Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 24 дек 2009, 22:34
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Eskort 1.8, 16v '96г,115hp .Може ли обикновенна газова?Ако някой има същия мотор с такава газова, дори и на mondeo да сподели впечатления.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Има доста колеги с обикновена газова. Става. Слагат им обаче "кихалки" за да не спука нещо. Аз лично съм с ГИ.
Потърси из форума и ще си събере впечатления. Има доста подобни теми.
Потърси из форума и ще си събере впечатления. Има доста подобни теми.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 24 дек 2009, 22:34
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Мерси !Прегледах доста но с точно този мотор не видях и ли съм пропуснал нещо .Нали казват ,че на мотор 1,8 zetek след '96 има проблем с клапаните затова и питам.Разбрах каквото ми трябва
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Използувам темата да споделя челен опит с т.нар."кихалки". Баща ми има Тойота RAV 4, 2,0- моноижекцион, с обикновена газова уредба. От 2-3 дни чул , че детонира. Прегледах я днеска- тотално счупена кутия на въздушен филтър, едната"кихалка"-от общо 3бр.- я няма изобщо. Цена- чисто нова кутия- 720лв., от моргата-120лв.
За такова нещо бях писал за Вектра на един приятел- пръсната кутия на възд. филтър, въпреки "кихалките".
За такова нещо бях писал за Вектра на един приятел- пръсната кутия на възд. филтър, въпреки "кихалките".
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Ами който не си обслужва елементарните кабели и свещи...ще киха!Peet написа:Използувам темата да споделя челен опит с т.нар."кихалки". Баща ми има Тойота RAV 4, 2,0- моноижекцион, с обикновена газова уредба. От 2-3 дни чул , че детонира. Прегледах я днеска- тотално счупена кутия на въздушен филтър, едната"кихалка"-от общо 3бр.- я няма изобщо. Цена- чисто нова кутия- 720лв., от моргата-120лв.
За такова нещо бях писал за Вектра на един приятел- пръсната кутия на възд. филтър, въпреки "кихалките".
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Много е важно как и къде точно са поставени кихалките,
Ако са монтирани правилно - няма проблеми,
ако не са монтирани правилно - все едно че ги няма.
На мен ми е гърмяла доста пъти преди да си оправя кабелите и кутията на филтъра и всички пластмаси са здрави.
Ако са монтирани правилно - няма проблеми,
ако не са монтирани правилно - все едно че ги няма.
На мен ми е гърмяла доста пъти преди да си оправя кабелите и кутията на филтъра и всички пластмаси са здрави.
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Преди време имах Фолксваген Джета 2-карбуратор, с обикновена газова уредба. Много пъти ми е гърмяла и никакви поражения не е имало, без да е имала кихалки. Така че и други неща имат значение.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Карбураторите задължително са със метални колектори а на тях нищо им няма от гърмежите. Проблема е при пластмасовите колектори.Peet написа:Преди време имах Фолксваген Джета 2-карбуратор, с обикновена газова уредба. Много пъти ми е гърмяла и никакви поражения не е имало, без да е имала кихалки. Така че и други неща имат значение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 10 мар 2007, 23:34
- Модел на автомобила: FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI 130HP
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
За първи път чувам карбураторна кола да гърми на газ.Имал съм 3 фолксвагена на газ и никога не са гърмели 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Гърми гърми и на Газ и на Бензин Гърми, когато не е наред.Zari написа:За първи път чувам карбураторна кола да гърми на газ.Имал съм 3 фолксвагена на газ и никога не са гърмели
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 мар 2011, 19:08
- Модел на автомобила: Ford escort XR3, 105кс kabrio; Honda Vtr 1000F- on road.
Mitsubishi Pajero, Yamaha XT 500- off road. - Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Моя форд ескорт 1.8, 105 кс, 16V, ZETEC е с Газов инжекцион, вече 25 000 км никакви проблеми, гори ми 8.5 газ, доволен съм
- Septerra
- потребител
- Мнения: 203
- Регистриран: 03 авг 2008, 17:56
- Модел на автомобила: 2015 Ford Mondeo ST-Line 2.0 TDCi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Да споделя и аз малко опит, дано да е полезен на колегата, който е направил темата. Моя двигател е 1,6 16V 1996г., почти същия, газовата е обикновена. Има една кихалка преди въздушния филтър и това е. Ако кабелите и свещите са ти наред - няма да имаш проблеми. Покарвай я задължително на бензин, щото дюзите са много капризни. Аз сменях няколко пъти по 1-2 дюзи, докато се науча да я паля на бензин и на ден 3-4км задължително да карам на бензин. Вече нямам никакви проблеми зимата, пали и на големите студове.
........
- GeMGeorgiev
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Моята вече я карам цяла година, обикновена газова с емулатор, до момента не е гръмнала нито веднаж. Вместо да слагам кихалки изхвърлих кутията на въздушния филтър и сложих спортен. Гърменето обикновено се получава, когато си на висока предавка с ниска корост и резко натискане на газта, а това е най-вече от бедна горивна смес. Поне така са ми го ояснявали майстори газаджии. Дано съм бил полезен.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 20 фев 2011, 12:29
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
нямаш проблеми с обикновенна газова и не ти трябват никви кихалки слага се плочка клапа и нямаш грижи и двата ми форда са така и няма проблеми единия го карам от 6г.така
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.8, 16v '96г-обикновенна газова
Моята и тя гърмеше яко,ескорт 1,6 16в,само че съм с алуминиев колектор.От яки гармежи ми изкърти кихалта,една от видийте с която беше завита я изкарахме после от 3 цилиндър:)Последиците бяха 3 криви клапана и надраскан цилиндър,с две думи мазало,колата вървеше ама почна да прегорява масълце.Реших да не се занимавам с него,намерих си 1,8 16в на мн добра цена ,сложих го и забравих за чукане на мотор и горене на масло(на 10000км към 3,5л доливах)От всички транформации досега ДВА ИЗВОДА:
- свещите на разтояние 0,8(нови са на 1мм )аз карам с оригиналните от мотопфое щот имам намаление при тях за части
-кабелите за предпочитане нови от мотопфое при слагането на ГАЗОВАТА,ако не ти се дават пари за нови,с мултицеп може да им премериш съпротивлението им,мисля че трябва да е около 10 килоома,на моите е от 3 до към 6 килоома.Светят си вечер на тъмни.Абе за смяна са но върви ток по тях все още.
Колата ми съм я регулирал на газанализатор,ама не ме кефи как върви ,или гори малко и не върви или пак обратното:)затова аз си я правя на ухо или другия вариант е да мериш напрежението на ламбда сондата на празен ход трябва да е около 0,65V(поне при мен с по богата смес работи най добре ).Форд като твоя не съм виждъл с обикновенна газова ,но на един авер на Рено КЛио 1,4 пълна инж му сложихме обикновенна газова,пак е с пласмасови колектори,сложихме му кихалки на 4-те тръви на смукателя и една преди филтъра,гърмеше яко в началото.Регулирахме му свещите на 0,8 и пак гърмеше малко,направихме ги на 0,6 и заспа рендето.Тъй че и твоя форд ще върви,само че ако ще си я слагаш сам сложи кихалки на всяка тръка и задължително преди МАФ сензора че да не го изданиш.Много е важно кви са ти свещите и кабелите.Ако са оригинални и двете без дори да ги регулираш няма да имаш ядове.
- свещите на разтояние 0,8(нови са на 1мм )аз карам с оригиналните от мотопфое щот имам намаление при тях за части
-кабелите за предпочитане нови от мотопфое при слагането на ГАЗОВАТА,ако не ти се дават пари за нови,с мултицеп може да им премериш съпротивлението им,мисля че трябва да е около 10 килоома,на моите е от 3 до към 6 килоома.Светят си вечер на тъмни.Абе за смяна са но върви ток по тях все още.
Колата ми съм я регулирал на газанализатор,ама не ме кефи как върви ,или гори малко и не върви или пак обратното:)затова аз си я правя на ухо или другия вариант е да мериш напрежението на ламбда сондата на празен ход трябва да е около 0,65V(поне при мен с по богата смес работи най добре ).Форд като твоя не съм виждъл с обикновенна газова ,но на един авер на Рено КЛио 1,4 пълна инж му сложихме обикновенна газова,пак е с пласмасови колектори,сложихме му кихалки на 4-те тръви на смукателя и една преди филтъра,гърмеше яко в началото.Регулирахме му свещите на 0,8 и пак гърмеше малко,направихме ги на 0,6 и заспа рендето.Тъй че и твоя форд ще върви,само че ако ще си я слагаш сам сложи кихалки на всяка тръка и задължително преди МАФ сензора че да не го изданиш.Много е важно кви са ти свещите и кабелите.Ако са оригинални и двете без дори да ги регулираш няма да имаш ядове.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 214 госта