инжекцион

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
a76.krasi
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 22 окт 2010, 22:08
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

инжекцион

Мнение от a76.krasi » 27 ное 2010, 12:04

чух че при инжекциона не се вдига разхода на гориво-вярноли е ако някой знае как е нека да каже -благодаря предварително

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: инжекцион

Мнение от tropper » 27 ное 2010, 12:31

При мен се вдигна с около 1 /100.

Приказката че "не се вдига разхода" е защото подаването на газ /при изправна бензинова инжекционна система - ламбда, маф и т.н./ е контролирано. Нямаш излишно газ при празен ход, при намаляване (или спускане) с отпуснат педал не се впръсква и т.н.

Предимството на инжекциона, че можеш да имаш динамика, когато натиснеш и можеш да имаш икономия ако караш по-леко. Доколкото това нещо при вакуумната няма как да стане едновременно - настройват ти я или за едното или за другото.

виж тая тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 27#p287252" onclick="window.open(this.href);return false;
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: инжекцион

Мнение от schrack » 02 яну 2011, 10:14

Всички така говорят че се вдигал разхода но не е така, при правилна настройка не само да се седне пред лаптопа и да настройваш ами и по много други начини, разхода на гориво (газ) няма да е с литър нагоре ами със литър понякога и литър и половина имал съм и случай и повече НАДОЛУ.
Друг е въпроса газаджията колко чува мотора и следи параметрите на компа защото той по някога компа те лъже например:
:препорачително е да намалите диамеръра на дюзите - това е често срещано защото двигателя не върви даже и тези.
:препоръчително е да увеличите диаметъра на дюзите - със тези примерно двигателя се дави и мерише на сурова газ пък компа ти казва да увеличавш дюзите. Има и още много други но няма да ги описвам всичките.
За нисък разход и добра динамика при ниски и високи обороти тайната е : много точна настройка на фазата впръскана газ и таймиг адванс процесор.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта