Слагам я в Петък-помагайте! АГУ за карбуратор -София?
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Слагам я в Петък-помагайте! АГУ за карбуратор -София?
Препоръчайте ми сервиз колеги, става въпрос за ФИАТ ТИПО 1.6 - карбуратор - Уебър
(е все-още си карам и Ескорта).
В един сервиз вече ми казаха 480лв. за Ловато и гаранция- само 1 година? Сервиза се води като един от най-добрите в София, но все пак, как ви се струва офертата?

В един сервиз вече ми казаха 480лв. за Ловато и гаранция- само 1 година? Сервиза се води като един от най-добрите в София, но все пак, как ви се струва офертата?
Последна промяна от mugurdi4 на 17 мар 2010, 20:27, променено общо 1 път.
Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Re: Обикновенна АГУ за карбуратор -София?
Мерси за отговорите колеги
И все пак, мисля да сложа тук:
София Газ Комерс ООД
ул. Тракия 34
02 / 4912459, 0887305002
0888498854
Прочетох тема от недоволен клиент във форума, препоръчват ми я от (вероятно не много приятния ви) Фиат Форум България - един колега, цената им е 440лв за Ловато, навсякъде ми искат м/у 480 и 490-500 за същата уредба. Моля дайте някой коментар.
Благодаря предварително!

И все пак, мисля да сложа тук:
София Газ Комерс ООД
ул. Тракия 34
02 / 4912459, 0887305002
0888498854
Прочетох тема от недоволен клиент във форума, препоръчват ми я от (вероятно не много приятния ви) Фиат Форум България - един колега, цената им е 440лв за Ловато, навсякъде ми искат м/у 480 и 490-500 за същата уредба. Моля дайте някой коментар.
Благодаря предварително!
Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Слагам я в Петък-помагайте! АГУ за карбуратор -София?
Това че никой не е отговорил на питането ти е заради нежеланието да те подведат, а не че не искат. И на двете предишни коли газовите не са слагани в София, как да те насоча ?
Относно недолюбването на други марки или форуми , мисля че не си прав. Закачки може да е имало, но нищо повече.
Относно недолюбването на други марки или форуми , мисля че не си прав. Закачки може да е имало, но нищо повече.
Поздрави


- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Слагам я в Петък-помагайте! АГУ за карбуратор -София?
Единствената правилно и добре монтирана уредба, която съм виждал е на кола докарана от Италия. После тука усраха каквото пипнаха. Как да ти каже човек къде да си я монтираш тук .....

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Re: Слагам я в Петък-помагайте! АГУ за карбуратор -София?
Днес отивам да я монтират в Газ Комерс, ще пиша впечатления след монтажа.
Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Re: Слагам я в Петък-помагайте! АГУ за карбуратор -София?
Така, монтираха уредбата....
( + ) Цялата уредба е Ловато ( поисках да ми покажат в пакет какво ще се слага + документи за произход и прочее, е - показаха ми и явно си е Ловато. Бутилката е турска- били по-леки и по-здрави от българските, сондата е италианска със ел.клапан на бутилката, който при инцидент и т.н. да изключва (дано не се налага). Изведоха ми маркуч, който при свръх-налягане да отвежда газовете от бутилката извън купето. Пълначката ми я сложиха на бронята - по мое желание ( за да не ръждяса калника). Има си бушон за системата, което не съм виждал на други коли, които съм карал (може и да не съм гледал).
( - ) - Минуси:
1.-Имаше стружки по колектора, което ме навежда на мисълта, че е дупчен без да бъде свален
- проблем ли е и зависи ли как е дупчен?
2.- Първоначалният реглаж беше направен на слух + тест драйф от моя страна (вървеше си нормално, палеше от раз), казаха ми, че вторият реглаж, след улягането на мембраните (след прибл. 500км.) е по- важен и е на стенд. След като колата беше покарана 10-20км. оборотите при загрял двигател са по-скоро критично ниски, а иначе в движение на скорост няма проблеми. Това вследствие на "улягането" на мембраните ли е, утре ще я закарам да я качат на стенда.
3. - Гаранцията на уредбата е 12 месеца, а тъй като сме в ЕС, не трябва ли да е 24месеца?
Общо взето монтажника беше печен - обясни ми всичко и определено изслушваше въпросите от моя страна, за разлика от типичните "майстори" и ми отговаряше адекватно. Пропуснах да го попитам дали са сложили газов филтър, той задължителен ли е и да настоявам ли да ми сложат?
Това е засега, ще съм ви благодарен да драснете по 1 отговор относно запитванията, за да знам утре като отида - как стоят нещата.
( + ) Цялата уредба е Ловато ( поисках да ми покажат в пакет какво ще се слага + документи за произход и прочее, е - показаха ми и явно си е Ловато. Бутилката е турска- били по-леки и по-здрави от българските, сондата е италианска със ел.клапан на бутилката, който при инцидент и т.н. да изключва (дано не се налага). Изведоха ми маркуч, който при свръх-налягане да отвежда газовете от бутилката извън купето. Пълначката ми я сложиха на бронята - по мое желание ( за да не ръждяса калника). Има си бушон за системата, което не съм виждал на други коли, които съм карал (може и да не съм гледал).
( - ) - Минуси:
1.-Имаше стружки по колектора, което ме навежда на мисълта, че е дупчен без да бъде свален

2.- Първоначалният реглаж беше направен на слух + тест драйф от моя страна (вървеше си нормално, палеше от раз), казаха ми, че вторият реглаж, след улягането на мембраните (след прибл. 500км.) е по- важен и е на стенд. След като колата беше покарана 10-20км. оборотите при загрял двигател са по-скоро критично ниски, а иначе в движение на скорост няма проблеми. Това вследствие на "улягането" на мембраните ли е, утре ще я закарам да я качат на стенда.
3. - Гаранцията на уредбата е 12 месеца, а тъй като сме в ЕС, не трябва ли да е 24месеца?
Общо взето монтажника беше печен - обясни ми всичко и определено изслушваше въпросите от моя страна, за разлика от типичните "майстори" и ми отговаряше адекватно. Пропуснах да го попитам дали са сложили газов филтър, той задължителен ли е и да настоявам ли да ми сложат?
Това е засега, ще съм ви благодарен да драснете по 1 отговор относно запитванията, за да знам утре като отида - как стоят нещата.

Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- toshako
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX MK3 1.4 CVH, 1989г. карбуратор, LPG, JetSpark
1998 Volvo V40 2.0T B4204T 118kW, ГИ Landi Renzo - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Слагам я в Петък-помагайте! АГУ за карбуратор -София?
Ами честито, колега, добре дошъл в клуба - това мога да кажа досега. И аз съм отскоро с газова на Landi Renzo - има-няма 400км., с карбуратор Weber. Имам засега добри впечатления, динамиката е добра, но само при ниските обороти, което е нормално за карбураторен двигател. За тази цел скоро може да си поставя JetSpark (има доста мнения за това във форума, и то положителни - прочети непременно!).
Първоначалният реглаж и при мен беше по слух, но момчето ми показа врътката за оборотите на празен ход, откъдето мога да си ги регулирам. А за филтър - знам че трябва да има някъде, но поне при мен не се вижда, или е в изпарителя - не знам. А клапани се поставят и при бутилката и при изпарителя, та като дам на контакт когато съм на газ, ако не запаля след 3 сек. се изключва клапана на бутилката.
Нормално е гаранцията да е 2 год. При моя майстор всички уредби бяха с 2 год. гаранция.
Искам да ти кажа че си щастливец ако са ти пробили карбуратора, а не са ти сложили плочка, ако е така де. Това е по-добро от плочката, но на майсторите не им се занимава да пробиват, защото работата е пипкава. То, и зависи как е пробит де...
Бе то доста съм почел, и още чета из форуми и статии за карбуратори, газови уредби, предварение ..... има още да се уча и да чета по въпроса. Та засега смених плочката на карбуратора и си намерих друг, който да пробия, та да осигуря по-добро смесване на въздуха с газта, без да разваля работата на бензин, но това е друга тема...
Това е от мен засега, ако има нещо питай... Поздрави.
Първоначалният реглаж и при мен беше по слух, но момчето ми показа врътката за оборотите на празен ход, откъдето мога да си ги регулирам. А за филтър - знам че трябва да има някъде, но поне при мен не се вижда, или е в изпарителя - не знам. А клапани се поставят и при бутилката и при изпарителя, та като дам на контакт когато съм на газ, ако не запаля след 3 сек. се изключва клапана на бутилката.
Нормално е гаранцията да е 2 год. При моя майстор всички уредби бяха с 2 год. гаранция.
Искам да ти кажа че си щастливец ако са ти пробили карбуратора, а не са ти сложили плочка, ако е така де. Това е по-добро от плочката, но на майсторите не им се занимава да пробиват, защото работата е пипкава. То, и зависи как е пробит де...
Бе то доста съм почел, и още чета из форуми и статии за карбуратори, газови уредби, предварение ..... има още да се уча и да чета по въпроса. Та засега смених плочката на карбуратора и си намерих друг, който да пробия, та да осигуря по-добро смесване на въздуха с газта, без да разваля работата на бензин, но това е друга тема...
Това е от мен засега, ако има нещо питай... Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 218 госта