядко стигам 3000, значи ли това, че гарам с богата смес и ми харчи повече?

По принцип да.............. но под думата повече не разбирай литри това са грамове

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: настройка на пласмасови врътки

Мнение от madboy » 06 фев 2009, 15:44

Ако искаш да върви добре колата, а не просто да се движи някак си на газ- така се настройва най-добре.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта