Въпросче!(Няма достатъчно място да го опиша)

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 11 авг 2006, 16:58

mrdds написа:5W30 ама като го взех форда това масло го изгори за 1 месец.Тогава ми казаха че автомобили над 100х километра не са за тънко масло.Сега съм с 15W40
ууу много гъсто бе :shock: :shock: :shock:
ако ти пипа 5w40 слагай 10w40 или смени марката на маслото
аз съм с 5w40 TXT на кастрол и не го бара а е на 230 000 поне...
а относно загряването за 500/700 метра вече духа топло и прехвъля на газ..
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 авг 2006, 17:03

mrdds написа:5W30 ама като го взех форда това масло го изгори за 1 месец.Тогава ми казаха че автомобили над 100х километра не са за тънко масло.Сега съм с 15W40
Смени си майстора! На всички ръководства си го пише - Zetec/DOHC се карат през целия им живот с 5W30!
Моя е на 160 (или 260) хиляди и не гори нищо....

Цялото ти масло през ауспуха ли излезе? Май си за ремонт на глава...

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 11 авг 2006, 17:06

kEFi написа:
mrdds написа:5W30 ама като го взех форда това масло го изгори за 1 месец.Тогава ми казаха че автомобили над 100х километра не са за тънко масло.Сега съм с 15W40
Смени си майстора! На всички ръководства си го пише - Zetec/DOHC се карат през целия им живот с 5W30!
Моя е на 160 (или 260) хиляди и не гори нищо....

Цялото ти масло през ауспуха ли излезе? Май си за ремонт на глава...
да да така е..... :shock:
А може просто да са ти сипали по-малко за да си тафнат някой литър, няма да им е за пръв път... :x :x :x
Последна промяна от Tuz на 11 авг 2006, 17:07, променено общо 1 път.
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 11 авг 2006, 17:07

Valvolin Max life е смазката-доволен съм за сега от разхода-около 5000км-долях 250мл някъде.Преди бях с Мобил 1 повече доливах,пак беше 15W40.Валволина го препоръчват за двигатели над 200 000км.А нашите са със сигурност над 200х.
Между другото:Миналата седмица се загледах в една борса по колите-и по точно по мондео 97-99.Всички бяха на 60-70-до 110 хил.км.Влизам в мобиле.де и гледам същите коли:Пробег под 160 хил.нямаше.Викам е..а ти мошенниците дето са тука.Няма кола на която да и са реални километрите.
Един па ми говореше,че бил я купил от няква студентка,дето карала по 20км на ден до университета и колата била на 50хил.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 11 авг 2006, 17:11

kEFi написа:
mrdds написа:5W30 ама като го взех форда това масло го изгори за 1 месец.Тогава ми казаха че автомобили над 100х километра не са за тънко масло.Сега съм с 15W40
Смени си майстора! На всички ръководства си го пише - Zetec/DOHC се карат през целия им живот с 5W30!
Моя е на 160 (или 260) хиляди и не гори нищо....

Цялото ти масло през ауспуха ли излезе? Май си за ремонт на глава...
Не знам брато от къде е излязло маслото,но ремонта на главата какво общо има с маслото-и какво трябва да и се ремонира .Преди време сменях гарнитурата на капака.Малко е започнало да умаслява,предполагам че от там се губи масло.Гумичките на клапаните ми са за смяна зашото при първо палене изпушва повечко,но не ми се занимава с тях.Ще им дойде времето,но кой ден......

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 11 авг 2006, 17:13

mrdds написа:Valvolin Max life е смазката-доволен съм за сега от разхода-около 5000км-долях 250мл някъде.Преди бях с Мобил 1 повече доливах,пак беше 15W40.Валволина го препоръчват за двигатели над 200 000км.А нашите са със сигурност над 200х.
Между другото:Миналата седмица се загледах в една борса по колите-и по точно по мондео 97-99.Всички бяха на 60-70-до 110 хил.км.Влизам в мобиле.де и гледам същите коли:Пробег под 160 хил.нямаше.Викам е..а ти мошенниците дето са тука.Няма кола на която да и са реални километрите.
Един па ми говореше,че бил я купил от няква студентка,дето карала по 20км на ден до университета и колата била на 50хил.
да бе все баби са ги карали и то само на 2-3 километра ха ха ха
Нормално се карат 25/30 000 на година така че смятайте...
Преди месец си купих комбито и по обява беше 127 000....
Ама под задната седалка намерих сервизната книжка и фактура за закупуването там през 98 година и всички други документи....
2004 година на последен отбелязан преглед 147 000
Така че никой незнае на колко са ни колите...
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 авг 2006, 17:16

mrdds написа:Valvolin Max life е смазката-доволен съм за сега от разхода-около 5000км-долях 250мл някъде.Преди бях с Мобил 1 повече доливах,пак беше 15W40.Валволина го препоръчват за двигатели над 200 000км.А нашите са със сигурност над 200х.
Между другото:Миналата седмица се загледах в една борса по колите-и по точно по мондео 97-99.Всички бяха на 60-70-до 110 хил.км.Влизам в мобиле.де и гледам същите коли:Пробег под 160 хил.нямаше.Викам е..а ти мошенниците дето са тука.Няма кола на която да и са реални километрите.
Един па ми говореше,че бил я купил от няква студентка,дето карала по 20км на ден до университета и колата била на 50хил.
То на джамбазите ако им вярваш...пара няма да видиш, от затвора няма да излезеш... :D

Между другото с Мобил полусинтетика 10W40 карах около 40х км - без никакви забележки! И никакво доливане....даже май имам 3 туби с по около литър дето така си и останаха....

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 11 авг 2006, 19:15

Първо - електронен изпарител няма , всичко е механика , ако иска колегата , дето филмира , че изпрителя се управлявал от ключа, да дойде и да му разглобя "електронен" изпарител , който всъщност се води електрически и разликата му със вакуумния е само в начина , по който се спира газта при гасене на двигателя , за да няма някакво постепенно гаснене, а да се спре изведнъж горивото.
После, бачкам точно на автоборсите , кола на реални километри тук е едно на около 2-3000 :roll:
А потенциометъра само увеличава съпротивлението и индуцирания ток , достигащ до управлението на превключването е по-нисък.
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 авг 2006, 19:36

mrdds написа:Не знам брато от къде е излязло маслото,но ремонта на главата какво общо има с маслото-и какво трябва да и се ремонира .Преди време сменях гарнитурата на капака.Малко е започнало да умаслява,предполагам че от там се губи масло.Гумичките на клапаните ми са за смяна зашото при първо палене изпушва повечко,но не ми се занимава с тях.Ще им дойде времето,но кой ден......
Имам предвид, че щом го няма, а не го виждаш да капе/тече отнякъде, то значи влиза в цилиндрите и гори....което пък (включително и гумичките на клапаните) се оправя като се отдели главата от блока и последващите задължителни дейности (и разходи)... Колегите казват, че гумичките могат да се оправят и без сваляне на главата, ама....

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта