Ел.клапан - бензин
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Ел.клапан - бензин
Инсталирах си сам газовата уредба, обаче имам проблем с бензиновия клапан.
Първо използвах един втора употреба (подарък), на който смених гумичката. Обаче се оказа, че понякога не спира бензина.
После си купих един Lovato и сега пак правих някакви тестове и видях, че и той не спира бензина.
Помпата ми е механична (двигател OHV) с три извода - вход, изход и обратно към резервоара - монтирал съм клапана между помпата и карбуратора.
Интересува ме възможно ли е помпата да вдига такова налягане, че нормален бензинов клапан да не може да се справи с него. И къде е нормалното място за монтаж на бензиновия клапан - преди или след бензиновата помпа.
Първо използвах един втора употреба (подарък), на който смених гумичката. Обаче се оказа, че понякога не спира бензина.
После си купих един Lovato и сега пак правих някакви тестове и видях, че и той не спира бензина.
Помпата ми е механична (двигател OHV) с три извода - вход, изход и обратно към резервоара - монтирал съм клапана между помпата и карбуратора.
Интересува ме възможно ли е помпата да вдига такова налягане, че нормален бензинов клапан да не може да се справи с него. И къде е нормалното място за монтаж на бензиновия клапан - преди или след бензиновата помпа.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ел.клапан - бензин
Точно там е правилното място.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Ел.клапан - бензин
Fuel pump
Type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Mechanically-operated by eccentric on camshaft
Delivery pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.24 to 0.38 bar (3.5 to 5.5 lbf/in2)

Ето такъв клапан съм монтирал сега - бензинът влиза от към бобината и излиза от към кранчето.
Ако работното положение има някакво значение, физически е разположен на маркучите за бензина, легнал с 60 градуса наклон нагоре към карбуратора. Интересува ме дали всичко е коректно направено (само дето не работи?)
И дали е редно да търся сега накакъв манометър и да измеря изходното налягане на бензина дали отговаря на спецификациите?
Type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Mechanically-operated by eccentric on camshaft
Delivery pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.24 to 0.38 bar (3.5 to 5.5 lbf/in2)

Ето такъв клапан съм монтирал сега - бензинът влиза от към бобината и излиза от към кранчето.
Ако работното положение има някакво значение, физически е разположен на маркучите за бензина, легнал с 60 градуса наклон нагоре към карбуратора. Интересува ме дали всичко е коректно направено (само дето не работи?)
И дали е редно да търся сега накакъв манометър и да измеря изходното налягане на бензина дали отговаря на спецификациите?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта