ГАЗ И СВЕЩИ
-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 10 мар 2007, 23:34
- Модел на автомобила: FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI 130HP
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Е предполагам да. Не вярвам да не палят бензина.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Поне известно време ще пали.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Смених свещите, когато им дойде времето за смяна с BOSH от каталога на Форд.Не съм избирал да са за газ, а стандартните които се препоръчват.
Проблеми няма никакви, горенето е перфектно.Ако препуква или губи цилиндър много е голяма вероятноста да е от кабелите.С времето и температурните
промени изолацията на високоволтовите кабели се променя и тъка губи свойствата си.Това е.
Проблеми няма никакви, горенето е перфектно.Ако препуква или губи цилиндър много е голяма вероятноста да е от кабелите.С времето и температурните
промени изолацията на високоволтовите кабели се променя и тъка губи свойствата си.Това е.
- nedkos
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 22 ное 2008, 17:25
- Модел на автомобила: Vectra B 1.6 automat
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Според мен нормалните оригинални свещи вършат перфектна работа. Мондеото го взехме на 85 000км преди 8 г. и досега се кара само на ГАЗ. На 200 000 км започна да гърми (газовото е нормално). Сменихме свещи и кабели в МП и до сега няма ядове,а колата вече е на 292 000км и немисля да ги сменям докато не стане нещо. Дори катализатора не съм махнал още-колата е като ОСА.
- vaskoneti
- потребител
- Мнения: 499
- Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
schrack написа:Абе хора само моторкрафт не разбрахте ли тези фордове със какво работат
Браво това е приказка, >:D<: опитах да се "направя" на интересен пред мойта колица и да и сложа Бош-платинум, ама неще и помен да има от предното вървене, отидох купих си "Моторкрафт" и сега си карам с тях, а Боша им се радва един колега !!!
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 06 апр 2009, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2.0, 136 HP, 1995
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Здравейте на всички,
Видях темата за кабели и свещи и реших и аз да споделя нещо:
Карам Форд Мондео 95г. 2.0 ZETEC 136 к.с., с газов инжекцион SlavGas. Доволен съм и от вървенето на колата и от разхода.
Преди около 30000 км, даже мисля по-малко, но да кажем 30000 км смених кабелите и свещите с Motorcraft закупени от МП Младост.
Преди няколко дни, колата на газ особено започна да прекъсва и то толкова, че беше почти невъзможно да се кара на газ. На бензин беше добре.
Проверих кабелите по най-простия начин, (на тъмно) и видях, че светят като новогодишна украса. Струва ми се, че не е нормално оригинални кабели да изкарат
толкова малко километри. Незнам, може и да съм оцелил дефектни. Споделете мнение.
Видях темата за кабели и свещи и реших и аз да споделя нещо:
Карам Форд Мондео 95г. 2.0 ZETEC 136 к.с., с газов инжекцион SlavGas. Доволен съм и от вървенето на колата и от разхода.
Преди около 30000 км, даже мисля по-малко, но да кажем 30000 км смених кабелите и свещите с Motorcraft закупени от МП Младост.
Преди няколко дни, колата на газ особено започна да прекъсва и то толкова, че беше почти невъзможно да се кара на газ. На бензин беше добре.
Проверих кабелите по най-простия начин, (на тъмно) и видях, че светят като новогодишна украса. Струва ми се, че не е нормално оригинални кабели да изкарат
толкова малко километри. Незнам, може и да съм оцелил дефектни. Споделете мнение.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Странно е, но на доста коли кабелите светят - нови, хубави, работят по по 10 години... но светят. Май някои кабели са така. Пробвай да пипнещ светлото и ако не бие ток е в ред
Сериозно, нищо че ми е смешно.

Сериозно, нищо че ми е смешно.
-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Щом на бензин е добре не пипай нищо по колата . Проблема ти е само в газовата и в нищо друго .miriangelov написа: На бензин беше добре.
Преди да направиш обстоен преглед на газовото не пипай нищо по колата само ще влошиш положението.
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 06 апр 2009, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2.0, 136 HP, 1995
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Да явно наистина някои кабели светят, защото снощи сложих чисто нови пак от МП и светеха по същия начин.
Проблема с газта си го има все още. Старите кабели сигурно са си ОК, но какво да се прави случват се такива неща.
Поне смяната с нови освен към добро друго не може да стане.
Забелязах обаче следното нещо, което наистина е тевожно:
Кабелите на буксата, която захранва перката на радиатора, с времето са се скапали и окъсяват. А те са доста дебели. Това е сигурно, защото даже по едновреме пушеше от там.
Незнам как не съм се запалил (ужас). Бушоните за тези кабели са 80 A, което е много. Та незнам дали има някаква вероятност от това късо да ми прави тези
проблеми, понеже газта е доста претенциозна от страна на тоците. Така или иначе този проблем ще се отстрани, но ако имате някакъв опит или предположение моля споделете.
Проблема с газта си го има все още. Старите кабели сигурно са си ОК, но какво да се прави случват се такива неща.
Поне смяната с нови освен към добро друго не може да стане.

Кабелите на буксата, която захранва перката на радиатора, с времето са се скапали и окъсяват. А те са доста дебели. Това е сигурно, защото даже по едновреме пушеше от там.
Незнам как не съм се запалил (ужас). Бушоните за тези кабели са 80 A, което е много. Та незнам дали има някаква вероятност от това късо да ми прави тези
проблеми, понеже газта е доста претенциозна от страна на тоците. Така или иначе този проблем ще се отстрани, но ако имате някакъв опит или предположение моля споделете.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Да не е нагряване и пушене, но без късо? От лош контакт? Ако е късо, ще има пламъци.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
http://www.zr.ru/a/236580/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето как братята руснаци размишляват над темата за марките на свещи и работата на газ!
Ето как братята руснаци размишляват над темата за марките на свещи и работата на газ!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 дек 2007, 09:02
- Модел на автомобила: transit
- Местоположение: sf
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
а моят случай е следния:
кемпър форд транзит 2.0 бензин/газ
до скоро карах със свещи шампион (наследство от предишния собственик)
в момента съм с моторкрафт
резултат - от известно време, когато попътувам и двигателя е загрял добре при средно натоварване почва да чука яко аванс но забележете - на газ, на бензин не чука нищо. газовата е с ламбда-контрол, сместа не е бедна всичко е нормално но аванса си чука на газ. добре че се сетих че съм сменил свещите та си обясних какво е станало - явно наистина ми трябват по-студени свещи и явно наистина има значение. не обвинявам оригиналните - те са за бензин, а на бензин проблем няма
лошото е че засега не намирам фордови свещи с голяма резба и топлинно число различно от оригиналното
кемпър форд транзит 2.0 бензин/газ
до скоро карах със свещи шампион (наследство от предишния собственик)
в момента съм с моторкрафт
резултат - от известно време, когато попътувам и двигателя е загрял добре при средно натоварване почва да чука яко аванс но забележете - на газ, на бензин не чука нищо. газовата е с ламбда-контрол, сместа не е бедна всичко е нормално но аванса си чука на газ. добре че се сетих че съм сменил свещите та си обясних какво е станало - явно наистина ми трябват по-студени свещи и явно наистина има значение. не обвинявам оригиналните - те са за бензин, а на бензин проблем няма
лошото е че засега не намирам фордови свещи с голяма резба и топлинно число различно от оригиналното

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
Аз съм с NGK- платинени - наследство от предишния собственик, и няма проблеми на газ или на бензин.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 дек 2007, 09:02
- Модел на автомобила: transit
- Местоположение: sf
- Status: Извън линия
Re: ГАЗ И СВЕЩИ
проблема при мен е че не се произвеждат с тази резба други различни от стандартните. днес купих денсо ще пробвам с тях и ако не ще търся да поръчам от англия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 193 госта