Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 мар 2009, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 1998г-100к.с
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Моля ви да ми кажете,имам фокус 98г.1.6 100 к.с. Имам и една стара газова уредба и искам да я сложа на него.Каква опастност носи тя за колата ми,какво може да стане като не газов инжекцион.Посаветваите ме дали да я сложа или да си карам на бензин,за6тото нямам пари за ГИ.Благодаря ви предварително.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 13 фев 2009, 11:40
- Модел на автомобила: Focus 1.8 Benzin 1998 Kombi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Здравейте,
От дискусията по-горе не разбрах как стой въпроса за двигателите, които са 1998. Значи ли, че тяхните клапани са по-подходящи за газ или не, ако приемем, че все пак има проблем с газта.
От дискусията по-горе не разбрах как стой въпроса за двигателите, които са 1998. Значи ли, че тяхните клапани са по-подходящи за газ или не, ако приемем, че все пак има проблем с газта.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Промяна в клапаните има при двигателите Zetec E (1,8 и 2,0). Фокусите с двигател 1,6 са масово Zetec SE (100/101 коня) и много малко от първите са с двигател Zetec E 1,6 90 коня. Основание за притеснение документирано (различни клапани и глава) има само при Zetec E. За Zetec SE 1,4 и 1,6 можете да потърсите мнения на собственици из нета.
Zetec E и SE въпреки общото име са тотално различни двигатели.
В pdf-а, който дадох,за 1,6 пишат че може да настъпи увреждане на клапаните при постоянна употреба на магистрала (?), да се предупреди писмено клиента и да се проверяват хлабините на клапаните на 25000 мили.
Zetec E и SE въпреки общото име са тотално различни двигатели.
В pdf-а, който дадох,за 1,6 пишат че може да настъпи увреждане на клапаните при постоянна употреба на магистрала (?), да се предупреди писмено клиента и да се проверяват хлабините на клапаните на 25000 мили.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Колега слагай газ но или ГИ или със стъпков мотор и комп.Колегата по-горе е прав.Ти щом си с Зетек 1.8 и 98г. си като моя двг.Трябва да намериш подходящо място за кихалките тъй като ти нямаш резонаторна кутия като при мондеото.Не лошо да сложиш и смазваща система Флаш лубе/виж в нета за нея/,тъй като наще двигатели са направени на предела с цел икономия на фирмата.Внимавай от прегряване на мотора!Относно гзта
бях пратил запитване до Макларан в Англия хората ми отговориха че при градско няма проблем, на магистрала на бензин и други пътища не повече от 2000-2500 оборота на мотора с цел мотора да не се товари топлинно.
Ако спазваш това няма проблем ако си бегач ремонт на мотора.
бях пратил запитване до Макларан в Англия хората ми отговориха че при градско няма проблем, на магистрала на бензин и други пътища не повече от 2000-2500 оборота на мотора с цел мотора да не се товари топлинно.
Ако спазваш това няма проблем ако си бегач ремонт на мотора.
Последна промяна от g.taskov на 24 мар 2009, 14:43, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 13 фев 2009, 11:40
- Модел на автомобила: Focus 1.8 Benzin 1998 Kombi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Към Debug,
Извинявам се, но къде мога да намеря този PDF, за който става въпрос?
Опа открих го !!!!
Благодаря за съветите и информацията.
Извинявам се, но къде мога да намеря този PDF, за който става въпрос?
Опа открих го !!!!
Благодаря за съветите и информацията.
-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Здравейте, вчера си сложих Газов Инжекцион "ФОБОС" на моята кола Ford Fiesta 1.25 от 1997г. Но от там ми казаха, че ако не си сложа система за омазняване Flashlube най-много до 10000-15000 км ще ми се наложи да сменям клапани. НО забелязах в нета, че те са и дистрибутори на тази система в БГ и малко ми се струва, че просто си търсят клиенти катопослъгват малко. Имам доста познати които на газ са минавали и по 200000 км без да имат съществени проблеми с клапаните. Моля дайте съвет задължително ли е да си поставям такава система или моята е още със старите клапани преди 97-98 които могат да карат на газ ?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
По-добре е да си сложиш Флашлюбе,защото повдигачите на клапаните на този двигател не са хидравлични и няма кой да компенсира износването на леглата.Липсата на хидравлични повдигачи и олекотяването на клапаните са основните проблеми при по-новите двигатели на почти всички автомобилни производители.Според производителя на Флашлубе,тази течност намалява износването на клапана и леглото и хлабината не се нуждае от регулиране по-дълго време,а както знаем липсата на хлабина води до не добро затваряне на клапана,прегряването му и в крайна сметка прогаряне.
-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Добре а ако не сложа за колко горе-доло изгарят едни нови клапани, защото ако е като на фокус 80000 км това значи при мен на 5 години не е чак такава болка ама ако е на 10000 както ми казаха си е голям проблем.
Между другото един колега със същия двигател ми каза че има 24000 км без да има проблеми с клапани като си кара на газ.
Между другото един колега със същия двигател ми каза че има 24000 км без да има проблеми с клапани като си кара на газ.
- izrotbg
- потребител
- Мнения: 284
- Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Абе колеги и вие сте едни от мухата слон направи даите му 1 просто отговор на човека.
1-во Естествено че има има пръзка се пак 1-то бута другото дет се вика.
2-ро от газ/метан(като мене) клапани не тракат тракат ти защото си се стиснал за масло и си сложил някав боклук. Смени си маслото с някво хубаво и няма да се чула.
3-то какво имаш предвит под тракане? Колата ти работи като дизел (бляк)? Защото бутала не тракат на празен ход или на скорост а при превключване от скорост на скорост(освен ако не ти липсва цяло парче от някое бутало).
Но като цяло разликата между бензин/дизел и газ/метан са 4е 2-рите изяждат гумените 4асти по колата по-бързо и колата ти има нужда от наистина хубаво масло в двигателя зада работи като на 1-вия вид горива. Това е най-важното и се отнася само за човека пускал темата моля другите да пренебрегнат поста ми защото много мразя да споря с всезнайковци.
1-во Естествено че има има пръзка се пак 1-то бута другото дет се вика.
2-ро от газ/метан(като мене) клапани не тракат тракат ти защото си се стиснал за масло и си сложил някав боклук. Смени си маслото с някво хубаво и няма да се чула.
3-то какво имаш предвит под тракане? Колата ти работи като дизел (бляк)? Защото бутала не тракат на празен ход или на скорост а при превключване от скорост на скорост(освен ако не ти липсва цяло парче от някое бутало).
Но като цяло разликата между бензин/дизел и газ/метан са 4е 2-рите изяждат гумените 4асти по колата по-бързо и колата ти има нужда от наистина хубаво масло в двигателя зада работи като на 1-вия вид горива. Това е най-важното и се отнася само за човека пускал темата моля другите да пренебрегнат поста ми защото много мразя да споря с всезнайковци.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Колега много хубаво че си компетентен и никой не иска да спори с теб, тук сме да си помагаме не да спориме,
но не пренебрегвай мненията на другите.Тези които пускат постовете предполагам че могат да си вадят изводи от написаното за дадената тема.Трябва да сме толерантни един към друг макар някой от нас и да греши.
но не пренебрегвай мненията на другите.Тези които пускат постовете предполагам че могат да си вадят изводи от написаното за дадената тема.Трябва да сме толерантни един към друг макар някой от нас и да греши.
- izrotbg
- потребител
- Мнения: 284
- Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Колега просто обичам нещата да са прости, въпрос отговор, а колегите които пускат постове навлизат толкова много в подробности (повечето вярни да) но за мен това е безмислено малко просто и затова сам го написал това, не че аз сам най компетентен или пък другите не са прави просто е хубаво нещата да са прости зада са по разбираеми за повечр хора



-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 дек 2007, 09:02
- Модел на автомобила: transit
- Местоположение: sf
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
проблемите с клапаните на газ могат да са няколко като се дължат на това че температурата на изгаряне е по-висока от една страна а от друга поради по високото октаново число на газта изгарянето става по-бавно т.е. изпускателните клапани топлинно се натоварват чувствително повече отколкото на бензин - а като краен резултат (това е условно, не точни стойности) клапаните се загряват с около 100 градуса повече отколкото на бензин
в някои съвременни двигатели материалите са подбрани на ръба на възможностите им и не издържат на топлинното претоварване
в някои стари двигатели (като моя) клапаните уплътняват направо в чугуна, допълнителни легла няма - изпускателните клапани след около 40000 са потънали в главата с 3-4 мм та сега си приготвям нова глава
според мен ако карате 5-6-7 хиляди годишно няма особен смисъл от газ
ако карате 30-40 хил. годишно с икономията от карането на газ (например 80000 по 8/100 са около 5000 лв икономия) може да си ремонтирате колите или да ги сменяте целите (с втора употреба естествено)
а като правило клапаните се нагряват най-много на "пълна газ" т.е. по мощните двигатели са по облагодетелствани тъй като по рядко се карат продължително при максимално или близо до максимално натоварване
също така бедната смес гори по "топло" така че ГИ или ламбда контрол са предимство
никога не съм ползвал ТАП но логично е и той да помага като компенсира по-бавното горене с по голямо предварение
написаното по-горе е това което аз знам не твърдя че казвам някаква велика истина а по-скоро споделям скромен опит
а за фиестата не се сещам кой е този двигател (16V) ако е с регулиращи се клапани ги регулираш на всяка смяна на масло и проблеми няма не съм виждал и чувал да се износват чак толкова бързо
в някои съвременни двигатели материалите са подбрани на ръба на възможностите им и не издържат на топлинното претоварване
в някои стари двигатели (като моя) клапаните уплътняват направо в чугуна, допълнителни легла няма - изпускателните клапани след около 40000 са потънали в главата с 3-4 мм та сега си приготвям нова глава
според мен ако карате 5-6-7 хиляди годишно няма особен смисъл от газ
ако карате 30-40 хил. годишно с икономията от карането на газ (например 80000 по 8/100 са около 5000 лв икономия) може да си ремонтирате колите или да ги сменяте целите (с втора употреба естествено)
а като правило клапаните се нагряват най-много на "пълна газ" т.е. по мощните двигатели са по облагодетелствани тъй като по рядко се карат продължително при максимално или близо до максимално натоварване
също така бедната смес гори по "топло" така че ГИ или ламбда контрол са предимство
никога не съм ползвал ТАП но логично е и той да помага като компенсира по-бавното горене с по голямо предварение
написаното по-горе е това което аз знам не твърдя че казвам някаква велика истина а по-скоро споделям скромен опит
а за фиестата не се сещам кой е този двигател (16V) ако е с регулиращи се клапани ги регулираш на всяка смяна на масло и проблеми няма не съм виждал и чувал да се износват чак толкова бързо
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 19 фев 2010, 15:07
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Здравейте Всички !
Относно дискусията за Flashlube бихме желали като офицялен вносител да внесем някой разяснения свързани с работата и необходимостта от този продукт. Тъй като не бихме желали информацията по-долу да изглежда като реклама, постарали сме се да дадем кратка и изчерпателна техническа информация късаеща най-често коментираните въпроси.Още по-подробна информация можете да намерите на нашия български сайт. Надяваме се че информацията ще Ви бъде полезна !
1. Какво представлява лубриканта Flashlube ?
“Flashlube valve saver fluid” е концентриран олово-заместващ лубрикант, разработен с цел предпазване и намаляване износването на клапаните и техните легла.
2. При кои автомобили има необходимост от предпазване на клапаните ?
Първо е важно да кажем че не при всеки автомобил има необходимост от използването на лубрикант за предпазване на клапани когато колата е на газ или метан. За целта има списък с автомобили, който можете да намерите в интернет или да изтеглите от нашия сайт.
Пример за проблемни двигатели и модели са:
Ford Focus 1800 cc 1998 >
Focus 2000 cc Duratec AODA 2005 >
Focus 1600 cc FYDA/B/C/D 1998-2001
Fiesta 1300 cc A9JA 8V 11-2002>
Mondeo 1800 cc 1998 >
Ka 1250 cc
Explorer 4000 cc 12v 1993-1998
Windstar 3000 cc 12v 1995
Като цяло от предпазване на клапаните се нуждаят най-вече автомобилите на газ и метан произведени след 2004г. с 4 или повече клапана на цилиндър. Основната причина е, че клапаните на тези автомобили са изработени от по меки сплави с цел облекчаване работата на двигателя както и оптимизирането на разходите за материали и производство.
3. Защо има проблеми с клапаните при някои автомобили когато те са на Газ или Метан ?
Газта и метана имат по висока температура на горене и никакви смазочни качества спрямо бензина. Проблемите основно се проявяват като изгаряне на изпусквателните клапани, или вкопаване на леглата на клапаните и в редки случаи и двете! Също така при работата на двирателя на газ или метан, се образува много по голямо количество конденз/водни пари, което причинява корозия на клапаните техните легла и цилиндъра кагато двигателя не работи.
4. Как и защо действа?
Лубриканта навлиза чрез всмукателния колектор, като създава защитен слой, смазва и охлажда както всмукателните, така и изпусквателните клапани. Важно е да се подчертае че лубриканта не изгаря в горивната камера, благодарение на което предпазва изпусквателните клапани и техните легла, именно при които се появяват повечето проблеми на газ и метан. Когато е дозиран правилно, лубриканта не влияе на работата на катализатора и ламбда сондата.
Други две допълнителни преимущества на системата е че се смазва и горната част на цилиндъра (където по принцип смазването е минимално) както и че не се позволява натрупването на нагар, което на свой предпазват бензиновите инжектори.
5. Как лубрикантът Flashlube стига до клапаните когато колата се задвижва на Газ или Метан ?
В кошът на двигателя се монтира специален за целта резервоар с лубрикант който се свързва посредством маркуч с всмукателния колектор. Точката на включване е непосредствено след дрьоселовата клапа.
Има два вида системи за впръскване на лубриканта (или така наречените омаслители). Едната е вакумна а другата електронна.
Вакумната работи посредством вакуумен сигнал от двигателя, като количеството течност се настройва предварително (ръчно на стационарни обороти) чрез винт за настройка.
Електронната система е почти двойно по скъпа, но и много по прецизна. Тя разполага с помпа и ECU за електронно дозиране на лубриканта, както и индикатор за табло показващ нивото на лубриканта в резервоара. Системата се настройва от ECU-то спрямо кубатурата на двигателя.
Разходната норма е: 1мл лубрикант на 1л гориво или грубо казано1л. лубрикант за около 8 000-10 000км. в зависимост от обема на двигателя и пробега.
Лубрикантът може да бъде закупен в бензиностанции, всички реномирани газ сервизи, както и онлайн
Като финал, искаме да обърнем внимание че според статистиката в Европа са монтирани над 3,8 млн. такива системи. В Германия повечето застрахователни компании , които покриват и дефектите на двигателя ”Motorschaden”, задължават собствениците на автомобили с газови и метан уредби, задължително да имат и система за предпазване на клапаните .
Относно дискусията за Flashlube бихме желали като офицялен вносител да внесем някой разяснения свързани с работата и необходимостта от този продукт. Тъй като не бихме желали информацията по-долу да изглежда като реклама, постарали сме се да дадем кратка и изчерпателна техническа информация късаеща най-често коментираните въпроси.Още по-подробна информация можете да намерите на нашия български сайт. Надяваме се че информацията ще Ви бъде полезна !
1. Какво представлява лубриканта Flashlube ?
“Flashlube valve saver fluid” е концентриран олово-заместващ лубрикант, разработен с цел предпазване и намаляване износването на клапаните и техните легла.
2. При кои автомобили има необходимост от предпазване на клапаните ?
Първо е важно да кажем че не при всеки автомобил има необходимост от използването на лубрикант за предпазване на клапани когато колата е на газ или метан. За целта има списък с автомобили, който можете да намерите в интернет или да изтеглите от нашия сайт.
Пример за проблемни двигатели и модели са:
Ford Focus 1800 cc 1998 >
Focus 2000 cc Duratec AODA 2005 >
Focus 1600 cc FYDA/B/C/D 1998-2001
Fiesta 1300 cc A9JA 8V 11-2002>
Mondeo 1800 cc 1998 >
Ka 1250 cc
Explorer 4000 cc 12v 1993-1998
Windstar 3000 cc 12v 1995
Като цяло от предпазване на клапаните се нуждаят най-вече автомобилите на газ и метан произведени след 2004г. с 4 или повече клапана на цилиндър. Основната причина е, че клапаните на тези автомобили са изработени от по меки сплави с цел облекчаване работата на двигателя както и оптимизирането на разходите за материали и производство.
3. Защо има проблеми с клапаните при някои автомобили когато те са на Газ или Метан ?
Газта и метана имат по висока температура на горене и никакви смазочни качества спрямо бензина. Проблемите основно се проявяват като изгаряне на изпусквателните клапани, или вкопаване на леглата на клапаните и в редки случаи и двете! Също така при работата на двирателя на газ или метан, се образува много по голямо количество конденз/водни пари, което причинява корозия на клапаните техните легла и цилиндъра кагато двигателя не работи.
4. Как и защо действа?
Лубриканта навлиза чрез всмукателния колектор, като създава защитен слой, смазва и охлажда както всмукателните, така и изпусквателните клапани. Важно е да се подчертае че лубриканта не изгаря в горивната камера, благодарение на което предпазва изпусквателните клапани и техните легла, именно при които се появяват повечето проблеми на газ и метан. Когато е дозиран правилно, лубриканта не влияе на работата на катализатора и ламбда сондата.
Други две допълнителни преимущества на системата е че се смазва и горната част на цилиндъра (където по принцип смазването е минимално) както и че не се позволява натрупването на нагар, което на свой предпазват бензиновите инжектори.
5. Как лубрикантът Flashlube стига до клапаните когато колата се задвижва на Газ или Метан ?
В кошът на двигателя се монтира специален за целта резервоар с лубрикант който се свързва посредством маркуч с всмукателния колектор. Точката на включване е непосредствено след дрьоселовата клапа.
Има два вида системи за впръскване на лубриканта (или така наречените омаслители). Едната е вакумна а другата електронна.
Вакумната работи посредством вакуумен сигнал от двигателя, като количеството течност се настройва предварително (ръчно на стационарни обороти) чрез винт за настройка.
Електронната система е почти двойно по скъпа, но и много по прецизна. Тя разполага с помпа и ECU за електронно дозиране на лубриканта, както и индикатор за табло показващ нивото на лубриканта в резервоара. Системата се настройва от ECU-то спрямо кубатурата на двигателя.
Разходната норма е: 1мл лубрикант на 1л гориво или грубо казано1л. лубрикант за около 8 000-10 000км. в зависимост от обема на двигателя и пробега.
Лубрикантът може да бъде закупен в бензиностанции, всички реномирани газ сервизи, както и онлайн
Като финал, искаме да обърнем внимание че според статистиката в Европа са монтирани над 3,8 млн. такива системи. В Германия повечето застрахователни компании , които покриват и дефектите на двигателя ”Motorschaden”, задължават собствениците на автомобили с газови и метан уредби, задължително да имат и система за предпазване на клапаните .
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Много мистична тема, 1001 легенди от близко и далече.
Не разбрах какво представлява смазката, която предлагате? Органична или неорганична? Изглежда невероятно как ще оцелее при температури, наближаващи 1000 градуса и химически-активна среда (висока температура + налягане + реагиращи въглеводороди с въздух).
Бензиновите пари и пропан-бутан смесени с въздух нямат никакви смазочни свойства. Единствената разлика, доста несигурна, в полза на бензина е наличието на сажди в изгорелите газове на някои неизправни или стари двигатели. Естествено става дума за работа на "смукач" за кратко време, или при много древни мотори и при нормална... но това е в миналото, вече сажди от бензина не стават и са вредни, отровни и т.н.
Действителен проблем на газ е работата с лошо настроена уредба. Например нагласена за "икономия" работи на обеднена смес и промяна на няколко параметъра на горенето. На кратко - има излишен кислород в горивната камера, който води до вкопаване на клапаните в леглата и загряване на цялата горивна камера (бутала, цилиндър, глава, клапани) загряване на стеблата.
Мисля, че основната полза от тази ситема е внасянето на нискооктанова добавка в гориво-възд смес. Това подобрява запалването в режимите на работа с педал до ламарината заради "навито" болче за намаляване на газта и съответно преобеднена смес.
Така, не точно по рекламираният начин, се помага на онези 10-20 или друг процент с лошо сложените газови уредби. Защо не се казва истинския принцип на действие е въпрос от търговско и патентно естетство. Лъже се колкото законът може да изтърпи.
Разбира се, че ако се каже горното веднага клиентите ще се замислят дали да не вземат да си регулират газовото и да си решат проблемите. Дори и да е в пъти по-скъпо, ще си направят сметката, че така или иначе са платили или плащат за правилно функционираща газова и ако се настрои, ще си върнат парите от подобрен разход и по-приятна работа на двигателя. В стратегически план това ще спре продажбите на дурамазило.
Спред уикипедия в Германия има около 42 милиона леки автомобили през 2000 г., по 21 на острова, Франция, Италия и Русия, и още над 40 милиона в останалата част на континента.
- никой не плаща толкова скъпа застраховка на стара кола на газ.
Относно водата в газта - вода в газта няма, или има колкото и в бензина. Пропан бутан и бензин не разтварят вода, а метанът под налягане кара водните пари, ако има такива, да кондензират. Това става в метаностанцията, ако въобще има някоя хвърчаща молекула вода.
Метанът ниско налягане вероятно съдържа водни пари. Докато няма кислород или други активни съединения, няма какво да реагира с тръбите на газовото. А от смесителя натам - т.е. в двигателя - водните пари и кислородът са хиляди пъти повече,поради простата причина, че са част от въздуха. В горивната камера, при температури между 200 и над 1000 не знам каква вода ще има...
Да видим какво е дура мазилото. Дано ни отговори колегата. Тази машинария работи както при вартбург и трабантчетата. Няма да се учудя, ако това е същата фирма със системата за мазане на газовите вартбурзи/трабанти. Предупреждавам, че ще купя такова масло и ще разберем какво е - лъжите не помагат, само ще стане по-голяма излагация после. За справка - продавачите на МПГ хапчета.
Не разбрах какво представлява смазката, която предлагате? Органична или неорганична? Изглежда невероятно как ще оцелее при температури, наближаващи 1000 градуса и химически-активна среда (висока температура + налягане + реагиращи въглеводороди с въздух).
Бензиновите пари и пропан-бутан смесени с въздух нямат никакви смазочни свойства. Единствената разлика, доста несигурна, в полза на бензина е наличието на сажди в изгорелите газове на някои неизправни или стари двигатели. Естествено става дума за работа на "смукач" за кратко време, или при много древни мотори и при нормална... но това е в миналото, вече сажди от бензина не стават и са вредни, отровни и т.н.
Действителен проблем на газ е работата с лошо настроена уредба. Например нагласена за "икономия" работи на обеднена смес и промяна на няколко параметъра на горенето. На кратко - има излишен кислород в горивната камера, който води до вкопаване на клапаните в леглата и загряване на цялата горивна камера (бутала, цилиндър, глава, клапани) загряване на стеблата.
Мисля, че основната полза от тази ситема е внасянето на нискооктанова добавка в гориво-възд смес. Това подобрява запалването в режимите на работа с педал до ламарината заради "навито" болче за намаляване на газта и съответно преобеднена смес.
Така, не точно по рекламираният начин, се помага на онези 10-20 или друг процент с лошо сложените газови уредби. Защо не се казва истинския принцип на действие е въпрос от търговско и патентно естетство. Лъже се колкото законът може да изтърпи.
Разбира се, че ако се каже горното веднага клиентите ще се замислят дали да не вземат да си регулират газовото и да си решат проблемите. Дори и да е в пъти по-скъпо, ще си направят сметката, че така или иначе са платили или плащат за правилно функционираща газова и ако се настрои, ще си върнат парите от подобрен разход и по-приятна работа на двигателя. В стратегически план това ще спре продажбите на дурамазило.
Спред уикипедия в Германия има около 42 милиона леки автомобили през 2000 г., по 21 на острова, Франция, Италия и Русия, и още над 40 милиона в останалата част на континента.
удебеленият текст по-горе е важенFlashlube. написа:Здравейте Всички !... в Европа са монтирани над 3,8 млн. такива системи. В Германия повечето застрахователни компании , които покриват и дефектите на двигателя ”Motorschaden”,

Относно водата в газта - вода в газта няма, или има колкото и в бензина. Пропан бутан и бензин не разтварят вода, а метанът под налягане кара водните пари, ако има такива, да кондензират. Това става в метаностанцията, ако въобще има някоя хвърчаща молекула вода.
Метанът ниско налягане вероятно съдържа водни пари. Докато няма кислород или други активни съединения, няма какво да реагира с тръбите на газовото. А от смесителя натам - т.е. в двигателя - водните пари и кислородът са хиляди пъти повече,поради простата причина, че са част от въздуха. В горивната камера, при температури между 200 и над 1000 не знам каква вода ще има...
Да видим какво е дура мазилото. Дано ни отговори колегата. Тази машинария работи както при вартбург и трабантчетата. Няма да се учудя, ако това е същата фирма със системата за мазане на газовите вартбурзи/трабанти. Предупреждавам, че ще купя такова масло и ще разберем какво е - лъжите не помагат, само ще стане по-голяма излагация после. За справка - продавачите на МПГ хапчета.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 19 фев 2010, 15:07
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Здравей Diesel 1.6 !
Не бихме желали да изпадаме в подроби обяснения и да обеждаваме потребител чието име е Diesel 1.6 ... Очудва ме лекотата с която бълвате безразборни факти за молекули, Вартбурзи и Трабантчета и брой автомобили в Европа... и тотално отричате нещо зад което застават производители на газови системи като : Landi Renzo, Prins, Lovato, StarGas.. и т.н..
Но както винаги, българинът е компетентен във всичко и категоричен....Или просто онези хорица на запад от тук са глупави а на нас тук в БГ всичко ни е ясно. Може би не е лошо да се запознаете и с нещата които господин "G.Taskov" е писал по горе.. Той е авио-инжинер и едва ли е "слабозапознат" с материята..
Също няма да е лошо да водим смислена дискусия със собственици на горе изброените модели които карат на газ, а не с онези които карат "турбо дизели с летни джанти" !!
Относно "мазилото" .. то е синтетично.. и може да получите безплатен флакон от 5Омл в нашия офис.. само ми е интересно как точно ще го тествате ..?
Поздрави,
Д.
Не бихме желали да изпадаме в подроби обяснения и да обеждаваме потребител чието име е Diesel 1.6 ... Очудва ме лекотата с която бълвате безразборни факти за молекули, Вартбурзи и Трабантчета и брой автомобили в Европа... и тотално отричате нещо зад което застават производители на газови системи като : Landi Renzo, Prins, Lovato, StarGas.. и т.н..
Но както винаги, българинът е компетентен във всичко и категоричен....Или просто онези хорица на запад от тук са глупави а на нас тук в БГ всичко ни е ясно. Може би не е лошо да се запознаете и с нещата които господин "G.Taskov" е писал по горе.. Той е авио-инжинер и едва ли е "слабозапознат" с материята..
Също няма да е лошо да водим смислена дискусия със собственици на горе изброените модели които карат на газ, а не с онези които карат "турбо дизели с летни джанти" !!
Относно "мазилото" .. то е синтетично.. и може да получите безплатен флакон от 5Омл в нашия офис.. само ми е интересно как точно ще го тествате ..?
Поздрави,
Д.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Флаш-колега, мисля, че една от най-сериозните ми грешки в твърденията ми е, че съм объркал името на предната чудесия. Писах дуралюб вместо флашлюб. Аз не толкова карам коли на газ или дизел, и не ползвам други подобни машинарии, а в някаква степен ги поддържам, поправям и проектирам. Е, имам и не една кола на газ, ако е важно. Нека спрем с глупостите - ти да ме предизвикваш да пиша неща в страни от темата, аз да те оборвам и т.н. Повечето ми приказки по-горе са в отговор на твърденията на флашлюб компанията.
Мога да направя частичен анализ на продукта ви, не е нещо трудно. Общо взето знаех какво да търся. Това вече отпада, защото намерих от какво е забъркана магията.
Наистина мисля, че има известна полза. Точно затова ми е интересно какво предлагате всъщност - какво е полезното според продавачите. Определено не е точно това, което си мислят клиентите ви и което се обяснява от дилърите. Ако не знаеш или не си сигурен, просто кажи, вместо да се налага да измисляш. Нормално е един продавач да не е наясно с техническата част на нещата, но не е нормално ако не каже "момент, ще попитам и ще ви разясним нещата".
Изчаквам те да кажеш ти, въпреки, че имам какво да напиша. Най-добре е от извора
Всъщност, ще направя нова тема за флашлюб, ето я http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=35960" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Мога да направя частичен анализ на продукта ви, не е нещо трудно. Общо взето знаех какво да търся. Това вече отпада, защото намерих от какво е забъркана магията.
Наистина мисля, че има известна полза. Точно затова ми е интересно какво предлагате всъщност - какво е полезното според продавачите. Определено не е точно това, което си мислят клиентите ви и което се обяснява от дилърите. Ако не знаеш или не си сигурен, просто кажи, вместо да се налага да измисляш. Нормално е един продавач да не е наясно с техническата част на нещата, но не е нормално ако не каже "момент, ще попитам и ще ви разясним нещата".
Изчаквам те да кажеш ти, въпреки, че имам какво да напиша. Най-добре е от извора

Всъщност, ще направя нова тема за флашлюб, ето я http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=35960" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 19 фев 2010, 15:07
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Здравей Diesel 1.6,
Благодаря за отговора. Мисля че сега стилът на дискусията е по културен. Една от основните съставки на Флашлуб е "калий". Първоначално лубрикантът е разработен като "олово-заместител" за бензинови двигатели и по късно намира приложение при двигателите на газ и метан, като се добавя по същия начин както се добавя дву-тактовото масло при Вартбурзите на газ >:D<: ..
Флашлуб не е единствената фирма която предлага такава система (омаcлител) или "олово-заместител". Олово-заместители се предлагат и от Shell, Castrol, Liqui Moli.. Омаслители се предлагат също от няколко производителя като холандската Prins (Valve Care), Landi Renzo, и други.. Принципът на работа е един и същ, разлики има само в точката на включване (при някои, лубриканта се включва с въздуха, при други с газта (след редуктора където налягането е ниско))
Това е накратко. Надявам се отговорът ми де е бил изчерпателен.
Поздрави,
Димитър
Благодаря за отговора. Мисля че сега стилът на дискусията е по културен. Една от основните съставки на Флашлуб е "калий". Първоначално лубрикантът е разработен като "олово-заместител" за бензинови двигатели и по късно намира приложение при двигателите на газ и метан, като се добавя по същия начин както се добавя дву-тактовото масло при Вартбурзите на газ >:D<: ..
Флашлуб не е единствената фирма която предлага такава система (омаcлител) или "олово-заместител". Олово-заместители се предлагат и от Shell, Castrol, Liqui Moli.. Омаслители се предлагат също от няколко производителя като холандската Prins (Valve Care), Landi Renzo, и други.. Принципът на работа е един и същ, разлики има само в точката на включване (при някои, лубриканта се включва с въздуха, при други с газта (след редуктора където налягането е ниско))
Това е накратко. Надявам се отговорът ми де е бил изчерпателен.
Поздрави,
Димитър
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
аз ще отговоря в темата за флашлюбе.
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Фокус 99-а 1.6 Zetec-S (хидравлични повдигачи) повече от 20к на газ...компресия 15 Бара на всички цилиндри. Душманско каране, вкл до Италия и обратно при 30 гр на въздуха с претоварена кола и скорост 150-160, НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ засега с клапаните

Газов инжекцион Stilo Gaz(Тамоnа)



Газов инжекцион Stilo Gaz(Тамоnа)
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Според тук умуваните теории хидравличните повдигачи спасяват положението и такива двигатели не са за тази тема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 216 госта