Помощ МОЛЯ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Помощ МОЛЯ

Мнение от styncho » 23 дек 2005, 23:00

Привет на всички фенове на форд.От известно време и аз съм в тази група и за съжаление ме сполетя нерешим засега проблем.
От април карам на газ.В началото всичко беше много добре-разход 11/100 в града и 8/100 навън но..,един "прекрасен" ден се наложи да се отвори изпарителя заради едно клапанче,и след това колата започна да гори 15/100 в града (лятото а и зимата).Смених мембраните на изпарителя/LOVATO-електрически/,почистих газовия стоп-клапан от графит и други утайки,смених кабелите на свещите и свещите,остана само въздушния филтър който е на 2-3000км и разхода не се промени.МОЛЯ дайте ми съвет какво да направя още , защото направо не издържам вече.Необходимо ли е да се прекъсва някаква ел.верига или нещо подобно когато се кара на газ?
Благодаря предварително на всички отзовали се.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 дек 2005, 23:54

По-скоро виж дали не е хвръкнала някоя пружинка на това клапанче!

styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Мнение от styncho » 24 дек 2005, 10:03

Това е ел.клапан на самия изпарител - сега си работи нормално.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 03 яну 2006, 14:19

Можеш ли да ми кажеш колко ти струва ремонта на изпарителя и къде си го направил? Защото имам усещанета, че и аз трябав да направя едно подобно ремонтче на моя изпарител, който не е Ловато, но пак е електрически.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 яну 2006, 14:47

Според мен проблема не е електрически...по-скоро скапана газ+избягали настройки. Имаш ли симулатор ламбда сонда или контрол? Имаш ли нещо пипано или допълнително по пътя на въздуха до инжекциона?

styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Мнение от styncho » 03 яну 2006, 20:57

Ремонта си го направих аз-това е 3-тия изпарител на който сменям мембраните и засега не е имало проблем.По празниците пътувах и разхода беше 7.5-8.3 извънградско.Сега карам само в града и ще видя как е разхода.Няма нищо допълнително към газовото,но вече си мисля че проблема е в бутилката-не се изчерпва напълно газта.Възможно ли е това?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 яну 2006, 21:38

Естествено! Стандартно използваем е около 80% от обема. След това вече няма налягане, няма и горивен елемент.....

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 17 яну 2006, 12:43

styncho написа:...но вече си мисля че проблема е в бутилката-не се изчерпва напълно газта.Възможно ли е това?
ако не се изчерпва всичката газ ще събере по-малко при следващото зареждане и като сметнш разхода пак ще ти е нормален.не е това значи:)
кажи сега оправи ли ти се разхода прио градско
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта