Клапа за въздуха на Газ, как?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
kmetta
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 04 мар 2010, 10:30
Модел на автомобила: форд ескорт
Status: Извън линия

Клапа за въздуха на Газ, как?

Мнение от kmetta » 09 мар 2010, 18:17

Здравейте, колата ми е форд ескорт 1100 куб/см. 85г. и е на газ! На кутията на въздушния филтър има един клапан който се оправлява от вакуум и определя дали да влиза горещ въздух от към колекторните траби или свеж отвън.Обаче моят клапан не работи(менбраната му е издънена и не може да се отваря от вакуума.Въпросът ме е как е по добре да го застопоря, както е сега само с студен въздух, само с горещ или да го застопоря на средно полужение да се смесват горещ и студен въздух.Наблюдавам и повишен разход на газ (13л/100км.) а преди ми гореше само 7.Търисх нова кутия , не можах да намеря и затова трябва сам да се справя и да я побългаря някак си.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Клапа за въздуха на Газ, как?

Мнение от Nikola Iordanov » 09 мар 2010, 21:06

kmetta написа:Здравейте, колата ми е форд ескорт 1100 куб/см. 85г. и е на газ! На кутията на въздушния филтър има един клапан който се оправлява от вакуум и определя дали да влиза горещ въздух от към колекторните траби или свеж отвън.Обаче моят клапан не работи(менбраната му е издънена и не може да се отваря от вакуума.Въпросът ме е как е по добре да го застопоря, както е сега само с студен въздух, само с горещ или да го застопоря на средно полужение да се смесват горещ и студен въздух.Наблюдавам и повишен разход на газ (13л/100км.) а преди ми гореше само 7.Търисх нова кутия , не можах да намеря и затова трябва сам да се справя и да я побългаря някак си.
Колега ако я застопориш на средно положение ще запошне да влиза павече въздух и ще ти обърка работата на двигатела , затова едното положение трябва да бъде затворено ,по добре го остави както ти е сега само на студено .Асъщо така и маркучето към клапата трябва да го затапиш да не дърпа през него въздух защото обърква работата също .Няма смисъл да сменяваш кутията ако одавна си поставял газовата може би трябва да и смениш мембраните на изпарителя, с времето те стават по твърди и вдигат разхода на газта .

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Клапа за въздуха на Газ, как?

Мнение от cockyhotty » 10 мар 2010, 19:36

Е как ще дърпа повече въздух при средно положение? По-скоро ще се промени температурата, но не и засмукваното количесво въздух от ДВГ-то. При положение студено дърпа повече въздух заради насрещната струя, ако има въздухозаборник някъде в решетката на автомобила. Повечето хора с автомобили на газ изваждат маркуча за студен въздух от филтърната кутия, защото от насрещната струя при движение на свободна скорост въздуха става твърде много и двигателя почва да прекъсва. При бенз. инжекцион това не се случва, защото електрониката си регулира сместа и има отчитане на притока въздух с дебитомер. Според мен е добре или да махнеш маркуча за студен въздух към въздухозаборника ( ако имаш такъв), или да сложиш на положение топло. С проби си установи как работи двигателя най-добре.

kmetta
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 04 мар 2010, 10:30
Модел на автомобила: форд ескорт
Status: Извън линия

Re: Клапа за въздуха на Газ, как?

Мнение от kmetta » 10 мар 2010, 20:10

няма ли някаква опасност ако влиза само горещ въздух? Чувал съм случей за гръмнали кутии на филтъра, но незнам причината..

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Клапа за въздуха на Газ, как?

Мнение от Nikola Iordanov » 10 мар 2010, 21:05

cockyhotty написа:Е как ще дърпа повече въздух при средно положение? По-скоро ще се промени температурата, но не и засмукваното количесво въздух от ДВГ-то. При положение студено дърпа повече въздух заради насрещната струя, ако има въздухозаборник някъде в решетката на автомобила. Повечето хора с автомобили на газ изваждат маркуча за студен въздух от филтърната кутия, защото от насрещната струя при движение на свободна скорост въздуха става твърде много и двигателя почва да прекъсва. При бенз. инжекцион това не се случва, защото електрониката си регулира сместа и има отчитане на притока въздух с дебитомер. Според мен е добре или да махнеш маркуча за студен въздух към въздухозаборника ( ако имаш такъв), или да сложиш на положение топло. С проби си установи как работи двигателя най-добре.
При обикновените газови уредби,майсторите залепват лекопласт на смукателната търба с цел да ограничат притока на въздух за по добра горивна смес .Аз имах Сиера която имаше също такава клапа като на колегата и маисторите при поставяне на газовата уредба изолираха вакума така че да не отваря клапата за топал въздух .И така я карах от 1995 г. до 2008 г. без никакъв проблем .Та затова написах на колегата как е най добре от собствен опит пък той дарешава какво да прави .

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Клапа за въздуха на Газ, как?

Мнение от The seven » 10 мар 2010, 22:27

Nikola Iordanov написа: При обикновените газови уредби,майсторите залепват лекопласт на смукателната търба с цел да ограничат притока на въздух за по добра горивна смес . ...
Не знам защо им викаш майстори ? Сложи ли са ти лейкопласт за да ти намалят притока за да не гасне колата когато не е на скорост а не за да е по добра сместа.

По въпроса на колегата, не пипай нищо по този клапан. Търси другаде проблема с повишеният разход. На първо място в газстанцията.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Клапа за въздуха на Газ, как?

Мнение от ieiei » 16 мар 2010, 15:09

Застопори я да влиза само студен въздух(особено ,ако не си сигурен ,че работи коректно)
и сам ,ще усетиш резултата.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта