Загуба на мощност при нормална температура на двигателя

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
preso92
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 19 дек 2011, 15:16
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991г. 1.1
Status: Извън линия

Загуба на мощност при нормална температура на двигателя

Мнение от preso92 » 19 дек 2011, 17:05

Здравейте! Имам сериозен проблем със моята Форд Фиеста 1991 г. , мотор 1.1 с карбуратор. Колата се движи на газ. Проблемът е следния: при студен двигател колата върви перфектно. Ускорява доста добре имайки впредвид малкият двигател , но когато стрелката влезе в нормата колата загубва мощност и се удушава. Променя се и звукът на двигателя,започва да държи ниски обороти и се получава леко забавяне при подаване на газ. Ще съм много благодарен ако някой сподели на какво може да се дължи това ? :)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност при нормална температура на двигателя

Мнение от kEFi » 19 дек 2011, 17:19

Възможно е да е свързано с мястото, откъдето смуче въздух!
Въпроса е - от къде и как е направено при теб?

preso92
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 19 дек 2011, 15:16
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991г. 1.1
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност при нормална температура на двигателя

Мнение от preso92 » 19 дек 2011, 17:28

Ами ето така изглежда двигателя. Карбуратора и плочката се намират точно под въздушния филтър. Предполагам, че от там дърпа въздух.
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност при нормална температура на двигателя

Мнение от Didibao » 19 дек 2011, 18:01

Колегата имаше в предвид там от където взема въздух въздушния филтър, обикновено газаджийте слагат тапа на входа за да работи нормално колата, а другия момент е щом студена работи топла не е да ти е много газта, или иначе казано да не ти е настроена както трябва, много газ малко въздух, в ниските не върви във високите върви.
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност при нормална температура на двигателя

Мнение от kEFi » 20 дек 2011, 00:09

За начало можеш да разкачиш тръбата с горещ въздух от колекторите (влиза отдолу във въздухозаборника ти, доколкото се вижда на снимката) и да пробваш как ще се държи. Може да запушиш отвора временно с нещо, за да се изолира влиянието при включване на вентилатора за охлаждане (почва да не държи стабилни обороти)...

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 209 госта