ремонтна профолактика или нов изпарител
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
ремонтна профолактика или нов изпарител
Здравейте,вече си се усеща че на газ нещо имам ядове.На автомобила нищо не съм правил от към газова инсталация,а го имам 2 години.Автомобила има газ от 10г и съм сигурен ,че нищо не му е правено преди,и затова сега се чудя дали да взимам ремонтен комплект за изпарител (Ловато от по стар тип,мисля че е електрически) или да си купя нов изпарител.Ремонтния комплект е 30 лв приблизително,нов изпарител гледам турските от 50 лв и вече по-хубавите марки над 100 отиват.Понеже все пак колата има газ 10 г (само за 2 год аз и навъртях 40000км) и мисля че по удачния вариант е смяната направо на изпарител.Въпроса е сега като е с ловато,ако сложа волтран или мимгаз примерно,дали ще има някакъв проблем,трябва ли да се настройва по някакъв начин.
Най-евтино е с ремонтен комплект,но мисля че и самия изпарител си има амортизация вече.
Лошото е че сега ми се събраха и много неща по тази кола,но и много съм сменил и не мога да я продам за добри пари.Но трябва дискове,спирачки,ролки ,ремъци,някой друг тампон,следващия месец монтиране на новия евро клапан и направо не знам от към финансовата страна.Но ако искам да нямам проблеми,ще трябва всичко да се обслужи.
Споделете мнения според вас,което е по добре нов изпарител (и дали има проблем,от друга марка да е ,пак нали електрически,че вакумен нз на какъв принцип е ) или да сменям мембранит
Благодаря!
Най-евтино е с ремонтен комплект,но мисля че и самия изпарител си има амортизация вече.
Лошото е че сега ми се събраха и много неща по тази кола,но и много съм сменил и не мога да я продам за добри пари.Но трябва дискове,спирачки,ролки ,ремъци,някой друг тампон,следващия месец монтиране на новия евро клапан и направо не знам от към финансовата страна.Но ако искам да нямам проблеми,ще трябва всичко да се обслужи.
Споделете мнения според вас,което е по добре нов изпарител (и дали има проблем,от друга марка да е ,пак нали електрически,че вакумен нз на какъв принцип е ) или да сменям мембранит
Благодаря!
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: ремонтна профолактика или нов изпарител
Колега, аз бих пробвал с ремонтния комплект. В него трябва да има мембрани за изпарителя, които се амортизират най-много, особено зимата при ниски температури. Пробвай и ги смени - ще ти изчезнат проблемите.
Новини за коли под наем
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ремонтна профолактика или нов изпарител
E то основното в ремонтния комплект са мембраните.
Търси такъв, в който има и О-пръстени, и гумички.
Търси такъв, в който има и О-пръстени, и гумички.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1628
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ремонтна профолактика или нов изпарител
Ловато е най-пригодния за ремонт изпарител! Аз съм ремонтирал доста такива и твърдя, че почти е невъзможно да се развали нещо механически. Мембрани само италянски слагам. Турските изпарители не ги споменавам като версия, радко се намират клиенти да се похвалят, че е работил добре поне 10 000 км. Имитации.
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ремонтна профолактика или нов изпарител
Абсолютно...моя в момента е на 30 хил.км нямам грам проблем, преди него бях с ремонтен български, не знам 4-5000 дали изкара, все си бях на настройки, реглажи и накрая майстора му писна от мене отвори изпарителя и засили в канала мембраната и сложи тая дето съм с нея в момента. Мембрана и монтаж тогава /преди 2 г./ ми взе 35 кинта. Сега на едно място питах искат 55 кинта с монтаж. Та в тоя ред на мисли си купи италианска и ако си по-чевръст си я смени сам, само на центровка отиди на 500-600 км. Не се занимавай с тия турски чекий, колкото и да ти разправят че били по лиценз на Ловато.fordmaniac написа:Ловато е най-пригодния за ремонт изпарител! Аз съм ремонтирал доста такива и твърдя, че почти е невъзможно да се развали нещо механически. Мембрани само италянски слагам. Турските изпарители не ги споменавам като версия, радко се намират клиенти да се похвалят, че е работил добре поне 10 000 км. Имитации.
Няма лоша ракия и хубава лопата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта