Изпарител Ланди Ренцо ?
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Изпарител Ланди Ренцо ?
Колеги, след доста труд по моята кола мисля че имам проблем с изпарителя
Може ли някой да ми каже за какво служи ботчето което се намира в самият изпарител, на него е закачена една тел във формата на L или Г и изпълнява ролята на прожина , единият край е закачен за болтчето а другия край натиска малката мембрана.

Може ли някой да ми каже за какво служи ботчето което се намира в самият изпарител, на него е закачена една тел във формата на L или Г и изпълнява ролята на прожина , единият край е закачен за болтчето а другия край натиска малката мембрана.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изпарител Ланди Ренцо ?
51?


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- energy76us
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
- Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v Zetec
, FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изпарител Ланди Ренцо ?
А какви с му проблемите на изпаритела,не държи ниските обороти или гори повече?Аз съм със същия и в последно време ми играят ниските с каквато и да е реголировка,та ще трябва и аз да разглабям.Ако имаш яснота по въпроса сподели. 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изпарител Ланди Ренцо ?
Нямам никаква представа какво става колега, благодаря на колегата madboy.
Нека започна с това че преди 3-4 месеца дойде време да сменя мембраните, с тях смених и въздушния филтър. Мембраните бяха в окаяно състояние като го отворих, разхода ми скочи и като пусна парното ми мирише на газ, нямах течове
. Смених ги и стана перфектен, с 10 лв газ м/у 100-110 км градско.
Някъде месец и малко се задържа този разход и започна леко да се покачва но аз не обърнах внимание, имах проблеми със карба, предишния собственик беше направил мазало, смених го със същия по много голяма случайност и сега съм доволен.
Реших че трябва да махна плочката за газ която е със 1 щуцер за захранване защото някакси не може да захрани втората камера и празните обороти бяха кофти. Разпробих го, вървежа и оборотите перфе, от 2 седмици гледам че разхода е доста голям. В събота заредих за 20 лв газ от празна бутилка което значи 15.8 литра минал съм малко над 100 км градско и остава газ за не повече пт 15-20 км
по мой изчисления ми дава 13 литра на 100 км !!! Имайки предвид че преди двигателя работеше много неравномерно, смукача държеше на празни обороти 1600, поне 5 мин. и след това работи на 1200-1300 ... ( може би и оборотомера не ми беше верен) Но аз пак казвам доста подобрения направих по нея с цел да ми е комфортно и удобно. Като я взех просто не беше кола !!! и на мен сега нещо празните обороти под 1000 не са готини, разхода се дига ! Подариха ми един изпарител Ланди ... не помня какъв беше (не е в мен момента а в колата) вакумен е ! и мисля да пробвам дали няма да е по добре Карбуратор + вакумен изпарител
Поразпитах тук-там и ми казаха че по добре работи карба със вакумен от колкото със електрически, електрическия пасва по добре на моноинжекцион или за инжекцион ако не се лъжа. Днес или утре ще сложа вакумния изпарител, ще сипа 10 лв газ и ще пиша за впечатленията си 
Съжалявам за обемистото писане
Нека започна с това че преди 3-4 месеца дойде време да сменя мембраните, с тях смених и въздушния филтър. Мембраните бяха в окаяно състояние като го отворих, разхода ми скочи и като пусна парното ми мирише на газ, нямах течове

Някъде месец и малко се задържа този разход и започна леко да се покачва но аз не обърнах внимание, имах проблеми със карба, предишния собственик беше направил мазало, смених го със същия по много голяма случайност и сега съм доволен.
Реших че трябва да махна плочката за газ която е със 1 щуцер за захранване защото някакси не може да захрани втората камера и празните обороти бяха кофти. Разпробих го, вървежа и оборотите перфе, от 2 седмици гледам че разхода е доста голям. В събота заредих за 20 лв газ от празна бутилка което значи 15.8 литра минал съм малко над 100 км градско и остава газ за не повече пт 15-20 км



Съжалявам за обемистото писане

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изпарител Ланди Ренцо ?
Сложих вакумния изпарител, съдейки по това че е много много мръсен на външен вид, погледнах през единия отвор за отопление с антифриза и бръкнах с отвека
яко мръсотия, голямата мембрана се показва съвсем леко залгедах се и видях че е в окаяно състояние, но реших просто да го пробвам, сложих вакума първо, след това закачих медната тръба, и най-накрая поемащия маркуч за към карба, без отопление. На 3-тото въртене запалих и дръпнах смукач, еми добре ми се стори, направих му неква измислена стойка закачих и отоплението. Не съм го рефулирал хич !!! за това няма мощ колата но пак има малка пъргавост, пали може би една идея по добре, гася, врътвам ключа и пали почти на четвърт оборот , не пипам педала за газта а оборотите са 900-1000
. Направих едно кръгче, включих всички ел. консуматори, няма претрисане, няма подскачане и не падат толкова оборотите
Сега се чудя дали да го лъсна, да инвестирам в него едни нови мембрани ? Утре ще заредя за 5 лв газ и ще опитам да измина 40-45 км , ако ги измине значи е моят изпарител 




По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изпарител Ланди Ренцо ?
Днес дори не зареждах, просто имаше някакви останали 3-4 лв гас в бутилката. Направих 25 км градско и има за още 10 !
Проблема на вакумния изпарител е че не работи добре колата м/у 1000 и 2000 оборота, дори гасне и трябва да се кара над 2000 оборота и да потеглям с 2000 оборота. С почти четвърт оборот пали. Чудя се дали мога да оправя това със подаването на газ от 1000 до 2000 оборота, дали е от някоя мембрана или клапан. Дали да го отворя. Идва ми доста икономичен само ще кажа че съм карал колата на пушка до 4-5 к оборота за тея 25 км
. Електрическия изпарител вече ми е ненужен въпреки че преди 4-5 к километра му смених мембраните.Мисля си че най-добре ще е да си намеря един вакумен изпарител на ловато и да ми мирне главата ? може ли да ми кажете какви са ви впечатленията от изпарителите на ловато, въпреки че знам че са най-добрите 
Проблема на вакумния изпарител е че не работи добре колата м/у 1000 и 2000 оборота, дори гасне и трябва да се кара над 2000 оборота и да потеглям с 2000 оборота. С почти четвърт оборот пали. Чудя се дали мога да оправя това със подаването на газ от 1000 до 2000 оборота, дали е от някоя мембрана или клапан. Дали да го отворя. Идва ми доста икономичен само ще кажа че съм карал колата на пушка до 4-5 к оборота за тея 25 км



По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- energy76us
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
- Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v Zetec
, FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изпарител Ланди Ренцо ?
На фиестата съм със Ловато електрическо,и мога да кажа се държи добре.Разхода е в нормите за софииско градско,а и въшката е 90 коня 16v,а те си искат да пасат;)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта