Проблем с ГИ?
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
- Местоположение: Благоевград и Ботевград
- Status: Извън линия
Проблем с ГИ?
Здравейте, карам Галакси'96, 2.0i, с газов инжекцион CarGAS, доскоро нямах проблеми, обаче ми се наложи да паля аварийно на газ, поради липса на бензин (лъже ме датчика, ама това е друг проблем) и след това колата се държи странно. По принцип не натискам много и карам със 100 по магистралата и съм свикнал галактиката да си е тромава. След паленето на газ (аварийно) колата ми се държи по съвсем друг начин - на равно със същия ход на педала кара със 120-130, обаче няма никаква динамика и на баирите издиша. Чувал съм, че CarGas имали няколко режима на работа, и мисля, че може без да съм искал да съм включил някой от тях. Някакви идеи?
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГИ?
На Фобос-а режимите се сменят със задържане на бутона и зумерчето писва за съответния режим.Пробай и с твойта да не е така.Ама да има чак такава разлика от тия режими не ми се верва.Да не са се позадръстили филтрите на газта или пък да е кофти гориво.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
- Местоположение: Благоевград и Ботевград
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГИ?
Утре ще проверя филтрите, но яко е от тях не би ли трябвало да стане постепенно промяната, а не изведнъж, като при мен?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГИ?
При некачествено гориво следствието е почти моментално! Ако повече бучи, отколкото върви е по вероятно проблема да е от газстанцията 

-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГИ?
Ами колега моята е усетих че са задръстени понеже ми прехвърли на бензин при едно изпреварване когато колата дигна 5000 оборота.Махнах филтъра преди дюзите за проба е запалих без него изфорсирах е до 6000+ оборота и като не прехвърли на бензин си го поръчах и го смених.Но и визуално беше буквално запечатан,а от другия на изпарителя изкарах с една четчица една камара графит.Просто не знам как е твоята уредба,просто споделям опита си с моята.Стигам до заключението че с газта която е във Видин, не вервам филтри за изкарат повече от 7-8000км.Успех с колата и пиши к'во се е оказало
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
- Местоположение: Благоевград и Ботевград
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГИ?
А къде на изпарителя се намира въпросния филтър? Досега съм бил все на нафтови печки или на чист бензин и газовата ми е малко мътна? Този към рейката го виждам, но другия?
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГИ?
http://www.prikachi.com/images.php?imag ... 85970u.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Колега,това е моя изпарител филтъра сам го оградил.Развърта се болта внимателно че като изпусне наляганета ще те охвърля с графит.Вътре имаше едно малко филтърче и едно цилиндрично магнитче по което се полепва графита.Както вадиш така и слагаш.
Колега,това е моя изпарител филтъра сам го оградил.Развърта се болта внимателно че като изпусне наляганета ще те охвърля с графит.Вътре имаше едно малко филтърче и едно цилиндрично магнитче по което се полепва графита.Както вадиш така и слагаш.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
- Местоположение: Благоевград и Ботевград
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГИ?
Утре ще го пробвам, че тази вечер няма да имам време, мисля, че и моя изпарител имаше подобна екстра, но първо ще спра притока от бутилката, за по-сигурно.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
- Местоположение: Благоевград и Ботевград
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГИ?
Проблема се оказа с филтрите, както предполагахме всички! Филтрите са сменени, температурата на превключване е свалена на 30 градуса - като резултат - никаква икономия
Сега колата върви и понастъпвам здраво! Благодаря на всички, които помогнаха с мнения!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 193 госта